Hoeveel kans maakt Kimi nog?

Gestart door Jasper, 30 mei 2005 - 21:47:44

« vorige - volgende »

Hoe hoog schat je de kans dat Kimi de titel pakt in?

> 50%
11 (30.6%)
41 - 50%
3 (8.3%)
31 - 40%
3 (8.3%)
21 - 30%
8 (22.2%)
11 - 20%
6 (16.7%)
0 - 10%
5 (13.9%)

Totaal aantal stemmen: 28

FerrariMan

Nog 120 punten te gaan mensen, en Alonso heeft geen enkele zekerheid op constant geluk.

lieven

mss met zijn team maatje een afspraak maken dat hij hem altijd saboteerd? (duimspijker ofzo in de banden of per toeval zijne motor weghalen, of zijn stuur verstoppen :p)

bogief1

McLaren is de betere van Renault op dit moment, en alonso zal wel ook nog wel eens opgeven zeker? Ik schat Kimi's kans nog hoger dan 50% in, maar dan moet hij in Canada niet uitvallen  :)

Ik wil mijn spijt betuigen aan de Ferrari fans, maar ik ze dit jaar de titel(s) niet winnen. De auto is er (nog) niet, de banden (nog) niet en voor het eerst in jaren is er blijkbaar wat onenigheid in het Ferrari-kamp. Ik hoop nog op een spannende strijd tussen Kimi en Fernando, McLaren pakt de constructeurstitel en Montoya word nog derde (hoop ik)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Kimi gaat nog voor overwinningen, JPM ook, Fisico wanneer hij eens geen pech heeft, Trulli zal een paar keer ervoor gaan, Heidfeld nu blijkbaar ook en niet te vergeten de twee Ferrari's. Man genoeg dus om Alonso te grazen te nemen.

lieven

laten we jos verstappen terrug laten komen zodat hij nu in alonso zijn gat kan rijden als jos gedubbeld wordt :)
dan krijgen we mss weer stikkers te zien vanachter op de wagens met keep distance op :D

Roel

Citaat van: lieven op 31 mei 2005 - 23:58:26
laten we jos verstappen terrug laten komen zodat hij nu in alonso zijn gat kan rijden als jos gedubbeld wordt :)
dan krijgen we mss weer stikkers te zien vanachter op de wagens met keep distance op :D

of stickers met "if you can read this, you're too fucking close, Jos" :-) achterop Kimi's of Alonso's wagen
God save Mclaren

Eric

Citaat van: DerMika op 30 mei 2005 - 22:41:07
Het ligt niet meer in de handen van McLaren volgens mij. Tenzij ze 1-2's kunnen rijden, en de Renault wat achterstand begint op te lopen (of de concurrentie begint in te lopen) zal het moeilijk worden. De constructeurstitel zie ik McLaren wel nog binnenhalen. Maar 32 punten verschil is een heleboel...

Wat heb ik GEVLOEKT! Ik zag het zo aankomen, bij ieder on-board shot kon je zelfs aan het beeld de vibraties op de wagen zien, dat kon niet goed aflopen   :-\

Dat heb ik ook gedaan... :(
Zoals Mika in Spanje... :(

Alan Blues

Citaat van: lieven op 31 mei 2005 - 19:03:13
mss met zijn team maatje een afspraak maken dat hij hem altijd saboteerd? (duimspijker ofzo in de banden of per toeval zijne motor weghalen, of zijn stuur verstoppen :p)

;D ;D ;D :D :D :D

Stel je voor dat iemand dat echt eens doet. Gewoon om de andere te kl****.

Jasper

Wat mij overigens nog wel zeer reëel lijkt, is dat McLaren de constructeurstitel wint.

Supermariobros

Kimi maakt nog steeds kans, maar dan moet de motor wel betrouwbaar zijn. Voor hetzelfde geld was hij nu WK-leider maar dan komen we weer bij als, als enz.
Het wordt moeilijk, maar niet onmogelijk. Alonso zal ook nog el eens met pech te maken krijgen zeker?

IVY440

Ik denk wel dat Kimi nog kans maakt.
Als Renault nu al op veilig begint te spelen, kan Montoya steeds 2e worden en is de titel zo goed als binnen voor Kimi.

razzle_dazzle

Eerlijk gezegd, ik denk nog weinig. Niet omdat ik het hem niet gun hoor maar de Renault is ondertussen uit hun kortstondig dipje en Kimi heeft daar door allerlei omstandigheden niet van kunnen profiteren. En de kans dat Alonso ieder weekend twee of derde eindigt is groter dan dat Kimi al races wint, laat staan een 1-2 van Mclaren.

Maar we zullen wel zien, wie ook kampioen wordt het zal dit jaar absoluut een verdiende winnaar zijn.

Supermariobros

Kimi is een fantastische rijder, heeft talent zat en is misschien wel de beste rijder van het veld. Hij heeft een snelle wagen maar wat ben je ermee als die niet betrouwbaar is? Kimi maakt geen kans meer, de WK voor dit jaar is gekend.

razzle_dazzle

En Mclaren ondergaat toch wel een kleine vernedering dit jaar hoor. Na de derde race al over de beste wagen beschikken, mogelijk de beste line up hebben en toch oh zo zwaar blunderen...it's a shame. ::)

The Iceman

Als Mclaren fan vind ik het eerlijk gezegd een schande dat zo'n topteam geen betrouwbare wagen kan bouwen. Betrouwbaarheid speelt hen al enkele jaren flink parten. Na 1999 is de betrouwbaarheid van de Mac's serieus achteruit gegaan. Enkele voorbeelden Mika die in de laatste ronde in Spanje moet opgeven, in Indy zijn motor opblaast als hij met Schumacher in gevecht is voor de titel, Kimi's blow up op de Nürburgring in 2003 en zo kunnen we nog even verder gaan. Maar dit jaar spant de kroon. Een speer van een wagen hebben, maar keer op keer uitvallen in leidende positie. Het moet de Fin pijn doen. En eerlijk gezegd, ik denk niet dat Kimi het geduld van Mika heeft en bij Mclaren blijft als het team zo blijft aanmodderen.  :'( :'( :'( :'(