GP van Europa

Gestart door Tim C, 22 mei 2005 - 17:29:52

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 18:33:09
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:26:05
Maar natuurlijk hebben ze al terug een hulpregeltje gekregen en het valt zo op.
Bernie vind dat het erg is voor de sport dat Ferrari niet mee kan => ferrari heeft problemen met een kwalificatieronde te rijden met weinig benzine=> bernie schrapt dan maar de weinig benzine-kwalificatie  ::)
Je mag het ontkennen of niet, dit is een van de grootste redens. Zeker niet de reden dat er te weinig kijkcijfers zijn want dan zijn de bezoekers ook niet tevreden met minder tijd dat de wagens passeren.
Meen je dat nu echt? Want dit is toch te dom voor woorden..

Jij hebt dringend gespecialiseerde hulp nodig.

Wat gaat Ferrari zoveel sneller maken op één ronde als de tweede wegvalt? Iedereen blijft toch relatief even snel dus er zal geen verschil zijn. Weer te moeilijk voor je? Hooligans maken de sport kapot, dat weet je toch?
ja, vind ik eigenlijk ook. En het is geen regeltje van Bernie, bijna alle teams vonden het uiteindelijk overdreven dat de coureurs op een zondagmorgen om 10U al op de baan moesten zijn. En ALLE teamls hebben dan ook SAMEN beslist om die 2de kwali te laten wegvallen... Heeft dus niets met ferrari te maken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

Ja, daar zoek je toch iets te ver denk ik...  ::)
Daarbij als Bridgestone het niet gedaan krijgt goeie banden te hebben, wat is het verschil dan? Ferrari zal nog steeds traag zijn op die ene ronde mét of zonder benzine...
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

En nog iets, het wegvallen van die kwali is in het NADEEL van ferrari:
Het was altijd op die ochtend dat ze de snelste waren, niet alleen omdat ze ondanks extra gewicht niet veel vetragen en dus de acterstand van de 1ste kwli wat konden verzachten, maar vooral omdat het zondagmorgen nog fris is en de Michelins dus niet op top staan...
Dus MC, think about what you said!!!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Ik hoop op een overwinning voor MS, maar het zal moeilijk worden.
De mindere kwalificatiesnelheid maken ze goed door met veel benzine te starten. (kijk maar naar bv Imola) Dus MS gaat (zonder Hollanders in de weg of problemen) voor de overwinning, maar McLaren steekt er echt bovenuit en ik vrees dan ook dat KR weer gaat winnen voor MS.
1. KR
2. MS
3. FA

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 18:33:09
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:26:05
Maar natuurlijk hebben ze al terug een hulpregeltje gekregen en het valt zo op.
Bernie vind dat het erg is voor de sport dat Ferrari niet mee kan => ferrari heeft problemen met een kwalificatieronde te rijden met weinig benzine=> bernie schrapt dan maar de weinig benzine-kwalificatie  ::)
Je mag het ontkennen of niet, dit is een van de grootste redens. Zeker niet de reden dat er te weinig kijkcijfers zijn want dan zijn de bezoekers ook niet tevreden met minder tijd dat de wagens passeren.
Meen je dat nu echt? Want dit is toch te dom voor woorden..

Jij hebt dringend gespecialiseerde hulp nodig.

Wat gaat Ferrari zoveel sneller maken op één ronde als de tweede wegvalt? Iedereen blijft toch relatief even snel dus er zal geen verschil zijn. Weer te moeilijk voor je? Hooligans maken de sport kapot, dat weet je toch?

tuurlijk, jij zal het beter weten dan todt natuurlijk  ::)
Citaat"I am sure it will not disturb us. I think it will probably be better for us," team boss Jean Todt told reporters in Monaco on Sunday after his team had extended their losing streak to seven races.

http://www.reuters.co.uk/newsArticle.jhtml?type=motorSportsNews&storyID=8575562&section=news&src=rss/uk/motorSportsNews

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:46:22
Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 18:33:09
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:26:05
Maar natuurlijk hebben ze al terug een hulpregeltje gekregen en het valt zo op.
Bernie vind dat het erg is voor de sport dat Ferrari niet mee kan => ferrari heeft problemen met een kwalificatieronde te rijden met weinig benzine=> bernie schrapt dan maar de weinig benzine-kwalificatie  ::)
Je mag het ontkennen of niet, dit is een van de grootste redens. Zeker niet de reden dat er te weinig kijkcijfers zijn want dan zijn de bezoekers ook niet tevreden met minder tijd dat de wagens passeren.
Meen je dat nu echt? Want dit is toch te dom voor woorden..

Jij hebt dringend gespecialiseerde hulp nodig.

Wat gaat Ferrari zoveel sneller maken op één ronde als de tweede wegvalt? Iedereen blijft toch relatief even snel dus er zal geen verschil zijn. Weer te moeilijk voor je? Hooligans maken de sport kapot, dat weet je toch?

tuurlijk, jij zal het beter weten dan todt natuurlijk  ::)
Citaat"I am sure it will not disturb us. I think it will probably be better for us," team boss Jean Todt told reporters in Monaco on Sunday after his team had extended their losing streak to seven races.

http://www.reuters.co.uk/newsArticle.jhtml?type=motorSportsNews&storyID=8575562&section=news&src=rss/uk/motorSportsNews
Het zal deels in hun voordeel spelen. Maar ik denk dat de smanvoeging van geen problemen met zwaardere wagen + lage temperaturen op zondagmorgen voor hen het verschil maakte hoor. Maar de achterstand zal nu inderdaad niet meer zo groot zijn.
Het is in hun voordeel, maar alle teams waren het eens over de regel. We zitten dus weermaar te zeiken op iets dat geen nut heeft, Ferrari heef zijn voordeel maar geen van de teams had daar iets op tegen, wat is dan jullie probleem?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

mike

Citaat van: Schumi 2005 op 23 mei 2005 - 18:44:19
En nog iets, het wegvallen van die kwali is in het NADEEL van ferrari:
Het was altijd op die ochtend dat ze de snelste waren, niet alleen omdat ze ondanks extra gewicht niet veel vetragen en dus de acterstand van de 1ste kwli wat konden verzachten, maar vooral omdat het zondagmorgen nog fris is en de Michelins dus niet op top staan...
Dus MC, think about what you said!!!!!

Inderdaad!

Mikacouli

Citaat van: mike op 23 mei 2005 - 18:54:59
Citaat van: Schumi 2005 op 23 mei 2005 - 18:44:19
En nog iets, het wegvallen van die kwali is in het NADEEL van ferrari:
Het was altijd op die ochtend dat ze de snelste waren, niet alleen omdat ze ondanks extra gewicht niet veel vetragen en dus de acterstand van de 1ste kwli wat konden verzachten, maar vooral omdat het zondagmorgen nog fris is en de Michelins dus niet op top staan...
Dus MC, think about what you said!!!!!

Inderdaad!

geen zin om verder te lezen dan?

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:57:05
Citaat van: mike op 23 mei 2005 - 18:54:59
Citaat van: Schumi 2005 op 23 mei 2005 - 18:44:19
En nog iets, het wegvallen van die kwali is in het NADEEL van ferrari:
Het was altijd op die ochtend dat ze de snelste waren, niet alleen omdat ze ondanks extra gewicht niet veel vetragen en dus de acterstand van de 1ste kwli wat konden verzachten, maar vooral omdat het zondagmorgen nog fris is en de Michelins dus niet op top staan...
Dus MC, think about what you said!!!!!

Inderdaad!
geen zin om verder te lezen dan?
Zoals hier al stond, alle teams hebben dit samen beslist. Dus ook McLaren en Renault.
Denk je nu echt dat ze regels gaan toelaten die enkel in het voordeel van Ferrari zullen spelen?
(benieuwd hoe hij zich er weer uit zal praten)

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 19:06:17
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:57:05
Citaat van: mike op 23 mei 2005 - 18:54:59
Citaat van: Schumi 2005 op 23 mei 2005 - 18:44:19
En nog iets, het wegvallen van die kwali is in het NADEEL van ferrari:
Het was altijd op die ochtend dat ze de snelste waren, niet alleen omdat ze ondanks extra gewicht niet veel vetragen en dus de acterstand van de 1ste kwli wat konden verzachten, maar vooral omdat het zondagmorgen nog fris is en de Michelins dus niet op top staan...
Dus MC, think about what you said!!!!!

Inderdaad!
geen zin om verder te lezen dan?
Zoals hier al stond, alle teams hebben dit samen beslist. Dus ook McLaren en Renault.
Denk je nu echt dat ze regels gaan toelaten die enkel in het voordeel van Ferrari zullen spelen?
(benieuwd hoe hij zich er weer uit zal praten)

Ja slaat al een ander toontje aan.
Al eens gedacht dat de andere teams er geen nadelen aan hebben (buiten dat ferrari er beter van word)?
Weet je, ik ben het beu met u te discussieren ::)

mike

Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:57:05
Citaat van: mike op 23 mei 2005 - 18:54:59
Citaat van: Schumi 2005 op 23 mei 2005 - 18:44:19
En nog iets, het wegvallen van die kwali is in het NADEEL van ferrari:
Het was altijd op die ochtend dat ze de snelste waren, niet alleen omdat ze ondanks extra gewicht niet veel vetragen en dus de acterstand van de 1ste kwli wat konden verzachten, maar vooral omdat het zondagmorgen nog fris is en de Michelins dus niet op top staan...
Dus MC, think about what you said!!!!!

Inderdaad!

geen zin om verder te lezen dan?

Wees gerust, ik lees al uwe zever (al vraag ik me oeverloos af waarom.) Maar waarom zou dat me er van weerhouden iemand anders gelijk te geven als ik vind dat hij dat heeft? Temeer daar het bij hetgeen Schumi 2005 zei om een puur technisch statement gaat (dat overigens zondagmorgen ook op LaUne gemaakt is), niet om een persoonlijke voorkeur.

En ja, dat statement van Jean Todt heb ik ook gelezen. So what? Het is toch niet omdat hij de maatregel goed vindt, dat al de anderen hem enkel en alleen daarom goedkeuren?


FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 19:18:34
Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 19:06:17
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:57:05
Citaat van: mike op 23 mei 2005 - 18:54:59
Citaat van: Schumi 2005 op 23 mei 2005 - 18:44:19
En nog iets, het wegvallen van die kwali is in het NADEEL van ferrari:
Het was altijd op die ochtend dat ze de snelste waren, niet alleen omdat ze ondanks extra gewicht niet veel vetragen en dus de acterstand van de 1ste kwli wat konden verzachten, maar vooral omdat het zondagmorgen nog fris is en de Michelins dus niet op top staan...
Dus MC, think about what you said!!!!!

Inderdaad!
geen zin om verder te lezen dan?
Zoals hier al stond, alle teams hebben dit samen beslist. Dus ook McLaren en Renault.
Denk je nu echt dat ze regels gaan toelaten die enkel in het voordeel van Ferrari zullen spelen?
(benieuwd hoe hij zich er weer uit zal praten)

Ja slaat al een ander toontje aan.
Al eens gedacht dat de andere teams er geen nadelen aan hebben (buiten dat ferrari er beter van word)?
Weet je, ik ben het beu met u te discussieren ::)
Waarschijnlijk omdat ik één van de weinigen ben die op dit soort onzin reageer en het probeer te weerleggen.

We zullen het eens samenvatten.

Jij zegt dat één kwali speciaal voor Ferrari beter zou zijn.

Ik zeg dat dat amper verschil maakt. Afgelopen weekend zou Schumacher met één kwalificatie
gestart zijn vanaf de 11de plek ipv op de 8ste (wel met lichte tank maar dat is voor iedereen het geval).

2 keer 1 ronde of 1 keer 1 ronde, Ferrari is zowiezo zwak op één snelle ronde.
Nu verliezen ze wel het voordeel van de eerste kwalificatie met een lichtere wagen te kunnen rijden, daar gaan ze dus ook geen extra tiendes meer mee kunnen winnen in de eindstand. Ze moeten nu onmiddelijk de enige kwali sessie met hun 'race-tank' rijden.

Waar jij weer het voordeel ziet is iedereen een raadsel.

En ik ben ook van mening dat een regel enkel en alleen in voordeel van Ferrari een hoop reacties zou uitlokken van Stoddart en co.

Mikacouli

Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 19:30:43
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 19:18:34
Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 19:06:17
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:57:05
Citaat van: mike op 23 mei 2005 - 18:54:59
Citaat van: Schumi 2005 op 23 mei 2005 - 18:44:19
En nog iets, het wegvallen van die kwali is in het NADEEL van ferrari:
Het was altijd op die ochtend dat ze de snelste waren, niet alleen omdat ze ondanks extra gewicht niet veel vetragen en dus de acterstand van de 1ste kwli wat konden verzachten, maar vooral omdat het zondagmorgen nog fris is en de Michelins dus niet op top staan...
Dus MC, think about what you said!!!!!

Inderdaad!
geen zin om verder te lezen dan?
Zoals hier al stond, alle teams hebben dit samen beslist. Dus ook McLaren en Renault.
Denk je nu echt dat ze regels gaan toelaten die enkel in het voordeel van Ferrari zullen spelen?
(benieuwd hoe hij zich er weer uit zal praten)

Ja slaat al een ander toontje aan.
Al eens gedacht dat de andere teams er geen nadelen aan hebben (buiten dat ferrari er beter van word)?
Weet je, ik ben het beu met u te discussieren ::)
Waarschijnlijk omdat ik één van de weinigen ben die op dit soort onzin reageer en het probeer te weerleggen.

We zullen het eens samenvatten.

Jij zegt dat één kwali speciaal voor Ferrari beter zou zijn.

Ik zeg dat dat amper verschil maakt. Afgelopen weekend zou Schumacher met één kwalificatie
gestart zijn vanaf de 11de plek ipv op de 8ste (wel met lichte tank maar dat is voor iedereen het geval).

2 keer 1 ronde of 1 keer 1 ronde, Ferrari is zowiezo zwak op één snelle ronde.
Nu verliezen ze wel het voordeel van de eerste kwalificatie met een lichtere wagen te kunnen rijden, daar gaan ze dus ook geen extra tiendes meer mee kunnen winnen in de eindstand. Ze moeten nu onmiddelijk de enige kwali sessie met hun 'race-tank' rijden.

Waar jij weer het voordeel ziet is iedereen een raadsel.

En ik ben ook van mening dat een regel enkel en alleen in voordeel van Ferrari een hoop reacties zou uitlokken van Stoddart en co.

Euh Martin brundlle heeft nogtans dit weekend gezegd op ITV dat de ferrari beter rijd met meer benzine dan met weinig benzine. Maar tuurlijk, jij zal het beter weten dan brundlle natuurlijk.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 19:33:12
Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 19:30:43
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 19:18:34
Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 19:06:17
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:57:05
Citaat van: mike op 23 mei 2005 - 18:54:59
Citaat van: Schumi 2005 op 23 mei 2005 - 18:44:19
En nog iets, het wegvallen van die kwali is in het NADEEL van ferrari:
Het was altijd op die ochtend dat ze de snelste waren, niet alleen omdat ze ondanks extra gewicht niet veel vetragen en dus de acterstand van de 1ste kwli wat konden verzachten, maar vooral omdat het zondagmorgen nog fris is en de Michelins dus niet op top staan...
Dus MC, think about what you said!!!!!

Inderdaad!
geen zin om verder te lezen dan?
Zoals hier al stond, alle teams hebben dit samen beslist. Dus ook McLaren en Renault.
Denk je nu echt dat ze regels gaan toelaten die enkel in het voordeel van Ferrari zullen spelen?
(benieuwd hoe hij zich er weer uit zal praten)

Ja slaat al een ander toontje aan.
Al eens gedacht dat de andere teams er geen nadelen aan hebben (buiten dat ferrari er beter van word)?
Weet je, ik ben het beu met u te discussieren ::)
Waarschijnlijk omdat ik één van de weinigen ben die op dit soort onzin reageer en het probeer te weerleggen.

We zullen het eens samenvatten.

Jij zegt dat één kwali speciaal voor Ferrari beter zou zijn.

Ik zeg dat dat amper verschil maakt. Afgelopen weekend zou Schumacher met één kwalificatie
gestart zijn vanaf de 11de plek ipv op de 8ste (wel met lichte tank maar dat is voor iedereen het geval).

2 keer 1 ronde of 1 keer 1 ronde, Ferrari is zowiezo zwak op één snelle ronde.
Nu verliezen ze wel het voordeel van de eerste kwalificatie met een lichtere wagen te kunnen rijden, daar gaan ze dus ook geen extra tiendes meer mee kunnen winnen in de eindstand. Ze moeten nu onmiddelijk de enige kwali sessie met hun 'race-tank' rijden.

Waar jij weer het voordeel ziet is iedereen een raadsel.

En ik ben ook van mening dat een regel enkel en alleen in voordeel van Ferrari een hoop reacties zou uitlokken van Stoddart en co.

Euh Martin brundlle heeft nogtans dit weekend gezegd op ITV dat de ferrari beter rijd met meer benzine dan met weinig benzine. Maar tuurlijk, jij zal het beter weten dan brundlle natuurlijk.
En waarom zou dat enkel en alleen bij de Ferrari zijn?
Waarom zou die Ferrari met één ronde in één kwalificatie nu ineens zoveel sneller gaan zijn dan nu het geval?

mike

Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 19:30:43
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 19:18:34
Citaat van: BenedictusXVII op 23 mei 2005 - 19:06:17
Citaat van: Mikacouli op 23 mei 2005 - 18:57:05
Citaat van: mike op 23 mei 2005 - 18:54:59
Citaat van: Schumi 2005 op 23 mei 2005 - 18:44:19
En nog iets, het wegvallen van die kwali is in het NADEEL van ferrari:
Het was altijd op die ochtend dat ze de snelste waren, niet alleen omdat ze ondanks extra gewicht niet veel vetragen en dus de acterstand van de 1ste kwli wat konden verzachten, maar vooral omdat het zondagmorgen nog fris is en de Michelins dus niet op top staan...
Dus MC, think about what you said!!!!!

Inderdaad!
geen zin om verder te lezen dan?
Zoals hier al stond, alle teams hebben dit samen beslist. Dus ook McLaren en Renault.
Denk je nu echt dat ze regels gaan toelaten die enkel in het voordeel van Ferrari zullen spelen?
(benieuwd hoe hij zich er weer uit zal praten)

Ja slaat al een ander toontje aan.
Al eens gedacht dat de andere teams er geen nadelen aan hebben (buiten dat ferrari er beter van word)?
Weet je, ik ben het beu met u te discussieren ::)
Waarschijnlijk omdat ik één van de weinigen ben die op dit soort onzin reageer en het probeer te weerleggen.

We zullen het eens samenvatten.

Jij zegt dat één kwali speciaal voor Ferrari beter zou zijn.

Ik zeg dat dat amper verschil maakt. Afgelopen weekend zou Schumacher met één kwalificatie
gestart zijn vanaf de 11de plek ipv op de 8ste (wel met lichte tank maar dat is voor iedereen het geval).

2 keer 1 ronde of 1 keer 1 ronde, Ferrari is zowiezo zwak op één snelle ronde.
Nu verliezen ze wel het voordeel van de eerste kwalificatie met een lichtere wagen te kunnen rijden, daar gaan ze dus ook geen extra tiendes meer mee kunnen winnen in de eindstand. Ze moeten nu onmiddelijk de enige kwali sessie met hun 'race-tank' rijden.

Waar jij weer het voordeel ziet is iedereen een raadsel.

En ik ben ook van mening dat een regel enkel en alleen in voordeel van Ferrari een hoop reacties zou uitlokken van Stoddart en co.

Je samenvatting is niet helemaal juist, lijkt me.

1) Hij zegt dat die verandering speciaal voor Ferrari gedaan is omdat die daar beter van worden.

2) Men wijst hem er op dat de andere teams kennelijk akkoord zijn, en dus...

3) Nu zegt hij dat de andere teams akkoord zijn omdat ze er geen nadelen aan hebben (buiten dat Ferrari er beter van wordt).

4) Ik vraag me nu dus af hoe het kan dat "Ferrari wordt er beter van" kennelijk geen nadeel is voor de andere teams. Maar daar zal hij ook wel een uitleg voor hebben. Al vraag ik me wel af dewelke, want ofwel doet Bernie dit om Ferrari het helpen en dan *moet* het in het nadeel van anderen zijn; ofwel is het niet in hun nadeel, maar hoe helpt Bernie Ferrari dan?

Trouwens, alle teams moeten nu 3 ronden minder rijden. Zo gezien worden ze er allemaal beter van.