GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

jandr

Citaat van: Schumi 2005 op 16 juni 2005 - 18:50:10
Citaat van: jandr op 16 juni 2005 - 18:08:53
Citaat van: Tim C op 16 juni 2005 - 17:06:35
Die tot nu toe nog geen enkele motor opbliezen?  ::)

Ze komen met motoren die zo-maar-even 30PK meer hebben, van een PR-stunt gesproken... (Red Bull --> Amerika,...) Ze moeten stunten, ten koste van de betrouwbaarheid. Wedden dat ze voor de pole gaan?
in Amerika is belangstelling voor hen idd zeer groot. Maar voor de pole gaan om in de eerste ronde te moeten pitten en zo in de race een pak naar achter te vallen? Als je je plaats kan behouden, al is deze niet erg goed, dan krijg je meer belangstelling dan dat je in de race 12 posities verliest. Alrhans, zo denk ik erover.

Het één sluit het ander niet uit hé...

Ferrari 2010

Citaat van: jandr op 16 juni 2005 - 19:25:34
Citaat van: Schumi 2005 op 16 juni 2005 - 18:50:10
Citaat van: jandr op 16 juni 2005 - 18:08:53
Citaat van: Tim C op 16 juni 2005 - 17:06:35
Die tot nu toe nog geen enkele motor opbliezen?  ::)

Ze komen met motoren die zo-maar-even 30PK meer hebben, van een PR-stunt gesproken... (Red Bull --> Amerika,...) Ze moeten stunten, ten koste van de betrouwbaarheid. Wedden dat ze voor de pole gaan?
in Amerika is belangstelling voor hen idd zeer groot. Maar voor de pole gaan om in de eerste ronde te moeten pitten en zo in de race een pak naar achter te vallen? Als je je plaats kan behouden, al is deze niet erg goed, dan krijg je meer belangstelling dan dat je in de race 12 posities verliest. Alrhans, zo denk ik erover.

Het één sluit het ander niet uit hé...
Das waar, en als het hen enkel erom gaat om toch in de kijker te hebben gestaan gaan ze zich gewoon zo goed mogelijk kwalificeren. Als ze gewoon een prestatie willen laten zien is het voor hen interessanter om gewoon een normale race te rijden en enkele plaatsen te winnen ipv er een hoop te verliezen tijdens de race.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik denk niet dat RB zomaar 30pk uit de hoed zal toveren zonder daarover nagedacht te hebben wat de gevolgen zijn in verband met betrouwbaarheid. Wat niet wegneemt dat de kans op een boem groter is nu, op toch wel een zwaar circuit qua motoren.

FerrariMan

Iemand de nieuwe voorstellen van de FIA gelezen voor 2008?

Slicks en minder electronica viel me onmiddelijk op, net als één bandenleverancier!

jandr

Hopelijk laat Todt zijn schone deerne thuis dit weekend, misschien is zij wel de reden van de crisis bij Ferrari, hoe kan een man nu goed functioneren op zijn werk als zijn vrouw een gans weekend naast hem staat??????????

Ferrari 2010

Citaat van: jandr op 17 juni 2005 - 10:17:58
Hopelijk laat Todt zijn schone deerne thuis dit weekend, misschien is zij wel de reden van de crisis bij Ferrari, hoe kan een man nu goed functioneren op zijn werk als zijn vrouw een gans weekend naast hem staat??????????
Eeeeuh, hoevaak hebben rijders hun lief/vrouw wel niet bij? Hoeveel pitbabes lopen/liepen er wel niet rond? Kheb ze trouwens nog nooit zien flirten tijdens een race hoor  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Schumi 2005 op 17 juni 2005 - 13:29:32
Citaat van: jandr op 17 juni 2005 - 10:17:58
Hopelijk laat Todt zijn schone deerne thuis dit weekend, misschien is zij wel de reden van de crisis bij Ferrari, hoe kan een man nu goed functioneren op zijn werk als zijn vrouw een gans weekend naast hem staat??????????
Eeeeuh, hoevaak hebben rijders hun lief/vrouw wel niet bij? Hoeveel pitbabes lopen/liepen er wel niet rond? Kheb ze trouwens nog nooit zien flirten tijdens een race hoor  ;D ;D ;D

Seks voor de wedstrijd toch ?  ;)

Sept

Al geweten of Ferrari al dan niet met hun nieuwe motor-evolutie start?
1991 - 2004 = 7

jandr

Citaat van: Sept op 17 juni 2005 - 14:47:44
Al geweten of Ferrari al dan niet met hun nieuwe motor-evolutie start?

Niets meer van gehoord

lieven

mclarren zo weinig getest in de eerste sessie?
maar ze staan wel vanboven met gemak precies :)

Mikacouli

Citaat van: lieven op 17 juni 2005 - 19:05:53
mclarren zo weinig getest in de eerste sessie?
maar ze staan wel vanboven met gemak precies :)

Pedro viel stil na zijn ene snelle rondje, hij maakte een foutje en ging dan stil staan. Ze konden er nog om lachen bij McLaren. Kimi reed een snel rondje maar ging effe naast de baan (net zoals veleln trouwens) en kwam direct binnen. Monty reed zijn snelste rondje in de eerste van zijn 2 snelle rondjes. Maar het is duidelijk dat ze snel zijn, ook al reden ze bijzonder weinig. Was een beetje een saaie sessie om naar te kijken

Ferrari 2010

Citaat van: lieven op 17 juni 2005 - 19:05:53
mclarren zo weinig getest in de eerste sessie?
maar ze staan wel vanboven met gemak precies :)
zijn inderdaad bijzonder weinig buiten geweest. Dit hebben een paar GP's geleden ook, ales gedaan denk ik. Ik vermoed dat ze dit doen om in de race wat extra te kunnen geven. Ferrari op "slechts" een seconde en een klets van de leider, JPM. Die wilt er een knalweekend van maken denk ik. Zou hij écht beter zijn dan Kimi? Hij werd altijd als de held bekeken, maar heeft nooit een echte topper in zen team gehad. Kimi moet gaan opletten vrees ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 17 juni 2005 - 19:24:25
Citaat van: lieven op 17 juni 2005 - 19:05:53
mclarren zo weinig getest in de eerste sessie?
maar ze staan wel vanboven met gemak precies :)
zijn inderdaad bijzonder weinig buiten geweest. Dit hebben een paar GP's geleden ook, ales gedaan denk ik. Ik vermoed dat ze dit doen om in de race wat extra te kunnen geven. Ferrari op "slechts" een seconde en een klets van de leider, JPM. Die wilt er een knalweekend van maken denk ik. Zou hij écht beter zijn dan Kimi? Hij werd altijd als de held bekeken, maar heeft nooit een echte topper in zen team gehad. Kimi moet gaan opletten vrees ik.

Komaan van held zijn kan er hier niet gesproken worden. Hij reed de snelste ronde uit 2 rondjes maar dat kon Kimi ook. Er werd bijzonder weinig gereden. McLaren rijd altijd bijzonder weinig de eerste en derde sessie. De tweede en de vierde rijden ze dan heel veel. Straks zal het duidelijker zijn denk ik

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 17 juni 2005 - 19:43:54
Citaat van: Schumi 2005 op 17 juni 2005 - 19:24:25
Citaat van: lieven op 17 juni 2005 - 19:05:53
mclarren zo weinig getest in de eerste sessie?
maar ze staan wel vanboven met gemak precies :)
zijn inderdaad bijzonder weinig buiten geweest. Dit hebben een paar GP's geleden ook, ales gedaan denk ik. Ik vermoed dat ze dit doen om in de race wat extra te kunnen geven. Ferrari op "slechts" een seconde en een klets van de leider, JPM. Die wilt er een knalweekend van maken denk ik. Zou hij écht beter zijn dan Kimi? Hij werd altijd als de held bekeken, maar heeft nooit een echte topper in zen team gehad. Kimi moet gaan opletten vrees ik.
Komaan van held zijn kan er hier niet gesproken worden. Hij reed de snelste ronde uit 2 rondjes maar dat kon Kimi ook. Er werd bijzonder weinig gereden. McLaren rijd altijd bijzonder weinig de eerste en derde sessie. De tweede en de vierde rijden ze dan heel veel. Straks zal het duidelijker zijn denk ik
held was maar gewoon gebruikt om uit te drukken dat hij toch als een zeer goed rijder werd bekeken, iemand die sterker was dan zijn concurentie  ;) Maar inderdaad, in deze sessie is er niet veel te zien geweest, straks weten we meer.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Toen ik net wat foto's bekeek viel me iets op. McLaren heeft wel tabaksreclame en ferrari niet. Wat is hiervoor de verklaring?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.