Wat vinden jullie van 6 races in 8 weken?

Gestart door Supermariobros, 07 juni 2005 - 11:30:52

« vorige - volgende »

Wat vinden jullie van 6 races in 8 weken?

Fantastisch, laat maar komen
16 (64%)
Het mogen er nog meer zijn
5 (20%)
Het mogen er wat minder zijn
2 (8%)
Nu overdrijven ze toch wel
2 (8%)

Totaal aantal stemmen: 19

Supermariobros

De F1 wereld gaat drukke tijden tegemoet, de komende 8 weken staan er 6 races op het menu. Hoe staan jullie er tegenover?

Wat vinden jullie van 6 races in 8 weken?



Ik heb voor de tweede optie gekozen, als F1 freak kunnen er dan nooit races genoeg zijn, ik ben er alvast klaar voor  8)

Jasper

De eerste optie voor mij, het is fantastisch, maar voor de teams is het genoeg dus meer moeten ze er niet geven op korte tijd. Slechts twee periodes van 3 weken geen race is trouwens ook nogal weinig voor de teams, maar ja. Dan moeten ze maar eens een 14 dagen gaan skiën of nar het zuiden trekken in de winter he. :)

Alan Blues

Voor mij mogen het er minder zijn. Heb nog wat anders te doen dan hier op F1pits te zitten... ;)

Jasper


Doefie

Is een beetje dubbel. Langs de ene kant is het leuk voor het publiek om zovere races te hebben, maar aan de andere kant ligt de werkdruk wel erg hoog bij de teams...

mike

Citaat van: Jasper op 07 juni 2005 - 17:05:34
Wie zegt dat je op F1Pits moet zitten?

OK, mijn versie van Alan's uitspraak dan: "Voor mij mogen het er minder zijn. Heb nog wat anders te doen dan elk weekend F1 te volgen...  ;)

Bjorn

Goed, laat maar komen die races. Er kan ook minder getest worden waardoor de teams aan elkaar gewaagd blijven en geen al te grote updates kunnen uitvoeren. Maar nog meer zou niet meer menselijk zijn vrees ik!  :o :o :)
De Mens: In Het Gras![/color]

IVY440

Ik heb gekozen voor meer races. Ze kunnen toch ook de kalender uitbreiden van bv eind februari tot half november. Ipv 1 maand vakantie maar 3 weken, dat compenseert toch.
Hoe meer races, hoe beter en hoe minder belangrijk 1 slechte race is.
@Alan, je moet je prioriteiten stellen  ;)

Ferrari 2010

laat maar komen. Ze zeggen telkens dat er teveel getest wordt, dat zal nu minder gaan. Howel Ferrari en sommige andere teams nog steeds wel wat zullen testen hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

ik vind een om de twee weken net goed. Alles waarop je moet wachten heeft een des te groter belang vind ik, je kijkt er langer naar uit, het is zeldzamer, het is gewoon interessanter.
God save Mclaren

FerrariMan

Citaat van: mike op 07 juni 2005 - 18:59:04
Citaat van: Jasper op 07 juni 2005 - 17:05:34
Wie zegt dat je op F1Pits moet zitten?

OK, mijn versie van Alan's uitspraak dan: "Voor mij mogen het er minder zijn. Heb nog wat anders te doen dan elk weekend F1 te volgen...  ;)
Mijn versie van die van Alan: "Voor mij liever minder, op zondagmiddag lig ik liever in mijn bed met de emmer gerecycleerde Belgische trots naast me"  :)