Happy birthday Razzle dazzle

Gestart door Supermariobros, 26 juni 2005 - 08:40:35

« vorige - volgende »

Supermariobros

Vandaag is Razzle dazzle  het feestvarken, neem maar een frisse duik in het champagnebad, geniet, profiteer ervan en hopelijk beleef je een onvergetelijke dag!

Schumi nr1



Jasper

Gefeliciteerd Razzle_dazzle! Het weer is goed vandaag, niet te koud, ook niet meer veel te warm, dus geniet er maar van met volle teugen! Zelf ga ik een 80ste verjaardag in de familie vieren, maar die is eigenlijk niet vandaag.

razzle_dazzle

Thanx guys, veel genieten zit er niet in. Dinsdag nog een mondeling examen van Frans, maarja dan vieren we volgend weekend dubbel zo hard  ;).

Mikacouli

Geniet wat je kan en veel succes met je mondeling
Happy bday ;)

Ferrari 2010

Misschien wat laat, maar kwas dit weekend niet thuis.
Gelukkige verjaardag Razzle, khoop dat het ne leuken dag was. En succes met uw mondeling  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Foei foei schumi, juist gij de grote 'verjaardagstopicstarter' komt een dag te laat met gelukswensen  >:(. Volgende keer mooi thuisblijven hé  :P. ;)

Nogmaals bedankt trouwens.

Ferrari 2010

#8
Citaat van: Razzle_dazzle op 27 juni 2005 - 13:43:48
Foei foei schumi, juist gij de grote 'verjaardagstopicstarter' komt een dag te laat met gelukswensen  >:(. Volgende keer mooi thuisblijven hé  :P. ;)

Nogmaals bedankt trouwens.
Mja ik dacht "Tis Razzle_Dazzle maar hé" ;) Zolang dak de belangrijke mensen niet vergeet vind ik het niet erg   :P
Maar toch, voor Ramses zal iemand anders het moeten doen, die week lig ik als het goed is rustig in de semois ofzo, een weekje Ardennen. Geen internet, kan soms goed doen.  ;)
Hoewel ik het eigenlijk toch altijd maar hoop dat er niets misgaat op men website's want dan is er een week niemand die het kan "repareren". :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racegirl

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

ik ben ook weer te laat maar soit ;)

dan is het voor volgend jaar erbij ;) ne gelukkige dus :)

Ramses

Citaat van: Schumi 2005 op 27 juni 2005 - 13:50:23
Citaat van: Razzle_dazzle op 27 juni 2005 - 13:43:48
Foei foei schumi, juist gij de grote 'verjaardagstopicstarter' komt een dag te laat met gelukswensen  >:(. Volgende keer mooi thuisblijven hé  :P. ;)

Nogmaals bedankt trouwens.
Mja ik dacht "Tis Razzle_Dazzle maar hé" ;) Zolang dak de belangrijke mensen niet vergeet vind ik het niet erg   :P
Maar toch, voor Ramses zal iemand anders het moeten doen, die week lig ik als het goed is rustig in de semois ofzo, een weekje Ardennen. Geen internet, kan soms goed doen.  ;)
Hoewel ik het eigenlijk toch altijd maar hoop dat er niets misgaat op men website's want dan is er een week niemand die het kan "repareren". :-\

Kzal het toch niet kunnen in ontvangst nemen, ik ben er namelijk zelf ook niet die dag :)
Toch sympathiek dat je ook eens aan mij denkt :P

Ferrari 2010

Citaat van: Ramses op 29 juni 2005 - 11:44:41
Citaat van: Schumi 2005 op 27 juni 2005 - 13:50:23
Citaat van: Razzle_dazzle op 27 juni 2005 - 13:43:48
Foei foei schumi, juist gij de grote 'verjaardagstopicstarter' komt een dag te laat met gelukswensen  >:(. Volgende keer mooi thuisblijven hé  :P. ;)

Nogmaals bedankt trouwens.
Mja ik dacht "Tis Razzle_Dazzle maar hé" ;) Zolang dak de belangrijke mensen niet vergeet vind ik het niet erg   :P
Maar toch, voor Ramses zal iemand anders het moeten doen, die week lig ik als het goed is rustig in de semois ofzo, een weekje Ardennen. Geen internet, kan soms goed doen.  ;)
Hoewel ik het eigenlijk toch altijd maar hoop dat er niets misgaat op men website's want dan is er een week niemand die het kan "repareren". :-\

Kzal het toch niet kunnen in ontvangst nemen, ik ben er namelijk zelf ook niet die dag :)
Toch sympathiek dat je ook eens aan mij denkt :P
Ik denk aan iedereen en alles als ik me verveel  ;D Maar toch, iedereen een gelukkige verjaardag wensen en dan de webmaster vergeten?  :-\ :-\ Zou pas héél erg niet-sympathiek zijn hé  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.