GP van Canada

Gestart door Ferrari 2010, 05 juni 2005 - 10:25:45

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Over een week en een paart uurtjes is het weer zover. De start van een nieuwe race, die van Canada meerbepaald.
Welk team gaat er hier de overhand nemen? Waarschijnlijk McLaren, maar misschien is Williams nu wel een overwinningskandidaat. Komt Ferrari dichter bij de top? Wat doen de Williamsen op dit circuit? Ze waren de afgelopen 2 GP's in ieder geval zeer sterk.

Genoeg stof om over te gaan discucieren denk ik. Er zit immers ook weer een testweek tussen, wat heeft dit voor effect gehad? Er viel te zien dat de prestaties van de Mac's goed zijn, de rode karretjes zaten een heel eind achter. Maarjah, wat kan je zien aan tests hé?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Nu ben je er toch wel vroeg bij hoor...

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Hé, dat heb ik niet gezegd :P

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 05 juni 2005 - 10:57:59
Nu ben je er toch wel vroeg bij hoor...
vind je? als ik me goed herinner meestal iets meer dan een week op voorhand, meestal werd deze topic zaterdag voor de race geopend hoor  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

normaal werd deze topic op de maandag van de week waar de race is geopend

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 05 juni 2005 - 12:40:19
normaal werd deze topic op de maandag van de week waar de race is geopend
Heb het even opgezocht:
Europa:22de->29ste race sja, je kan moeilijk over de ene GP gaan klappen voor de ander race voorbij is?
Monaco:14de->22ste race  Oeioei, das 8 dagen op voorhand  ;) ;D
Spanje:3de->8ste race Das weer een latere.
San Marino:  Ik citeer Jasper himself even: "We staan zeven dagen voor de Grote Prijs van San Marino." 17de->24ste race

Dus toch niet zo slecht getimed dacht ik? Jasper deed hetzelfde en "reclameert"  :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

JVA

En toch ben ik er ook al aan het denken hoe de race zal verlopen. Het circuit leent zich tot een aangenaam kijkstuk. En daar hoop ik dus op.

Ik vermoed dat Ferrari vroeg of laat weer eens aan de top zal verschijnen en het zou me niet verwinderen als dat in Canada zou gebeuren.

FerrariMan

Citaat van: JVA op 05 juni 2005 - 13:19:08
En toch ben ik er ook al aan het denken hoe de race zal verlopen. Het circuit leent zich tot een aangenaam kijkstuk. En daar hoop ik dus op.

Ik vermoed dat Ferrari vroeg of laat weer eens aan de top zal verschijnen en het zou me niet verwinderen als dat in Canada zou gebeuren.
Het zou verdomme eens tijd worden.

Ik heb er alle vertrouwen in, Schumacher wint met de neus in de vingers in Canada. Rubens tweede en Fisico derde.
Kimi en Alonso halen beiden de finish niet :)

Racegirl

Citaat van: BenedictusXVII op 05 juni 2005 - 14:06:59
Citaat van: JVA op 05 juni 2005 - 13:19:08
En toch ben ik er ook al aan het denken hoe de race zal verlopen. Het circuit leent zich tot een aangenaam kijkstuk. En daar hoop ik dus op.

Ik vermoed dat Ferrari vroeg of laat weer eens aan de top zal verschijnen en het zou me niet verwinderen als dat in Canada zou gebeuren.
Het zou verdomme eens tijd worden.

Ik heb er alle vertrouwen in, Schumacher wint met de neus in de vingers in Canada. Rubens tweede en Fisico derde.
Kimi en Alonso halen beiden de finish niet :)

Dat zullen we nog wel zien  ;)
Mc Laren als eerste over de finishlijn!!!

'vingers in de neus'  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Nee, Schumacher rijdt zijn prak in de auto. ;D ;)

Canada is zwaar voor remmen en wat nu van belang is, voor de banden. Kan gevaarlijk worden...

Ferrari 2010

#11
Citaat van: Jasper op 05 juni 2005 - 15:31:27
Nee, Schumacher rijdt zijn prak in de auto. ;D ;)

Canada is zwaar voor remmen en wat nu van belang is, voor de banden. Kan gevaarlijk worden...
Inderdaad, maar de Brigestones toonden zich sterk op de Nürburgring (of hoe je dat ding ook weeral schrijft  ;)). Van de Michelins wet ik niet wat ik moet denken. De druk begint toch te stijgen bij hen denk ik hoor. Wat ik van Ferrari moet denken weet ik wederom niet. Telkens weer plaats ik een Ferrari in men top-3 van de webstrijd, en telkens weer heb ik daar maar 0 punten, aangezien het telkens Schumi is, en niet Rubens  ;D ;D.


nog iets om rekening mee te houden:
Net zoals het circuit van Barcelona hebben ze in Canada een nieuwe asfaltlaag gekregen. Wat gaat dit geven? Op Bracelona wordt er veel getest en wisten ze dus wat voor band ze nodig hadden. Maareeuh, in Canada wordt er nooit getest, ik ben benieuw of ze wel het juiste compound gaan vinden.
Stel je voor dat de nieuwe asfalt een ander effect geven dan ze hadden gedacht en nog bandenvretender is geworden. Wat dan? Alle Michelins de pits in en Ferrari wint met de vingers in de neus  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

ik verwacht dat het 'gewoon' tussen FA & KR gaat, fisico en Monty zijn dan de mogelijke podium-klanten, of als FA & RK problemen krijgen dat hun winnen
fisico is in Canada altijd sterk geweest..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

sledge

Barrichello wint voor Raikonnen en Webber, Alonso gaat de muur in.  :D
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 05 juni 2005 - 17:48:16
ik verwacht dat het 'gewoon' tussen FA & KR gaat, fisico en Monty zijn dan de mogelijke podium-klanten, of als FA & RK problemen krijgen dat hun winnen
fisico is in Canada altijd sterk geweest..
hmm, ik betwifel Alonso zen rol in de volgende GP toch hoor. Ik denk dat de Renault te traag is om zowel de Mac's als de BMW's bij te houden en ik denk zelf dat Ferrari de Renaults zal verslagen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.