Column Bas Leinders

Gestart door JVA, 05 juni 2005 - 22:52:39

« vorige - volgende »

JVA

Ik heb het geluk gehad om via deze site een interview te mogen doen met Bas Leinders. Geweldig toofe gast met enorm veel talent, alleen gebrek aan sponsors. Als ik het geld had, deed ik het...... ;)

Tof om te zien dat hij hier regelmatig eens zal langskomen.

Ik hoop dat Bas toch nog een kans krijgt in de F1. Toyota een mogelijkheid nu Zonta wellcht vertrekt?? Al is de kans maar 1%, er voor gaan Bas!

Racegirl

Geld is meestal het probleem!
Spijtig, want talent heeft hij wel!
Hopelijk krijgt hij de kans om het te maken!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.


JVA

Deze column mag best gelezen worden Tim!! ;)

Vulture

Tof van Bas!
Heb hem altijd graag zien racen, samen met Van Hooydonck en Salens in de F3000 enkele jaren geleden.
Toen zag de toekomst voor de Belgen er rooskleurig uit. Maar het geld ontbrak en ontbreekt nog steeds.
Jammer maar helaas  :(
Close The World, Open The Next..

IVY440

Persoonlijk vind ik BL niet echt zo super. Ik denk dat Doornbos veel meer talent heeft. Waarom Doornbos dan de kans niet gunnen bij Toyota, een team met toch geld genoeg, dus waar je zelf geen geld moet meebrengen. Ideale kans voor Doornbos ;-)

Doefie

Bas Leinders is ons grootste talent momenteel. Saelens ontrbreekt wat, Van Hooydonck ook. Jan Heylen zie ik ook ooit nog eens in de GP2-Series geraken, misschien Jérôme d'Ambrosio, van Nico Verdonck horen we niet veel meer. Maar Formule 1? Leinders maakt de meeste kans, denk ik. Heeft vorig jaar laten zien dat hij sneller was dan de twee vaste coureurs van zijn team, en de mechaniciens waren heel tevreden over 'onze' Bas vanwege zijn technische feedback. Alleen jammer dat de centjes wegbleven.

Jasper

Leinders wordt binnen een maand 30 jaar. Hoe jammer ik het ook vind, F1 zal hij waarschijnlijk niet meer halen. 5 jaar geleden had het gekund.

The Iceman

Citaat van: JVA op 05 juni 2005 - 22:52:39
Toyota een mogelijkheid nu Zonta wellicht vertrekt??
Zonta vertrekken bij Toyota ???? Eerste wat ik ervan hoor ! Mocht Bas gaan testen daar, dan hoop ik enkel dat hij geen hoop centen moet meenemen net zoals bij Minardi vorig jaar, weggesmeten geld vind ik. Want wat heeft het hem opgebracht ????

Doefie

Citaat van: Snekuem op 06 juni 2005 - 17:15:32
Citaat van: JVA op 05 juni 2005 - 22:52:39
Toyota een mogelijkheid nu Zonta wellicht vertrekt??
Zonta vertrekken bij Toyota ???? Eerste wat ik ervan hoor ! Mocht Bas gaan testen daar, dan hoop ik enkel dat hij geen hoop centen moet meenemen net zoals bij Minardi vorig jaar, weggesmeten geld vind ik. Want wat heeft het hem opgebracht ????

Ervaring ... en dat willen de teams ook naast de centen. Hij kon steeds beter met de wagen overweg en zijn mechaniciens waren erg tevreden over Bas.

FerrariMan

Waarom gaat Kimi niet naar de GPDA meetings? En er zullen heus toch wel meerdere piloten zijn die dat niet doen?

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 06 juni 2005 - 18:12:24
Waarom gaat Kimi niet naar de GPDA meetings? En er zullen heus toch wel meerdere piloten zijn die dat niet doen?

Omdat Bas het niet kan om eens objectief te blijven. Het is al langer gekend dat hij niet voor Kimi te vinden is.


Tim C

Wat heeft dat er nu met te maken, als de man niet komt dan komt hij niet...

Rippie

Citaat van: Snekuem op 06 juni 2005 - 17:15:32
Citaat van: JVA op 05 juni 2005 - 22:52:39
Toyota een mogelijkheid nu Zonta wellicht vertrekt??
Zonta vertrekken bij Toyota ???? Eerste wat ik ervan hoor ! Mocht Bas gaan testen daar, dan hoop ik enkel dat hij geen hoop centen moet meenemen net zoals bij Minardi vorig jaar, weggesmeten geld vind ik. Want wat heeft het hem opgebracht ????
Zonta wordt genoemd als opvolger van Junqueira bij Newman Haas. Maar niks is nog zeker. Servia viel goed in gisteren op Milwaukee (3e), dus misschien mag hij wel blijven. De tijd zal het uitwijzen.

Echter, denk niet dat Leinders een kans maakt om testcoureur te worden bij Toyota. Ze zullen daar eerder voor een jong talent kiezen naast Panis. Geld is daar trouwens geen probleem, het zal geen betalende coureur worden...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Doefie

Citaat van: MrF1 op 06 juni 2005 - 21:02:43
Zonta wordt genoemd als opvolger van Junqueira bij Newman Haas. Maar niks is nog zeker. Servia viel goed in gisteren op Milwaukee (3e), dus misschien mag hij wel blijven. De tijd zal het uitwijzen.

Echter, denk niet dat Leinders een kans maakt om testcoureur te worden bij Toyota. Ze zullen daar eerder voor een jong talent kiezen naast Panis. Geld is daar trouwens geen probleem, het zal geen betalende coureur worden...

Ja, waarschijnlijk een Duitser (fabriek in Keulen) of een Japanner (vermits Toyota Japans is). Briscoe is intussen overgestapt naar Amerika, maar de kans is even groot dat hij terugkomt dan dat hij daar blijft.