GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 20:02:27
Citaat van: Razzle_dazzle op 19 juni 2005 - 19:58:40
Nobert Haug zei dat Mclaren binnenkomt na de opwarmronde en wss de andere michelin teams ook.
Zo zegt men ook bij de live timing van Formula1.com

Bij McLaren staan ze al klaar. Ook Renault, Toyota, BAR, ze gaan écht binnen !!!
zaaaaaallllliiiiiiiiig  ;D ;D ;D

Hoe kan je dit in godsnaam zeggen?
Dit is een ramp voor de F1, en dan vooral in Amerika. Alle supporters zitten BOOOOOO te roepen!
Als je dit een "lachen race" vindt, ben je erg laag gevallen... Dit is een nederlaag voor de hele F1.

Denk nu eens niet altijd aan Ferrari maar denk aan de sport in het algemeen.

Raikkonen MASTER

Minardi of Jordan op het podium... Wat een mogelijkheid voor deze teams, vooral omdat ze de 2 minste teams van de grid zijn...

Een Nederlandse podiumplaats? Zou wel mooi zijn :)

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 20:05:29
Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 20:02:27
Citaat van: Razzle_dazzle op 19 juni 2005 - 19:58:40
Nobert Haug zei dat Mclaren binnenkomt na de opwarmronde en wss de andere michelin teams ook.
Zo zegt men ook bij de live timing van Formula1.com

Bij McLaren staan ze al klaar. Ook Renault, Toyota, BAR, ze gaan écht binnen !!!
zaaaaaallllliiiiiiiiig  ;D ;D ;D

Hoe kan je dit in godsnaam zeggen?
Dit is een ramp voor de F1, en dan vooral in Amerika. Alle supporters zitten BOOOOOO te roepen!
Als je dit een "lachen race" vindt, ben je erg laag gevallen... Dit is een nederlaag voor de hele F1.

Denk nu eens niet altijd aan Ferrari maar denk aan de sport in het algemeen.
Het zal een zware rekening worden, ik denk niet dat ze terug moeten komen in de states..

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 14 juni 2005 - 18:05:36
JPM
Kimi
Fisi

McLaren is hier elk jaar sterk en had ook gewonnen indien het niet begon te regenen in 2003. Ook gaan Kimi en JPM hier altijd goed dus het wordt een mooi weekend denk ik.
Renault zal niet veel trager zijn dan McLaren maar ze zullen toch het onderspit moeten delven denk ik.

Ferrari zal dezelfde snelheid hebben of in Canada maar deze keer zal het niet zoveel geluk kennen. Een strijd om die 5de plaats denk ik.

Wat ben ik jaloers op mn broers want die bevinden zich nu rond Indianapolis en ze gingen hoogstwaarschijnlijk naar de race gaan kijken  :-\ En ik zit hier  :(
Ze zullen er veel aan hebben ja, toch zeker als ze net als jouw McLaren fan zijn  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Dit is toch wel de farce van eeuw hoor.

Ferrari 2010

#290
Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 20:05:29
Citaat van: Schumi 2005 op 19 juni 2005 - 20:02:27
Citaat van: Razzle_dazzle op 19 juni 2005 - 19:58:40
Nobert Haug zei dat Mclaren binnenkomt na de opwarmronde en wss de andere michelin teams ook.
Zo zegt men ook bij de live timing van Formula1.com

Bij McLaren staan ze al klaar. Ook Renault, Toyota, BAR, ze gaan écht binnen !!!
zaaaaaallllliiiiiiiiig  ;D ;D ;D

Hoe kan je dit in godsnaam zeggen?
Dit is een ramp voor de F1, en dan vooral in Amerika. Alle supporters zitten BOOOOOO te roepen!
Als je dit een "lachen race" vindt, ben je erg laag gevallen... Dit is een nederlaag voor de hele F1.

Denk nu eens niet altijd aan Ferrari maar denk aan de sport in het algemeen.
Ik vond het een grappig zicht, niet tegenstaande dat ik het ook absoluut niet leuk vind dat er maarv 6 wagens rijden.

Maar is er nu geen 1 van de Michelin rijder die die 2 punten van Trulli of dat puntje van Kimi wil gaan afpakken? Het zou uiteraard een zwakke zet zijn en een beetje respectloos ten opzichte van Trulli en Kimi, maar ze hebben ze dan toch.

**edit**
nog iets opmerkelijk: op het einde van deze GP heeft Minardi waarschijnlijk 9 punten meer dan BAR...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkonen MASTER

Ik vrees er inderdaad voor...
Weer een GP in het Midden-Oosten erbij?  ::)

Nu hopen voor Ferrari dat ze geen technische problemen kennen... (dit meen ik, niet sarcastisch!)

Jean Todt

Het is belachelijk zo'n race.
maar ik hoop dat er geen Ferrari uitvalt

Michelin gaat de gevolgen nog wel merken denk ik.

Sept

Inderdaad, de sancties MOGEN niet uitblijven.. Michelin zet het gehele F1-circuit gewoon te kakken en dat in het land waar het al niet zo populair is als andere autosporttakken..
1991 - 2004 = 7

Ferrari 2010

#294
Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 juni 2005 - 20:13:12
Ik vrees er inderdaad voor...
Weer een GP in het Midden-Oosten erbij?  ::)

Nu hopen voor Ferrari dat ze geen technische problemen kennen... (dit meen ik, niet sarcastisch!)
Langs een kant denk ik niet dat er een midden-oosten GP bij zal komen. Het is immers de fout van Michelin, op zich is het geen slechte GP.
Maar de toeschouwes zijn echt woest en teleurgesteld. Ze gooien zelfs met flesjes naar de Ferrari's. De kans dat deze GP volgend jaar weinig toeschouwers zal hebben bestaat...


**edit**

Citaat van: Jean Todt op 19 juni 2005 - 20:14:56
Het is belachelijk zo'n race.
maar ik hoop dat er geen Ferrari uitvalt

Michelin gaat de gevolgen nog wel merken denk ik.
Dit zal zeker in hun nadeel spelen bij de besprekingen eind 2007, en misschien nog eerder, ik weet niet echt wanneer Michelin hun contract met de FIA ten einde loopt.

De tribunes lopen intussen leeg. Écht triest!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Het zou me weinig verwonderen dat ze bij Ferrari gezegd hebben, achter elkaar blijven, pak alle punten die te rapen vallen en geen domme dingen doen.

Doefie

Oneervol, schandalig gewoon.

De toeschouwers beginnen nu met alles op het circuit te gooien wt ze vastkrijgen. Tribunes zijn leeg, gewoon leeg.

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Juan Pablo

IN OPSTAND MOET het publiek komen

dit is zoooo veel te kut, stel je voor: 250 Dollar voor een kaartje, om dan maar over een vliegticket te zwijgen.........

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Dit is de doodsteek voor F1 in USA

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.