Hoe lang nog voor Villeneuve?

Gestart door FerrariMan, 09 juni 2005 - 13:52:00

« vorige - volgende »

Hoe lang blijft JV nog bij Sauber

Canada of USGP ligt hij buiten
1 (4.3%)
Na de GP van Frankrijk 2005 (Jasper ;))
2 (8.7%)
Later in het seizoen 2005
5 (21.7%)
Na dit seizoen (ook 2005 Jasper)
5 (21.7%)
Hij mag blijven
10 (43.5%)

Totaal aantal stemmen: 17

FerrariMan

Het is goed op weg om een jaarlijkse poll te worden maar hier zijn we weer.
Gezien alle roddels en nieuwsberichten die er rondgaan over de 'weeral' slechte relaties in het team denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat JV weer de reservenbank op kan gaan. Nu zijn er weer problemen met Peter Sauber (indien we de pers mogen geloven) en hij heeft er zelf ook al op gereageerd.

Een dikke fout in Monaco, een misschien te snelle teamgenoot?...

Wat wel duidelijk is, er is weer veel rook, teveel...

Ik gok op later in het seizoen.

Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 09 juni 2005 - 13:52:00
Het is goed op weg om een jaarlijkse poll te worden maar hier zijn we weer.
Gezien alle roddels en nieuwsberichten die er rondgaan over de 'weeral' slechte relaties in het team denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat JV weer de reservenbank op kan gaan. Nu zijn er weer problemen met Peter Sauber (indien we de pers mogen geloven) en hij heeft er zelf ook al op gereageerd.

Een dikke fout in Monaco, een misschien te snelle teamgenoot?...

Wat wel duidelijk is, er is weer veel rook, teveel...

Ik gok op later in het seizoen.
kvind de antwoorden niet echt bij de vraag horend. Het klikt bij mij precies niet, de antwoorden zijn precies niet gemaakt voor de poll-vraag :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2005 op 09 juni 2005 - 17:19:06
Citaat van: BenedictusXVII op 09 juni 2005 - 13:52:00
Het is goed op weg om een jaarlijkse poll te worden maar hier zijn we weer.
Gezien alle roddels en nieuwsberichten die er rondgaan over de 'weeral' slechte relaties in het team denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat JV weer de reservenbank op kan gaan. Nu zijn er weer problemen met Peter Sauber (indien we de pers mogen geloven) en hij heeft er zelf ook al op gereageerd.

Een dikke fout in Monaco, een misschien te snelle teamgenoot?...

Wat wel duidelijk is, er is weer veel rook, teveel...

Ik gok op later in het seizoen.
kvind de antwoorden niet echt bij de vraag horend. Het klikt bij mij precies niet, de antwoorden zijn precies niet gemaakt voor de poll-vraag :-\ :-\
Het is nochtans simpelheid van de bovenste plank.

Bjorn

Ik zeg: 'Hij mag blijven'.  ;D ;D Kwestie van geluk, hij moet het maar twee maar na elkaar goed doen en de kritiek is al weer ver weg!
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 09 juni 2005 - 17:46:59
Citaat van: Schumi 2005 op 09 juni 2005 - 17:19:06
Citaat van: BenedictusXVII op 09 juni 2005 - 13:52:00
Het is goed op weg om een jaarlijkse poll te worden maar hier zijn we weer.
Gezien alle roddels en nieuwsberichten die er rondgaan over de 'weeral' slechte relaties in het team denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat JV weer de reservenbank op kan gaan. Nu zijn er weer problemen met Peter Sauber (indien we de pers mogen geloven) en hij heeft er zelf ook al op gereageerd.

Een dikke fout in Monaco, een misschien te snelle teamgenoot?...

Wat wel duidelijk is, er is weer veel rook, teveel...

Ik gok op later in het seizoen.
kvind de antwoorden niet echt bij de vraag horend. Het klikt bij mij precies niet, de antwoorden zijn precies niet gemaakt voor de poll-vraag :-\ :-\
Het is nochtans simpelheid van de bovenste plank.
is waar, maar toch, het wringt ergens als ik de vraag en de antwoorden lees. Bij zo een vraag verwacht ik persoonlijk een tot of iets in die aard, misschien daarom dat ik het niet zo mooi klinken vindt.
Voor mijn part blijft hij tot het eine van het seizoen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Vrees ervoor dat Villeneuve, indien hij niet beter presteert, na de US Grand Prix wordt vervangen door Liuzzi.  :'(

Jasper

Citaat van: BenedictusXVII op 09 juni 2005 - 17:46:59
Citaat van: Schumi 2005 op 09 juni 2005 - 17:19:06
Citaat van: BenedictusXVII op 09 juni 2005 - 13:52:00
Het is goed op weg om een jaarlijkse poll te worden maar hier zijn we weer.
Gezien alle roddels en nieuwsberichten die er rondgaan over de 'weeral' slechte relaties in het team denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat JV weer de reservenbank op kan gaan. Nu zijn er weer problemen met Peter Sauber (indien we de pers mogen geloven) en hij heeft er zelf ook al op gereageerd.

Een dikke fout in Monaco, een misschien te snelle teamgenoot?...

Wat wel duidelijk is, er is weer veel rook, teveel...

Ik gok op later in het seizoen.
kvind de antwoorden niet echt bij de vraag horend. Het klikt bij mij precies niet, de antwoorden zijn precies niet gemaakt voor de poll-vraag :-\ :-\
Het is nochtans simpelheid van de bovenste plank.
Ik snap het ook niet. "Als hij goed rijdt in Canada of USGP, vliegt hij buiten." Ik neem aan dat je het omgekeerd bedoelt.

"Na Frankrijk heeft hij nog een zitje" is de tweede mogelijkheid. Wel, als hij in 2010 nog rijdt, is dat ook na Frankrijk...
"Later in het seizoen heeft hij nog een zitje" is van hetzelfde, "Na dit seizoen" ook.

De juiste vraag voor deze antwoorden zou zijn: "Wanneer vliegt JV buiten?", maar niet "Hoelang heeft JV nog een zitje?". En dan kan ik begrijpen dat Schumi 2005 het niet snapte want ik heb er zelf ook veel te lang over moeten nadenken...

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 09 juni 2005 - 22:01:58
Ik snap het ook niet. "Als hij goed rijdt in Canada of USGP, vliegt hij buiten." Ik neem aan dat je het omgekeerd bedoelt.
Ik heb het woord 'mits' verkeerd gebruikt ja. Effe aanpassen ;)

Mr Madpig

Ik snap niet waarom er zoveel kritiek is op Vileneuve. Hij is net zo snel als Massa en die rijd al langer voor het team dus die is al meer gewend bij dat team. Dus Villeneuve is helemaal niet slecht bezig. Zoals JV al heeft gezegt de auto is gewoon nog te langzaam. Dus als het aan mij ligt (en ik ben een grote JV fan  :)) rijd hij er nog een hele tijd.
Mr Madpig/Gerrit aka Geert van Rijbroek
F1REM: G3d
Hattrick: Gerrit (770206) X.817

Jasper

Citaat van: BenedictusXVII op 09 juni 2005 - 22:07:10
Citaat van: Jasper op 09 juni 2005 - 22:01:58
Ik snap het ook niet. "Als hij goed rijdt in Canada of USGP, vliegt hij buiten." Ik neem aan dat je het omgekeerd bedoelt.
Ik heb het woord 'mits' verkeerd gebruikt ja. Effe aanpassen ;)
Je snapt het niet hé, ik weet wel dat je de GP van Frankrijk 2005 bedoelt, maar nu is er op de vraag "hoe lang mag JV blijven" een antwoord "na de GP van Frankrijk mag hij nog blijven", en dus kan je hierop stemmen als je denkt dat hij nog het hele seizoen blijft. Dus er moet eigenlijk nog een "tot" voor om correct te zijn.

Soit, de boodschap is duidelijk genoeg maar hij kan duidelijker. ;)

Doefie

Citaat van: Mr Madpig op 10 juni 2005 - 11:33:33
Ik snap niet waarom er zoveel kritiek is op Vileneuve. Hij is net zo snel als Massa en die rijd al langer voor het team dus die is al meer gewend bij dat team. Dus Villeneuve is helemaal niet slecht bezig. Zoals JV al heeft gezegt de auto is gewoon nog te langzaam. Dus als het aan mij ligt (en ik ben een grote JV fan  :)) rijd hij er nog een hele tijd.

Ja inderdaad. Iedereen lijkt te vergeten dat Villeneuve al een vierde plaats heeft staan in San Marino. Akkoord, na de twee diskwalificaties van BAR-Honda, maar toen vertrouwde hij de wagen en dat zag je. In Monaco ook, tot dat hij die fout maakte en Massa wou inhalen ... allee, fout vind ik nogal relatief te nemen maar da's mijn mening. De Sauber is ook niet meer even sterk als de wagen als vorig jaar. Ze verwachtten veel voor het seizoen, maar gebaseerd op de resultaten van vorig seizoen en niet van de nieuwe wagen.

Jasper

Citaat van: Mr Madpig op 10 juni 2005 - 11:33:33
Ik snap niet waarom er zoveel kritiek is op Vileneuve. Hij is net zo snel als Massa en die rijd al langer voor het team dus die is al meer gewend bij dat team. Dus Villeneuve is helemaal niet slecht bezig. Zoals JV al heeft gezegt de auto is gewoon nog te langzaam. Dus als het aan mij ligt (en ik ben een grote JV fan :)) rijd hij er nog een hele tijd.
Welke sport is dat waar jij naar kijkt?

FerrariMan

Gewoon gek dat de persoon JV zoveel miserie aantrekt. Eerst bij Bar, nu bij Sauber.

Doefie

Citaat van: Jasper op 10 juni 2005 - 20:27:19
Citaat van: Mr Madpig op 10 juni 2005 - 11:33:33
Ik snap niet waarom er zoveel kritiek is op Vileneuve. Hij is net zo snel als Massa en die rijd al langer voor het team dus die is al meer gewend bij dat team. Dus Villeneuve is helemaal niet slecht bezig. Zoals JV al heeft gezegt de auto is gewoon nog te langzaam. Dus als het aan mij ligt (en ik ben een grote JV fan :)) rijd hij er nog een hele tijd.
Welke sport is dat waar jij naar kijkt?

Villeneuve ís even snel als Massa. Alleen mist hij het vertrouwen in de wagen, maar het zijn de uiteindelijke races die tellen en niet de trainingen/kwalificaties he. Nogmaals, beste voorbeeld is San Marino dit seizoen. Villeneuve rijdt met enorm veel vertrouwen rond en finisht 6de (4de uiteindelijk na de diskwalificatie's). Massa eindigde toen 10de ofzo. In Monaco reed hij ook met vertrouwen rond en kon Massa makkelijk volgen. De rest van het seizoen vertrouwd hij de wagen niet echt, en Massa wel.

Citaat van: BenedictusXVII op 10 juni 2005 - 22:12:03
Gewoon gek dat de persoon JV zoveel miserie aantrekt. Eerst bij Bar, nu bij Sauber.

Het was sinds de komst van David Richards dat de problemen bij BAR-Honda begonnen. Voordien hoorde je van daar geen gejammer en geklaag over Villeneuve, alleen over de zwakke wagen. Maar Richards moest per se de grote Jan gaan uithangen en Villeneuve ten alle kosten buitenwerken. Beste voorbeeld is dat Richards beweerde dat Villeneuve geen meter testwerk wilt doet en de wagen niet wilt ontwikkelen en dergelijke. Wat was daar uiteindelijk van waar? Mensen die in de paddock rondlopen spreken Villeneuve nu ook compleet anders aan dan toen dat Richards er nog rondliep. Een jaartje aan de kant doet al veel, gezien de wagens 2-3 seconden sneller zijn geworden dan toen. Ja dat vraagt aanpassing, en als je de wagen niet vertrouwt rij je niet goed natuurlijk.

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 11 juni 2005 - 11:11:42
Citaat van: Jasper op 10 juni 2005 - 20:27:19
Citaat van: Mr Madpig op 10 juni 2005 - 11:33:33
Ik snap niet waarom er zoveel kritiek is op Vileneuve. Hij is net zo snel als Massa en die rijd al langer voor het team dus die is al meer gewend bij dat team. Dus Villeneuve is helemaal niet slecht bezig. Zoals JV al heeft gezegt de auto is gewoon nog te langzaam. Dus als het aan mij ligt (en ik ben een grote JV fan :)) rijd hij er nog een hele tijd.
Welke sport is dat waar jij naar kijkt?

Villeneuve ís even snel als Massa. Alleen mist hij het vertrouwen in de wagen, maar het zijn de uiteindelijke races die tellen en niet de trainingen/kwalificaties he. Nogmaals, beste voorbeeld is San Marino dit seizoen. Villeneuve rijdt met enorm veel vertrouwen rond en finisht 6de (4de uiteindelijk na de diskwalificatie's). Massa eindigde toen 10de ofzo. In Monaco reed hij ook met vertrouwen rond en kon Massa makkelijk volgen. De rest van het seizoen vertrouwd hij de wagen niet echt, en Massa wel.

Citaat van: BenedictusXVII op 10 juni 2005 - 22:12:03
Gewoon gek dat de persoon JV zoveel miserie aantrekt. Eerst bij Bar, nu bij Sauber.

Het was sinds de komst van David Richards dat de problemen bij BAR-Honda begonnen. Voordien hoorde je van daar geen gejammer en geklaag over Villeneuve, alleen over de zwakke wagen. Maar Richards moest per se de grote Jan gaan uithangen en Villeneuve ten alle kosten buitenwerken. Beste voorbeeld is dat Richards beweerde dat Villeneuve geen meter testwerk wilt doet en de wagen niet wilt ontwikkelen en dergelijke. Wat was daar uiteindelijk van waar? Mensen die in de paddock rondlopen spreken Villeneuve nu ook compleet anders aan dan toen dat Richards er nog rondliep. Een jaartje aan de kant doet al veel, gezien de wagens 2-3 seconden sneller zijn geworden dan toen. Ja dat vraagt aanpassing, en als je de wagen niet vertrouwt rij je niet goed natuurlijk.
Ik weet niet wat er in de teams precies allemaal gebeurde, maar de persoon Villeneuve heeft het de laatste jaren moeilijk in de teams waar hij zit, en ook dit jaar is er weer speculatie over een mogelijk vroeger vertrek.

Dat kan nooit positief zijn, langs welke kant de schuld ook ligt.