Transfers...

Gestart door Raikkonen MASTER, 10 mei 2005 - 16:22:08

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Parma plakt prijs op hoofd Gilardinho


Parma wil vijftig miljoen euro vangen voor Gilardinho. De spits was dit seizoen al goed voor 22 doelpunten in de Italiaanse Serie A. Vorig seizoen werd hij er topschutter met 23 treffers.

Toch zat Gilardinho niet bij de Italiaanse selectie voor Euro 2004. Intussen heeft hij wel al zes interlands en twee doelpunten achter zijn naam staan. De 22-jarige spits is opgejaagt wild op de transfermarkt.

Maar wie Gilardinho wil, zat diep in zijn geldbeugel moeten tasten. Parma wil vijftig miljoen euro vangen voor hun goudhaantje. "We hebben Adriano ook voor 50 miljoen euro aan Inter kunnen verkopen. Gilardinho is zeker niet minder waard", luidt het bij de Italiaanse club. De voorbije maanden werden de namen van Chelsea en Arsenal gelinkt aan de spits. (PM)




Ik hoop dat Chelsea volgende transfers doet --> Ashley Cole, Joaquin, Gilardinho.
Ik denk dat ze wel aan hun 100 miljoen € raken op die manier. Er mag 100 miljoen € uitgegeven worden in het tussenseizoen. Ze willen een verdediger, middenvelder en aanvaller. Ik denk dat deze 3 het meest kans maken.

Racegirl

Laurent Delorge (uit Overijse) misschien naar Anderlecht...

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

razzle_dazzle

#2
Hier en daar heb ik opgevangen dat Nuno Gomes volgend jaar wel eens voor Standard zou kunnen spelen. Hij is op een zijspoor beland bij Benfica, zijn huidige club. Voorwaarde zou wel zijn dat de rouches Europees spelen en dat Conceicao blijft...


Racegirl

Proto zou niet ingegaan zijn op een aanbieding van Chelsea, als 2 de keeper.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Supermariobros

Citaat van: Racegirl op 10 mei 2005 - 22:15:05
Proto zou niet ingegaan zijn op een aanbieding van Chelsea, als 2 de keeper.

Klopt, hij heeft geen zin om daar op de bank te gaan zitten en gelijk heeft hij.

Racegirl

ja inderdaad hij heeft misschien wel gelijk.
Maar het is misschien ook wel zijn enige kans om ooit champions league te spelen + als je 2 de keeper bent bij Chelsea zal het geld wel binnenstromen en de aanbiedingen van andere clubs zullen snel volgen!

Maar het is mooi dat hij verkiest om te spelen!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Zo rijdt Lampard met de auto van James Bond rond.
John Terry met een Bentley Continental met als nummerplaat JT26 (John Terry en nr 26)

Damien Duff vindt het raar dat de mensen hem herkennen in Londen als hij rondrijdt met zijn Range Rover met als nummerplaat Duff  ;D

Gallas heeft dan weer een McLaren Mercedes road version in zijn garage staan.

Ik wil ook bij Chelsea spelen  :'(

razzle_dazzle

Kgeloof er eerlijk gezegd niet teveel van...Kompany is ook al 7 keer naar Barcelona getransfereerd  :). Proto speelt volgend jaar bij A'lecht denk ik.

Raikkonen MASTER

Ik denk dat hij naar Standard zal trekken. Runje heeft weer concrete interesse opgewekt in Frankrijk. Als hij vertrekt zal Proto naar Standard trekken meen ik.

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 mei 2005 - 12:55:42
Ik denk dat hij naar Standard zal trekken. Runje heeft weer concrete interesse opgewekt in Frankrijk. Als hij vertrekt zal Proto naar Standard trekken meen ik.


Hmm ik hoop van niet, laat Runje maar blijven. Zijn aanwezigheid heeft toch een enorme invloed op de groep hoor, hij is een verlengstuk van de trainer op het veld. Bovendien heeft hij nog nooit ontgoocheld in Luik, ik schat hem zelfs hoger in dan Proto.

Raikkonen MASTER

Proto voor 99% naar Barcelona.

Raikkonen MASTER

Van Buyten mogelijk naar Newcastle.
Van Der Vaart zou op zijn beurt naar Hamburg verhuizen.

De kans dat PSV het wonderkind Robinho in de ploeg krijgt wordt groter. Door de uitschakeling tegen Milan reageert heel Brazilië. Niet verwonderlijk want in Brazilië weet men wel waar Romario en Ronaldo gevormd zijn. Ook door doelman Gomes en door de beresterke verdediger Alex is PSV heel populair daar.
Robinho zou met geld van Chelsea gekocht worden en bij PSV mogen rijpen.
Dit gebeurt momenteel al met Alex. Ook hij is eigendom van Chelsea.

Supermariobros

Antwerp heeft voor een heuse stunt gezorgd, Cisse Severeyns zal meespelen met de Great Old in de eindronde.Antwerp wil absoluut terugkeren naar de hoogste klasse en hururt daarom de 37-jarige spits van de 3e klasser Cappellen.
Na de einronde keert Severeyns zeker teug naar Cappellen.

razzle_dazzle

Kvinnet schitterend, De Cisse op zen 37 ste terug na Antwerp en Patje Goots topschutter bij KV Mechelen op z'n 39 ste  ;D.

Respect!

Roel

Citaat van: Raikkonen MASTER op 10 mei 2005 - 16:22:08

Ik hoop dat Chelsea volgende transfers doet --> Ashley Cole, Joaquin, Gilardinho.
Ik denk dat ze wel aan hun 100 miljoen € raken op die manier. Er mag 100 miljoen € uitgegeven worden in het tussenseizoen. Ze willen een verdediger, middenvelder en aanvaller. Ik denk dat deze 3 het meest kans maken.

Ik heb nooit gesnapt waarom ploegen die alles opkopen à la Real en Chelsea overal zoveel fans hebben, wat is daar nu nog een ploeg aan? een ploeg moet symbolen kweken, niet kopen. Real had Raul, maar toen moest die stilaan wijken voor dikke vette spitsen met nog dikkere contracten en (wel goedvoetballende) janetten met meer gel in hun haar dan weet ik veel wat... Juve heeft Del Piero, Lazio: Mihaljovic, Anderlecht Zetterberg, Barca: Puyol. stuk voor stuk teamplayers en symbolen die sinds jar en dag het hart zijn van hun ploeg.
Ik vind het allemaal maar nix Chelsea dit en Real dat...
God save Mclaren