Man van de race: Canada

Gestart door Supermariobros, 13 juni 2005 - 19:10:14

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de man van de race?

Raikkonen
7 (23.3%)
M. Schumacher
1 (3.3%)
Barrichello
18 (60%)
Massa
2 (6.7%)
Villeneuve
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Heidfeild
0 (0%)
Trulli
1 (3.3%)
R. Schumacher
0 (0%)
Iemand anders
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 20

Racegirl

Citaat van: 1265 (The one) op 13 juni 2005 - 20:32:50
Raikkonen, beste gereden, gewonnen => man van de race.

ben ik het volledig mee eens!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Bjorn

Kimi, mooie race. Alhoewel ik Montoya zou gekozen hebben. Voor het eerst competitief met zijn McLaren  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

FerrariMan

#17
Citaat van: Jasper op 13 juni 2005 - 22:03:34
Hier zal het niet zijn want ik was geloof ik de eerste om te zeggen dat MS en JB licht stonden en ik heb dat zelfs als vermoeden op de nieuwssite gezet. Gelijk hebben in dit geval is écht geen grote prestatie waarvan je moet zeggen dat je "toch maar mooi gelijk" had, het was nogal evident.
True, daar had je gelijk in.

Maar bon, wat heeft Kimi zo speciaal gedaan dan dat hem de titel man van de race zou geven vergeleken met RB, Fisico, JPM...

Kimi racet zijn race uit, haalt niemand in en voor hem valt iedereen weg. (goede prestatie, daar niet van)

vergeleken met Rubens

Rubens heeft pech in de kwali, begint de race vanuit de pit, in een makke Ferrari, moet banden sparen en mensen inhalen, zware tank op één stop, haalt nog wat mensen in, heeft geluk met wat uitvallers en komt aan op P3.

Eerlijkheidshalve is het verschil toch vrij duidelijk.  ;)

razzle_dazzle

Ik heb het een paar weken geleden al subtiel aangehaald maar volgens mij weten sommigen al voor de race is begonnen, op wie ze gaan stemmen. In de race van Monaco vroeg ik naar het verschil tussen wat Kimi nu doet en Schumacher vorig jaar en da krijg je een antwoord in de aard van ja het is verrassend  :-\, weinig verklarend lijkt me. Dit is misschien cru maar als mensen niet objectief kunnen beoordelen, hoort deze topic misschien beter thuis in de compleet onzinnige topic.


Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 14 juni 2005 - 19:25:17
Citaat van: Jasper op 13 juni 2005 - 22:03:34
Hier zal het niet zijn want ik was geloof ik de eerste om te zeggen dat MS en JB licht stonden en ik heb dat zelfs als vermoeden op de nieuwssite gezet. Gelijk hebben in dit geval is écht geen grote prestatie waarvan je moet zeggen dat je "toch maar mooi gelijk" had, het was nogal evident.
True, daar had je gelijk in.

Maar bon, wat heeft Kimi zo speciaal gedaan dan dat hem de titel man van de race zou geven vergeleken met RB, Fisico, JPM...

Kimi racet zijn race uit, haalt niemand in en voor hem valt iedereen weg. (goede prestatie, daar niet van)

vergeleken met Rubens

Rubens heeft pech in de kwali, begint de race vanuit de pit, in een makke Ferrari, moet banden sparen en mensen inhalen, zware tank op één stop, haalt nog wat mensen in, heeft geluk met wat uitvallers en komt aan op P3.

Eerlijkheidshalve is het verschil toch vrij duidelijk.  ;)

Het is hier nog gezegd geweest. Zonder de uitvallers was hij mss 8ste geworden dus heeft hij toch niet al teveel ingehaald. ik heb hem al mooiere inhaalraces zien maken. Enfin, met het uitvallen van Trulli in de laatste ronden had hij wel een beetje geluk om op dat podium te komen.

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 14 juni 2005 - 19:40:56
Ik heb het een paar weken geleden al subtiel aangehaald maar volgens mij weten sommigen al voor de race is begonnen, op wie ze gaan stemmen. In de race van Monaco vroeg ik naar het verschil tussen wat Kimi nu doet en Schumacher vorig jaar en da krijg je een antwoord in de aard van ja het is verrassend  :-\, weinig verklarend lijkt me. Dit is misschien cru maar als mensen niet objectief kunnen beoordelen, hoort deze topic misschien beter thuis in de compleet onzinnige topic.


Zo denk ik er ook over. Tot nu toe heb ik in heel het seizoen slechts één keer op MS gestemd, na Imola.
Objectiviteit komt er niet meer aan te pas, helemaal niet.

Er zijn zelfs sommigen die blijven volhouden dat enkel Ferrari geluk had met het uitvallen van de Renaults en JPM, niemand anders, enkel Ferrari. Voor die mensen heb ik één vraag; what about Kimi? Die had zowiezo op pure snelheid nog JPM voor zich en een op andere strategie zittende Fisico en Alonso.

mike

Citaat van: BenedictusXVII op 14 juni 2005 - 19:52:13
Zo denk ik er ook over. Tot nu toe heb ik in heel het seizoen slechts één keer op MS gestemd, na Imola.

Exact same here.

Citaat van: BenedictusXVII op 14 juni 2005 - 19:52:13
Objectiviteit komt er niet meer aan te pas, helemaal niet.

Fans zijn per definitie niet objectief, dus daar stoor ik me niet aan. Blindelingse volgers, daarentegen, dat is wat anders.

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 14 juni 2005 - 19:52:13
Citaat van: Razzle_dazzle op 14 juni 2005 - 19:40:56
Ik heb het een paar weken geleden al subtiel aangehaald maar volgens mij weten sommigen al voor de race is begonnen, op wie ze gaan stemmen. In de race van Monaco vroeg ik naar het verschil tussen wat Kimi nu doet en Schumacher vorig jaar en da krijg je een antwoord in de aard van ja het is verrassend  :-\, weinig verklarend lijkt me. Dit is misschien cru maar als mensen niet objectief kunnen beoordelen, hoort deze topic misschien beter thuis in de compleet onzinnige topic.


Zo denk ik er ook over. Tot nu toe heb ik in heel het seizoen slechts één keer op MS gestemd, na Imola.
Objectiviteit komt er niet meer aan te pas, helemaal niet.

Er zijn zelfs sommigen die blijven volhouden dat enkel Ferrari geluk had met het uitvallen van de Renaults en JPM, niemand anders, enkel Ferrari. Voor die mensen heb ik één vraag; what about Kimi? Die had zowiezo op pure snelheid nog JPM voor zich en een op andere strategie zittende Fisico en Alonso.

Dan moet je je maar eens afvragen wat je uit de polls van F1 racing kan opmaken. NA een race als Spanje wordt er gevraagd, wie wint de volgende GP dan herrinner ik me dat MS op een 2de plaats stond nog voor Alonso. Is dat dan objectief. Het gaat erom wat je zelf vind en je moet dan ook rekening houden met het uiteindelijke resultaat. Kimi heeft gewonnen, ik stem op Kimi. Als MS een race wint, dan zal dit op ofwel een gelukkige manier zijn of omdat hij een prachtrace reed. In dat tweede geval stem ik op MS.
Nu om Kimi zijn overwinning op puur geluk te steken vind ik ook een beetje flauw. Mooie race van de Ferreririjders maar ze hebben niet gewonnen en dat geeft de doorslag: het resultaat.

Jasper

Kimi was voor mij niet de man van de race, zoals ik al zei, maar er zijn wel redenen om dat te zeggen: hij heeft foutloos gereden, iets wat Montoya en Alonso niet deden, en Fisico heeft maar een deel van de race gereden dus niet veel kans om fouten te maken. Zelfs met de druk van Schumacher vlak achter hem, bleef Kimi koel. Hij reed ook nog met problemen aan z'n stuur op het einde. Wat hem dan onderscheidt van de vele anderen die foutloos reden, is dat hij gewonnen heeft, punt uit.

Maar soit, toch is Massa voor mij man van de race.

Raikkonen MASTER

Qua rijden= Montoya
Qua foutloos rijden = Kimi
Qua inhalen = Rubens
Qua onverwacht = Massa
Qua stoemmerik = Button

Voila. Meer zijn er niet...

Scuderia Ferrari

Citaat van: Raikkonen MASTER op 15 juni 2005 - 10:12:31
Qua rijden= Montoya
Qua foutloos rijden = Kimi
Qua inhalen = Rubens
Qua onverwacht = Massa
Qua stoemmerik = Button

Voila. Meer zijn er niet...
Fisico? ::)

Jasper

32 ronden aan de leiding gereden in een Renault, geen al té moeilijke klus he, omdat Alonso achter hem moest blijven (team radio) en omdat de McLarens in het begin van de race traag waren, onder andere opgehouden door Button.

Mikacouli

Citaat van: Scuderia Ferrari op 15 juni 2005 - 13:45:39
Citaat van: Raikkonen MASTER op 15 juni 2005 - 10:12:31
Qua rijden= Montoya
Qua foutloos rijden = Kimi
Qua inhalen = Rubens
Qua onverwacht = Massa
Qua stoemmerik = Button

Voila. Meer zijn er niet...
Fisico? ::)
Qua start: Fisico
Qua pechvogel: Fisico

Ferrari 2010

pfff, ik kom de laatste tijd tijd tekort om nog op het forum te komen  :-[ :-[ Voor mij is het Rubens
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

stom van alonso dat ie loopt te kutten via de radio, haal m gewoon in joh, baas briatore heeft gezegd dat er geen teamorders komen enz.
dus waarom ging je er niet gelijk voorbij!?, en niet eerst toestemming vragen van pappie flavio

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.