België en het WK 2006

Gestart door Raikkonen MASTER, 09 juni 2005 - 11:04:55

« vorige - volgende »

Jasper

Je haar in de driekleur verven. En natuurlijk een foto daarvan nemen en dat gebruiken als avatar. :)

Ferrari 2010

Ik dacht dat ook altijd al, ik zou niet weten hoe je een schoen moet doorbijten ;D
Je kan je haar laten groenverven, je kan je vingers laten afsnijden (niet aan te raden, en op eigen risico), Spa aanbieden volgend jaar gratis 10.000 kaartjes te verkopen voor hen. Die laatste is de beste optie zou ik zeggen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkonen MASTER

We dagen de Duivels uit met een F1pits-team.

Dit als voorbereiding mochten ze het WK toch halen. Om die mannen ook een beetje moed te geven  8)

razzle_dazzle



razzle_dazzle

Belgische selectie voor de cruciale wedstrijd tegen Spanje:

Doelmannen: Silvio Proto (RSC Anderlecht) en Jan Moons (Racing Genk)

Verdedigers: Eric Deflandre (Standard), Olivier Deschacht (RSC Anderlecht), Carl Hoefkens (Stoke City/Eng), Philippe Léonard (Standard), Birger Maertens (Club Brugge), Daniel Van Buyten (Hamburg/Dui), Anthony Vanden Borre (RSC Anderlecht)

Middenvelders: Karel Geraerts (Standard), Bart Goor (RSC Anderlecht), Timmy Simons (PSV Eindhoven/Ned), Yves Vanderhaeghe (RSC Anderlecht), Jelle Van Damme (Werder Bremen/Dui), Jonathan Walasiak (Standard)

Aanvallers: Thomas Buffel (Glasgow Rangers/Sch), Mbo Mbenza (RSC Anderlecht), Emile Mpenza (Hamburg/Dui), Luigi Pieroni (AJ Auxerre/Fra) en Kevin Vandenbergh (RC Genk).

Kompany, Daerden, Doll en Bisconti moesten afhaken wegens blessures en Birger Maertens, Jonathan Walasiak en Eric Deflandre werden terug opgevist.

Antheunis twijfelt nog over wie de positie van Kompany mag innemen, vooraan starten normaal gezien de broers Mpenza.

Jullie verwachtingen?

razzle_dazzle

Van Damme heeft intussen afgehaakt: een pijnlijke lies blijft hem parten spelen.

Hamilton MASTER

Ik gok op:

                               Proto

Vd Borre     Van Buyten      Hoefkens     Deschacht


Geeraerts    Simons          Vanderhaeghe     Goor


                Mbo Mpenza    Emile Mpenza

Bank: Vandenbergh, Deflandre, Moons, Bisconti, Maertens



razzle_dazzle

Geraerts zal niet op rechts starten hoor, daar verliest hij teveel van z'n capaciteiten. Logischerwijze zou Walasiak op rechts moeten starten aangezien hij de enige rechtsmidden in het elftal is maar ik gok op Buffel...een soort systeem waarbij Mbo Mpenza en Buffel afwisselen om de flank te dekken.

Hamilton MASTER

Zou ik jammer vinden.
Geeraerts heeft datgene wat Buffel niet kan bieden.

Buffel is een goede speler maar is geen genie zoals vele mensen wél denken.
Hij kan een aardig potje voetballen maar men moet niet meer verwachten van hem.
Geeraerts is enorm gevaarlijk binnen de 16. Hij duikt overal op.

Ofwel Geeraerts als spelverdeler?

Simons centraal achterin en Vanderhaeghe samen met Geeraerts centraal in het midden ?



razzle_dazzle

Geraerts centraal zou ideaal zijn, aangezien hij een verdedigende middenvelder is die op de gepaste momenten infiltreert. Hij lijkt er wel een neus voor te hebben, maarja Antheunis liet Geraerts nog nooit starten en het lijkt dus onwaarschijnlijk dat hij Simons terug een rij achteruit zal schuiven. Op rechts moet je hem niet zetten want zijn grootste troef, het opkomen in de rug van de tegenspelers, kun je op die positie veel minder benutten. Hij heeft bovendien niet die voorzet of die versnelling in z'n voeten om gevaarlijk te zijn vanop de flank.
Ik vermoed dat Buffel zal starten want dat is toch een van de poulains van Aimé  ;). probleem wordt dan wel dat hij altijd naar binnen trekt en dat er daardoor veel ruimte zal ontstaan op de flanken en daar lopen gevaarlijke mannen rond bij de Spanjaarden... :-\.




Hamilton MASTER

De 11:

Proto
Vanden Borre, Hoefkens, Van Buyten, Deschacht
Buffel, Vanderhaeghe, Simons, Goor
Emile Mpenza, Mbo Mpenza.


Buffel gaat infiltreren dus Yves, Timmy en Bart gaan serieus mogen knokken.
Ik hoop dat Buffel echt op zijn lijn blijft op rechts, anders heeft Antheunis weer een verkeerde keuze gemaakt. 3 man tegen het Spaanse middenveld is gewoon de match op voorhand al uit handen geven.



FerrariMan

België wint, ik voel het aan mijn wenkbrauwen.

razzle_dazzle

Citaat van: Benny Dict op 07 oktober 2005 - 10:52:33
België wint, ik voel het aan mijn wenkbrauwen.

Jep, de Spanjaarden hervallen in hun oude ziekte: zich hautain opstellen terwijl ze zelf amper iets gepresteerd hebben met de nationale ploeg. Spanje een wereldploeg? Laat me niet lachen, misschien als ze Rehhagel is als coach krijgen...

Bjorn

Ik ken niets van voetbal maar weet ook wel dat Spanje een sterk team is. Toch heb ik een voorgevoel. België wint met 1-0.  ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]