World Series by Renault

Gestart door kevin, 27 maart 2005 - 23:10:05

« vorige - volgende »

kevin

Op eurosport is er vanavond om 20u45 een verslagje (van 15 minuten) omtrent de World Series by Renault in Zolder.

Wie niet is kunnen gaan, kan dan altijd eens kijken.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

cookie

#46
man man man, iemand die crash gezien in de V6 race 2?
in de voorlatste bocht werd er iemand gelanceerd op de achterkant van nen andere, lande keihard ondersteboven en zo door de grindbak en dan over de barriere!!! Ik had net daar gestaan maar had besloten om verder te wandelen naar de laatste chicane, ik heb enkel de stofwolk gezien. De commentators hebben dit verzwegen omdat het er echt zeer ernstig uitzag.

Wat baal ik ervan dat ik daar net weg was gegaan. had daarvoor al mooie foto's gemaalt in die bocht. Ik heb gelukkig al de videobeelden gezien. ABmoteurs en MotorsTV zenden gedurende komende week nog enkele herhalingen uit, motorsTV heeft als commentator jeffrey van hooydonk (in het engels)

hier alvast een foto (uit die bewuste bocht van die horrorcrash, rijders zijn beide oké)

cookie

oh, en ook iemand de vader van Montoya gezien. Ik dacht eerst dat het een look-a-like was maar toen zag ik de naam F.Montoya op een wagen staan, de broer van Juan neem ik aan.

Juan

De crash niet gezien, wel de crash tussen Heylen en die Fransman. Die Fransman tikte Heylen iets aan bij het ingaan van de Villeneuve-chicane, maar die kleine tik was al genoeg om de wagen van Heylen in vlammen te zetten. Ook enkele mooie FR1.6-duelletjes gezien en een spin. En dan op het einde van de Mégane was het file in de chicane met al die takelwagens :)
Juan

bogief1

Heeft er iemand foto's of een film van die crashes?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

cookie

morgen komt het opnieuw op motorsTv, ga dat opnemen om op DVD te zetten, kan dan wel die crash even online zetten

IVY440

Citaat van: cookie op 01 mei 2005 - 20:57:11
oh, en ook iemand de vader van Montoya gezien. Ik dacht eerst dat het een look-a-like was maar toen zag ik de naam F.Montoya op een wagen staan, de broer van Juan neem ik aan.

Was het niet de neef van JP, deze Federico?
Trouwens ik heb die crash op de videowall gezien, zag er echt slecht uit, gelukkig iedereen ongedeerd.

cookie

Citaat van: IVY440 op 02 mei 2005 - 12:39:37
Citaat van: cookie op 01 mei 2005 - 20:57:11
oh, en ook iemand de vader van Montoya gezien. Ik dacht eerst dat het een look-a-like was maar toen zag ik de naam F.Montoya op een wagen staan, de broer van Juan neem ik aan.

Was het niet de neef van JP, deze Federico?
Trouwens ik heb die crash op de videowall gezien, zag er echt slecht uit, gelukkig iedereen ongedeerd.

Dat kan, het was in ieder geval familie. Hier een paar van mijn fotokes:














Schumivill

#53
Kheb ook een mooi weekend achter de rug!
Ik wist dat René Arnoux en patrick Tambay daar ergens gingen aanwezig zijn,dus ik had mijn "Ferrari Formula 1" boek mee,en heb een leuke ontmoeting gehad met Arnoux en Tambay en natuurlijk een krabbel in mijn boek van beide heren in het jaar 1983! Ze waren toen teamgenoten :)
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

kevin

Hierbij een filmpje i.v.m. de World Series by Renault


Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

Doefie

Citaat van: kevin op 05 mei 2005 - 15:19:25
Hierbij een filmpje i.v.m. de World Series by Renault


Greetz
Kevin

Is het filmpje dat ze laten zien bij het begin, nog voor de start van de races. Wel mooi gevonden :)