Roland Garros...

Gestart door Raikkonen MASTER, 24 mei 2005 - 00:03:29

« vorige - volgende »

Supermariobros

Henin wist zich te plaatsen tegen de Spaanse Garrigues in 3 sets: 4-6, 6-2 en 6-3, het nr. 3 van de wereld Amelie Mauresmo werd gisterenavond uiteschakeld door het nr. 29, Ivanovic in 3 sets: 6-4, 3-6 en 6-4.

@ Bjorn: hoe was het gisteren op Roland Garros, mooie wedstrijden gezien?

Raikkonen MASTER

Clijsters uitgeschakeld na mooie partij van Davenport.

Ook Juan-Carlos Ferrero uitgeschakeld door Marat Safin.

Ik gok op finale Davenport - Henin.

Bij de mannen ken ik de tabelhelft niet, ga even piepen op site van roland garros. :)

Als ik goed heb gekeken, gok ik op een finale Safin - Nadal.

Normaal gezien ontmoet Nadal de Zwitser Roger Federer in de halve finales.

Jasper

Nu Clijsters uitgeschakeld is, zal inderdaad de vrouw die daar verantwoordelijk voor is, haar plaats in de finale innemen, en wordt het inderdaad Davenport-Henin.

Raikkonen MASTER

Henin door het oog van de naald gekropen naar de volgende ronde.

Ze speelde geen schitterend tennis maar won toch.
Laatste set stond ze 5-3 achter en 2 matchpoints achter maar won toch nog 4 games op rij waardoor het 5-7 werd in haar voordeel.

Haar tegenstandster was geen goede verliezer. In een interview zei ze dat ze ver onder haar niveau speelde en dat Henin de match niet had gewonnen maar zij zelf de match had verloren en had weggegeven aan Henin.
Met een beter niveau had Henin niets kunnen doen beweerde ze...

Ik zou zeggen, 1ste vliegtuig naar Rusland, en kom nooit meer terug  ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D  ;D

Jasper

Ik heb alleen de resultaten gezien maar het was inderdaad nipt...

Bjorn

Citaat van: Supermariobros op 29 mei 2005 - 09:14:39
Henin wist zich te plaatsen tegen de Spaanse Garrigues in 3 sets: 4-6, 6-2 en 6-3, het nr. 3 van de wereld Amelie Mauresmo werd gisterenavond uiteschakeld door het nr. 29, Ivanovic in 3 sets: 6-4, 3-6 en 6-4.

@ Bjorn: hoe was het gisteren op Roland Garros, mooie wedstrijden gezien?

Het was een héél leuke dag, alleen het mocht iets frisser zijn. Veel te heet jong, dat was letterlijk bakken. Ja, mooie matchen gezien. Petrova tegen Peer (!) een Israelische. Petrova had het niet gemakkelijk. Verder nog enkel dames (Hantuchova-Sugiyama tegen twee 'onbekenden' maar die wel wonnen!) En nog enkele andere wedstrijden. Het is écht altijd de moeite eens waard om te gaan kijken.

Henin inderdaad héél nipt gewonnen vandaag. Mss put ze daar zelfvertrouwen uit en laat ze Sharapova een poepje ruiken. Oja, Sharapova zagen we nog net trainen. Mooi poepke wi...  ;) ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Racegirl

Henin heeft vandaag nogmaals laten zien dat je nooit mag opgeven en dat je in jezelf moet blijven geloven!

Geen fraai tennis, maar toch knappe prestatie!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Bjorn

Ik had nooit gedacht dat Henin nog van zo 'ver' zou terugkomen. Ik vrees alleen dat ze het vandaag moeilijk zal hebben tegen Sharapova. Het was toch een zware inspanning en misschien is ze nog niet helemaal gerecupereerd. Laat ons hopen van wel!  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkonen MASTER

Daarin is Henin sterker dan Clijsters meen ik.

Henin is al tijdens veel matchen van énorm ver teruggekomen.
De dood van haar moeder, hoe jammer ook, geeft haar daarin de kracht die ze nodig heeft.

Als ze Sjarapova klopt denk ik niet dat Davenport Henin kan tegenhouden om de titel te winnen.
Henin heeft het in zich, ze moet vandaag alleen rustig blijven.
En hopen dat haar rug niet opspeelt.

Bjorn

En ondertussen heeft ze met 'alle' gemak gewonnen. 6-4 en 6-2. Nu wacht Petrova op haar. Ik zag haar zaterdag spelen. Toen was ze zeker en vast niet sterk maar tegen Henin misschien wel.
In ieder geval Justine staat héél dicht bij haar tweede zege in Roland Garros. Het is haar gegunt!!!
De Mens: In Het Gras![/color]

Roel

Ana Ivanovic ligt eruit... :'(

Van mij mogen ze Roland Garros nu wel aflassen  :-[  ;) :D

Het is MOOI geweest  ;D
God save Mclaren

Jasper

Davenport is ook in bloedvorm dus binnen zou ik de titel voor Henin nog zeker niet noemen.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 31 mei 2005 - 17:08:58
Davenport is ook in bloedvorm dus binnen zou ik de titel voor Henin nog zeker niet noemen.

Deze namiddag werd Davenport uitgeschakeld door Pierce: 6-3 en 6-2, daar heeft Henin alvast geen last meer van  :D

Raikkonen MASTER

Ik snap niet hoe Pierce opeens er terug staat.
Ze heeft geen goede partijen afgewerkt dit jaar maar in Roland Garros staat ze er opeens.

Lijkt me toch een reukje aan. Vooral als je een speelster als Davenport op die manier klopt, ook al is Davenport geen gravel-liefhebster.

Zoals Kristof Vliegen al zei: véél zwaardere controles. De UCI doet z'n werk niet.

razzle_dazzle

Kom Kom over Henin is dit ook al de ronde gegaan, niet iedere sporter die presteert, gebruikt iets...voorts mooi voor Juju en spijtig dak die schoon lange benen en dan sexy kontje van maria niet meer kan bewonderen :D.