Vandenbroucke

Gestart door razzle_dazzle, 24 juni 2005 - 21:32:23

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

CitaatHet Gentse hof van beroep heeft wielrenner Frank Vandenbroucke een boete van 250.000 euro opgelegd omwille van dopingbezit.

Vandenbroucke werd door het gerecht dus beschouwd als een druggebruiker en dit heeft niets te maken met zijn sportieve bezigheden. De producten werden in februari gevonden en gaan van epo, groeihormonen tot amfetamines. De verdediging haalde aan dat VDB nu tweemaal gestraft zou worden voor dezelfde feiten, maar de rechter volgde die redenering niet.

Hij lijkt wel een beetje op de George Best van het wielrennen  :-\...

JVA

Als fan van VDB, begrijp ik perfect dat hij gestraft moet worden voor zulke daden.

Maar...de grootste criminelen in België krijgen niet zulke straffen. Waarom VDB dan wel?? Wat een rechtspraak hebben we toch in Belgë???

Wekelijks worden hier mensen doodgereden, en de dader vlucht gewoon weg. Wat krijgen die als straf?? Na één dag zijn ze vrij, moeten hun rijbewijs veertien dagen inleveren, en dan jaren wachten op hun proces.

En VDB die dopingproducten in huis had? Die wordt zwaar gestraft. Kloterechters!! ;)

Raikkonen MASTER

Hij kan het wel betalen maar ik begin zijn sportieve kant absoluut belachelijk te vinden.

Hij moet stoppen met excuses te maken voor zichzelf en eindelijk een deadline stellen.
Hij stelt altijd uit, hij zal pas 100% klaar zijn op zijn 50ste op die manier.

Iemand moet hem aanzetten tot fietsen maar dan klaagt ie van druk.
Hij is te snel als chouchou van het publiek behandeld en zo ook in het team.

Hij is net als Ullrich, hij moest maar knippen met de vingers en hij had wat hij wou. Bij Fassa Bortolo gaan was een uitstekende zet maar hij verknoeide het.

VDB zal nooit terug zijn.

JVA

Ik vrees inderdaad dat VDB nooit meer terugkomt.
Maar je weet nooit...

Hijheeft talent zat, en gaat de volgende weken, te beginnen vanaf zondag, deelnemen aan verschillende wedstrijden.

Uitrijden is zelfs niet genoeg meer denk ik. hij zou zich ook eens moeten tonen. Zondag in lede (geloof ik) begint hij er eindelijk aan.  ;)