Beker naar GBA

Gestart door Jasper, 28 mei 2005 - 22:34:26

« vorige - volgende »

Jasper

Iemand van mijn klas gaat nu in Brussel aan het dansen zijn, en velen van dit forum zullen hun verdriet moeilijk kunnen verkroppen denk ik...

Ik vind het in ieder geval wel grappig :D :D

Supermariobros

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar vanochtend wel gelezen dat Brugge een zwakke match gespeeld heeft. Kortom, die Antwerpenaren zullen het wel verdiend hebben zeker?

Bij deze dan ook, proficiat GBA!

Raikkonen MASTER

GBA heeft het DIK verdiend.
Ze speelden op het middenveld een vrij hoog niveau en achterin kwamen ze vaak man tegen man te staan tegen de Bruggelingen.
Maar noch Lange (speelde barslechte match), noch Ishiaku, noch Verheyen konden iets doen aan de toch wel sterkere verdedigers van GBA.

Vooral Hoefkens speelde een uitstekende match. Hij verdient een basisplek bij de rode duivels vind ik.
Clement en Englebert kwamen nooit in het spel voor en Simons speelde een super-bleke match.

Ik hoop dat ze het bij Brugge beter doen bij de Rode Duivels want zoals de 2de goal van GBA werd weggegeven door Maertens wordt dit ook tegen S&M genadeloos afgestraft.

Lage fouten van Verheyen, Simons enz. op het einde, iets waar Brys heel kwaad over was.
Verheyen probeerde ook een paar keer een kaart aan te smeren door aan te geven dat hij geraakt was door een elleboogstoot terwijl er niets aan de hand was.

Nu kunnen ze wel rustig voorbereiden met de Rode Duivels.

Racegirl

Het was wel verdiend...

Spijtig want het had anders wel een leuke supercup kunnen worden, Brugge-RSCA

En al ben ik 'Bruges till I die' ik vind het toch steeds mooi als een 'kleine' club als GBA die beker wint, omdat het voor hen echt nog iets speciaal is en de vreugde die bij hen lostbarst na zo'n winst onvoorstelbaar is! Proficiat mannen!  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Ik vind het ook mooi dat GBA de beker wint.