GP van Canada

Gestart door Ferrari 2010, 05 juni 2005 - 10:25:45

« vorige - volgende »

Supermariobros

Eén ding is alvast zeker: het is de schuld van Schumacher en Ferrari  ;D ;D ;D

The Iceman

Mclaren wederom oppermachtig en Williams dat wat kostbare punten afsnoept van Renault !  :)

Juan Pablo

Citaat van: Supermariobros op 05 juni 2005 - 19:03:46
Eén ding is alvast zeker: het is de schuld van Schumacher en Ferrari ;D ;D ;D

krijg je er nou nooit eens genoeg van?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 05 juni 2005 - 19:49:29
Citaat van: Supermariobros op 05 juni 2005 - 19:03:46
Eén ding is alvast zeker: het is de schuld van Schumacher en Ferrari ;D ;D ;D

krijg je er nou nooit eens genoeg van?
zal in elke topic gezegd worden hoor ;) Dat zit derin en moet deruit, ik vond het eerst ook irritant, maar er is nog maar 1 topic geweest waar eht pas héélemaal op het einde werd gezegd. En daarvoor miste ik het dus enorm...  Ik vind het zowat onderdeel van deze topics geworden  ;D ;D ;D Als ik me niet vergis wordt het soms zelfs door Ferrari-fans gezegd  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Ok, nu eens serieus.
Ik voorspel de pole voor Heidfeild, voor Alonso en Raikkonen rijdt de derde tijd,
Aangezien hij tamelijk vroeg zal oeten rijden zet ik hem pas op 3.

In de race echter gaat 'The Iceman' orde op zaken stellen en wint zijn 3e GP van het seizoen, Heidfeild wordt tweede en jawel Schumacher finisht als derde.

Alonso valt voor het eerst dit seizoen uit met een tekort aan brandstof.  :D ;D

razzle_dazzle

Kimi wint en de Williamsen verdringen Alonso van het podium, Ferrari komt nog tekort vrees ik.

Jasper

Alonso knalt nog harder in de muur dan Kimi op de Nürburgring en dan lach ik toch lekker terug, Kimi wint de race en de kloof verkleint naar 22 punten en alles is weer mogelijk. :)

@Supermariobros: Kimi moet pas als negende buiten in de kwalificatie, zo laat is dat nu ook weer niet he. Maar het zal er inderdaad om spannen voor de pole. Maar Canada is al een circuit met redelijk wat inhaalmogelijkheden in huidige F1-termen.

Roel

Ik hoop dat Alonso bij de laatste chicane de muur ingaat en Kimi rustig voorbij rijdt.

Op de persconferentie betuigt Kimi wél zijn medeleven voor de torenhoge frustratie van Alonso. Alonso zwaait met zijn vingertje dat hij toch als enige in de muur ging.  :D

serieus: ik verwacht Mclaren, Ferrari en Williams, in die volgorde.
God save Mclaren

supersteven

mijn pronostiek:
1 micheal schumacher
2 david coulthard
3 jarno trulli
let the sunshine shine in your heart

DerMika

Citaat van: Supermariobros op 05 juni 2005 - 20:07:12
Ok, nu eens serieus.
Ik voorspel de pole voor Heidfeild, voor Alonso en Raikkonen rijdt de derde tijd,
Aangezien hij tamelijk vroeg zal oeten rijden zet ik hem pas op 3.

In de race echter gaat 'The Iceman' orde op zaken stellen en wint zijn 3e GP van het seizoen, Heidfeild wordt tweede en jawel Schumacher finisht als derde.

Alonso valt voor het eerst dit seizoen uit met een tekort aan brandstof.  :D ;D
Ja, Alonso op z'n Alesi's :D

Dat zou wat worden...
The Dude abides

Vulture

Pfff, moeilijk om een voorspelling te doen, maar wel spannend natuurlijk  :)
Ook weer ontzettend moeilijk om een goede pronostiek voor de Webstrijd te maken.
Close The World, Open The Next..

Ramses

McLaren en Renault strijden om de zege, Williams en Toyota om de podiumplekken, BAR en Ferrari verdelen de overige punten.
Fisichella valt weeral uit, net als Montoya en Villeneuve. Beide Jordans planten zich in de muur aan de laatste chicane.

Supermariobros

Citaat van: supersteven op 05 juni 2005 - 22:40:45
mijn pronostiek:
1 micheal schumacher
2 david coulthard
3 jarno trulli

Als ze zondag zo finishen, verf ik mijn haar in de Belgische kleuren  :D

IVY440

Ok, dat wil ik zien, Supermariobros.  ;D
Mijn prono:
1) MS
2) NH
3) JPM

KR en FA gaan in de fout in turn 15. Als ze op de Nürburgring (juiste spelling ;) ) al in de fout gaan als ze op de limiet rijden, wordt dit in Montreal zwaar afgestraft. Plus daarbij het feit dat veel remmen en optrekken weer veel van de banden vergt, waardoor FA en KR weer sneller in de fout zullen gaan.
Go Schumi  ;D

Doefke

Wete wa ik nog zie gebeuren:

Schumacher rijdt op kop, en wordt gepusht door Kimi. En dan...#""//@-/~~ CRASH
Schumacher knalt recht in de muur !

Ik hoop natuurlijk dat die niet voorvalt. Ik hoop da Ferrari eindelijk is wa snelheid heeft in de kwalificatie.
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com