GP van Frankrijk

Gestart door Tim C, 26 juni 2005 - 12:55:18

« vorige - volgende »

Jasper

Ik geloof niet in God dus kan hij ook niet de schuldige zijn. :P

Alan Blues

Sommige mensen vinden Schumacher 'GOD', dus is en blijft het de schuld van Schumacher! Nè! ;)

Rippie

#47
Citaat van: Alan Blues op 01 juli 2005 - 10:35:53
Sommige mensen vinden Schumacher 'GOD', dus is en blijft het de schuld van Schumacher! Nè! ;)
Wat staat er onder jou naam? Precies, "F1pits God"! Dus ik leg de schuld neer bij Alan  :D

Maar ik geloof dat we weer flink  aan het lullen zijn  ;)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Ferrari 2010

Citaat van: MrF1 op 01 juli 2005 - 12:33:45
Citaat van: Alan Blues op 01 juli 2005 - 10:35:53
Sommige mensen vinden Schumacher 'GOD', dus is en blijft het de schuld van Schumacher! Nè! ;)
Wat staat er onder jou naam? Precies, "F1pits God"! Dus ik leg de schuld neer bij Alan  :D

Maar ik geloof dat we weer flink aan het lullen zijn  ;)
Die foto kunnen we niet lade MrF1, moet je voor ingelogd zijn bij coolboardz.
Eerste sessie is voorbij. Heb even moeten zoeken om een Ferrari te vinden  :-\ :-\ :-\

Trouwens, er is hier 20 man ofzo God (me inclusif), wat nu, we leven niet in Egypte hé, er is hier maar 1 God  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Oké, oké... het is allemaal mijn schuld... ;)

Jasper

Foei!! Kruip maar in de nest van Buba, want "in awe nest" kan ik niet zeggen want je zult zelf geen nest hebben denk ik...

Jasper

Ik vraag me trouwens af wat ze bij de VRT met de GP gaan doen... Het is Ronde van Frankrijk op één en er is ook nog de mannenfinale op Wimbledon...

Alan Blues

Ik kijk sowieso RTBF...  :D

Jasper

Ik kijk sowieso niet want ik vlieg straks naar Glasgow. Maar ik wil wel dat de race mooi volledig op de harde schijf oopgenomen is...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 juli 2005 - 14:39:25
Ik kijk sowieso niet want ik vlieg straks naar Glasgow. Maar ik wil wel dat de race mooi volledig op de harde schijf oopgenomen is...
en dan ga jij zo ergens ver weg en komt er zo een geniepigerd zo en die komt zo jouw harde schijfje verprutsen zo en zo Jasper nuiets gezien heeft zo  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ah zo...

Nee serieus, ik ga niet naar Glasgow, ik ga een ezel huren en op een weg staan ergens in de buurt van Nevers/Magny Cours.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 juli 2005 - 15:20:05
Ah zo...

Nee serieus, ik ga niet naar Glasgow, ik ga een ezel huren en op een weg staan ergens in de buurt van Nevers/Magny Cours.
Mja, dan vang jij zo net een glimp op van de F1 wagens wanneer je op je ezel staat en dan zegt die ezel "nu heb ik er genoeg van, blijven rechtstaan en toch niet wandelen *kaboem*" en jij staat een meter lager en had voor de zekerheid toch je harde schijfje laten opnemen, maar dan komt het onweer een potje stoken, recht op jullie huis, de plomb springt af en hupsakee, geen F1 :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ah nee, de ezelrijders zijn tegen de race, dan ga ik niet ondertussen mooi kijken he, ik kom om te protesteren tegen de race.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 juli 2005 - 15:38:44
Ah nee, de ezelrijders zijn tegen de race, dan ga ik niet ondertussen mooi kijken he, ik kom om te protesteren tegen de race.
ah tuurlijk, als trouwe F1 fan horen zo een acties er natuurlijk bij hé  :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Als Michelin races mag tegenhouden, dan mogen de fans dat toch ook zeker! ;)