A1 Grand Prix

Gestart door Doefie, 25 mei 2005 - 18:10:57

« vorige - volgende »

Juan Pablo

De teams houden er blijkbaar van om soms verlof te nemen  ;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Hier dan de volledige uitslag

1  Brazilië 
2  Zwitserland 
3  Frankrijk 
4  Tsjechië   
5  Nederland   
6  Portugal 
7  Canada   
8  Maleisië 
9  Indonesië 
10 Groot-Brittanië 
11 Duitsland 
12 Mexico 
13 Italië       
14 Nieuw-Zeeland   
15 Verenigde Staten 
16 Zuid-Afrika   
17 Rusland 
18 Ierland 
19 Australië 
20 China 
21 Oostenrijk 
22 Pakistan 
23 Libanon 
24 India 

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

KVDracer

Amaai, Verstappen is in de A1  evengoed bezig als Sato in de F1 was. Vind het toch spijtig dat we het hier in belgie niet kunnen volgen.

Juan Pablo

Uitslag van de hoofdrace
     
1 FRA FRANCE
2 SUI SWITZERLAND 
3 IRL IRELAND 
4 USA USA
5 POR PORTUGAL 
6 AUS AUSTRALIA 
7 ITA ITALY
8 BRA BRAZIL 
9 CZE CZECH REPUBLIC 
10 AUT AUSTRIA
11 LIB LEBANON 
12 GBR GREAT BRITAIN 
13 IND INDIA 
14 CHN CHINA 
15 PAK PAKISTAN 
16 NZL NEW ZEALAND 
17 RUS RUSSIA
18 CAN CANADA  (Dnf)
19 NED NETHERLANDS   (Dnf)
20 GER GERMANY   (Dnf)
21 MAL MALAYSIA   (Dnf)
22 RSA SOUTH AFRICA   (Dnf)
23 INA INDONESIA   (Dnf)
24 MEX MEXICO  (Dnf)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Martin

'Us Joske' vergat even te remmen en ramde tegen een andere rijder. Bij de start van de hoofdrace kon hij van een de vierde plaats vertrekken ware het dat hij net als Nelson Piquet Jr. zijn motor liet afslaan.
De rode lichten gingen bij de start binnen 1 sec. uit.
De Nederlander en de halve Nederlander waren daar niet op bedacht. Jammer, maar toch punten voor Jos.

cookie

Fantastische races weferom vandaag, I love A1GP!
Spijtig dat Verstappen eraf vloog na die herstart, maar dat zijn de momenten om aan te vallen en hij ging er voor maar verremde zich en vloog over Duitsland (das dan weer een geluk bij een ongeluk).

A1 heeft in 6 races al meer spektakel geleverd dan in 19 F1 races dit jaar. Kan niet wachten tot de volgende race op Eastern Creeck :D

Juan Pablo

Citaat van: cookie op 23 oktober 2005 - 21:01:51
Fantastische races weferom vandaag, I love A1GP!
Spijtig dat Verstappen eraf vloog na die herstart, maar dat zijn de momenten om aan te vallen en hij ging er voor maar verremde zich en vloog over Duitsland (das dan weer een geluk bij een ongeluk).


;D,

a1gp is wel vet, als we nou nog van commentator veranderen is het helemaal top!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

cookie

Citaat van: Juan Pablo op 23 oktober 2005 - 21:57:21

;D,

a1gp is wel vet, als we nou nog van commentator veranderen is het helemaal top!

Ik vind Allard wel goed, altijd superoptimistisch over de kansen van Jos. Toen ie bleef staan op de grid zei Allard direct "niks verloren, hij kan wel weer naar voren komen" en hij had nog gelijk ook :D En zijn afhaalchinees en toen USA vlak achter Duitsland zat: "Amerika tegen Duitsland, net als vroeger" :D

Nee, ze hadden geen betere commentator kunnen kiezen. Maar in Nederland word er altijd gezeken over de commentator, Olav Mol heeft ook veel tegenstanders. wie moet dan het comentaar doen vraag ik mij altijd af als Olav en Allard toch niet goed genoeg zijn.

Juan Pablo

Citaat van: cookie op 24 oktober 2005 - 10:27:09
Citaat van: Juan Pablo op 23 oktober 2005 - 21:57:21

;D,

a1gp is wel vet, als we nou nog van commentator veranderen is het helemaal top!

Ik vind Allard wel goed, altijd superoptimistisch over de kansen van Jos. Toen ie bleef staan op de grid zei Allard direct "niks verloren, hij kan wel weer naar voren komen" en hij had nog gelijk ook :D En zijn afhaalchinees en toen USA vlak achter Duitsland zat: "Amerika tegen Duitsland, net als vroeger" :D

Nee, ze hadden geen betere commentator kunnen kiezen. Maar in Nederland word er altijd gezeken over de commentator, Olav Mol heeft ook veel tegenstanders. wie moet dan het comentaar doen vraag ik mij altijd af als Olav en Allard toch niet goed genoeg zijn.

Problemen bij de stop van USA, weer een plekje voor Jos, gelukkig viel ie snel uit anders had ik de hele race zijn optimistsche gezeik over Jos moeten aanhoren

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Rippie

Citaat van: Juan Pablo op 24 oktober 2005 - 10:31:15
Citaat van: cookie op 24 oktober 2005 - 10:27:09
Citaat van: Juan Pablo op 23 oktober 2005 - 21:57:21

;D,

a1gp is wel vet, als we nou nog van commentator veranderen is het helemaal top!

Ik vind Allard wel goed, altijd superoptimistisch over de kansen van Jos. Toen ie bleef staan op de grid zei Allard direct "niks verloren, hij kan wel weer naar voren komen" en hij had nog gelijk ook :D En zijn afhaalchinees en toen USA vlak achter Duitsland zat: "Amerika tegen Duitsland, net als vroeger" :D

Nee, ze hadden geen betere commentator kunnen kiezen. Maar in Nederland word er altijd gezeken over de commentator, Olav Mol heeft ook veel tegenstanders. wie moet dan het comentaar doen vraag ik mij altijd af als Olav en Allard toch niet goed genoeg zijn.

Problemen bij de stop van USA, weer een plekje voor Jos, gelukkig viel ie snel uit anders had ik de hele race zijn optimistsche gezeik over Jos moeten aanhoren
Irriteerde ik me ook aan. Een beetje chauvinisme mag best, maar je kunt ook overdrijven...

Voor de rest weer een leuke race gezien. Er gebeurde weer van alles. Inhaalacties, crashes, mooie duels.  :)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Vulture

Euhm, het lijkt erop dat de streams niet meer te bekijken zijn via de Anonymouse-site, zelfde bericht bij het opstarten van de stream:

"It appears to us that you are based outside of the territories where this on-demand Race is available therefore we regret that you are not able to subscribe for it"


Ik vrees dat ik de A1GP serie op m'n buik kan schrijven  :'(
Close The World, Open The Next..

cookie

Citaat van: Vulture op 11 december 2005 - 13:30:24
Euhm, het lijkt erop dat de streams niet meer te bekijken zijn via de Anonymouse-site, zelfde bericht bij het opstarten van de stream:

"It appears to us that you are based outside of the territories where this on-demand Race is available therefore we regret that you are not able to subscribe for it"


Ik vrees dat ik de A1GP serie op m'n buik kan schrijven  :'(

ik heb het toch gezien via die stream, had de directe stream link nog ergens genoteerd staan en dat kunnen ze niet beveiligen. Waren prachtige races, autosport van het hoogste niveau. De amateuristische fouten zijn er stilaan aan het uitgaan en we krijgen er massa's gevechten voor in de plaats. Volgend jaar hopelijk live gaan kijken als het op Zandvoort of zolder komt  :)

Vulture

Close The World, Open The Next..

Ferrari 2010

jah, link plz :P desnoods via pm...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

cookie

dit is hem:
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http:/boss.streamos.com/wmedia-live/a1gp/9663/300_a1gp-racing_051022.asx

misschien dat ze de link nog wel weizigen tegen de volgende race. Maar die zal dan wel weer beklendgemaakt worden door mensen die in landen wonen waar je wel gewoon via internet kan kijken. Snap trouwens niet waarom we in Belgie niet naar die streaming zouden mogen kijken, er is toch geen TV zender die het uitzend.