Hoe lang nog voor Villeneuve?

Gestart door FerrariMan, 09 juni 2005 - 13:52:00

« vorige - volgende »

Hoe lang blijft JV nog bij Sauber

Canada of USGP ligt hij buiten
1 (4.3%)
Na de GP van Frankrijk 2005 (Jasper ;))
2 (8.7%)
Later in het seizoen 2005
5 (21.7%)
Na dit seizoen (ook 2005 Jasper)
5 (21.7%)
Hij mag blijven
10 (43.5%)

Totaal aantal stemmen: 17

Raikkonen MASTER

Citaat van: Satosan op 18 juni 2005 - 20:59:12
true, trouwens, hoe kome jullie aan die statistieken, van een site of uit t losse handje?
Pure kennis ;)

Management games...

Ferrari 2010

Die Villeneuve is me toch maar ne raren hoor. De ene keer zegt hij dat geld voor hem niets uitmaakt en nu doet hij volgende uitspraak over het feit dat BMW met sauber in zee gaat:
Citaat"Dit zal waarschijnlijk een budgetverhoging met zich meebrengen."
Wilt hij meer geld?  :-\ :-\ Anders is het maar een domme uitspraak. De kans is 50% of meer dat hij volgend jaar het zitje kwijt is en extra geld om nog te testen met hem zodat hij zich kan bewijzen zal er dus niet inzitten warschijnlijk  :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 24 juni 2005 - 14:27:19
Die Villeneuve is me toch maar ne raren hoor. De ene keer zegt hij dat geld voor hem niets uitmaakt en nu doet hij volgende uitspraak over het feit dat BMW met sauber in zee gaat:
Citaat"Dit zal waarschijnlijk een budgetverhoging met zich meebrengen."
Wilt hij meer geld?  :-\ :-\ Anders is het maar een domme uitspraak. De kans is 50% of meer dat hij volgend jaar het zitje kwijt is en extra geld om nog te testen met hem zodat hij zich kan bewijzen zal er dus niet inzitten warschijnlijk  :-\

Budgetverhoging van het team wel te verstaan = beter wagen = beter prestaties.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 25 juni 2005 - 19:58:54
Citaat van: Schumi 2005 op 24 juni 2005 - 14:27:19
Die Villeneuve is me toch maar ne raren hoor. De ene keer zegt hij dat geld voor hem niets uitmaakt en nu doet hij volgende uitspraak over het feit dat BMW met sauber in zee gaat:
Citaat"Dit zal waarschijnlijk een budgetverhoging met zich meebrengen."
Wilt hij meer geld?  :-\ :-\ Anders is het maar een domme uitspraak. De kans is 50% of meer dat hij volgend jaar het zitje kwijt is en extra geld om nog te testen met hem zodat hij zich kan bewijzen zal er dus niet inzitten warschijnlijk  :-\

Budgetverhoging van het team wel te verstaan = beter wagen = beter prestaties.
Jah, das waar, maar ik vrees dat hij er weinig mee gaat zijn, toch zeker als BMW heidfeld wil. Enkel als een ander team Massa aantrekt is ermisschien nog een plekje.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Massa naar Ferrari misschien, Barrichello naar BMW? Dan is er nog geen plaats voor JV hoor.

Doefie

Massa --> Ferrari
Barrichello --> BAR
Button --> Williams
Heidfeld --> BMW

Dat zie ik als de grootste mogelijkheid. En Villeneuve wordt teamgenoot van Heidfeld :)

Jasper

Zou goed kunnen wat je daar zegt. Maar ik ben wel benieuwd waar Fisichella volgend seizoen terechtkan, want als je het zo hoort, is Flavio's geduld weer bijna op. ::) :( En wie er dan Fisichella gaat evrvangen als het écht tot een rijderswissel zou komen.