GP van Spanje

Gestart door Eric, 03 mei 2005 - 07:19:04

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Citaat van: FerrariMan op 06 mei 2005 - 13:24:56
Citaat van: DoefieF1 op 06 mei 2005 - 13:22:46
Alonso's beschuldigingen zijn natuurlijk opgeblazen door de pers --> zie nieuwsbericht.

De media schrijft nooit wat je echt zegt, ze maken er altijd iets anders van. Ook bij interviews en dergelijke.
Hopelijk, want ik heb een hogere dunk van hem zonder die uitspraken. Niet dat hij zich daar iets van zou aantrekken :-)
ik ben zulke uitspraken niet gewend van Alonso, staat hij onder druk  :-\?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 06 mei 2005 - 13:38:50
Citaat van: Mikacouli op 06 mei 2005 - 13:36:45
... dan kom je virtueel ongeveer op dezelfde plaatsen terecht. dus => Chassis en dergelijke = banden
Ik zal het je wat gemakkelijker maken:

Ferrari (goed chassis) nu met slechte banden = P9.
Jordan (slecht chassis) nu met goede banden = +/- P17

Voila.

Ja vergelijk ineens een ferrari met een jordan... zo gaan we er komen.
Ik bedoel ook geen uitermate slecht chassis net zoals die bridgestone banden ook niet uitermate slecht zijn. en zeker nu niet.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 06 mei 2005 - 13:42:48
Citaat van: FerrariMan op 06 mei 2005 - 13:38:50
Citaat van: Mikacouli op 06 mei 2005 - 13:36:45
... dan kom je virtueel ongeveer op dezelfde plaatsen terecht. dus => Chassis en dergelijke = banden
Ik zal het je wat gemakkelijker maken:

Ferrari (goed chassis) nu met slechte banden = P9.
Jordan (slecht chassis) nu met goede banden = +/- P17

Voila.

Ja vergelijk ineens een ferrari met een jordan... zo gaan we er komen.
Ik bedoel ook geen uitermate slecht chassis net zoals die bridgestone banden ook niet uitermate slecht zijn. en zeker nu niet.
Je praat jezelf in de knoop. Als je een ietwat deftig chassis hebt dan zijn de banden enorm belangrijk. Dat heb ik hier toch net aangetoond. Als je chassis niet mee wil, zoals jij wou omdraaien, dan heb je je al niet teveel zorgen te maken om je banden.

Mikacouli

Ferrari (minder goed chassis/goede banden) = stel p 9
Ferrari (minder goede banden/goed chassis)= p9


Wrm zou je geen goede banden moeten hebben indien je chassis niet al te best is? het is mss nog het enige wat je als team een beetje rechthoud. En omgekeerd geldt hetzelfde.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 06 mei 2005 - 13:51:10
Ferrari (minder goed chassis/goede banden) = stel p 9
Ferrari (minder goede banden/goed chassis)= p9


Wrm zou je geen goede banden moeten hebben indien je chassis niet al te best is? het is mss nog het enige wat je als team een beetje rechthoud. En omgekeerd geldt hetzelfde.
Het was dan ook een vergelijking. Onvoorstelbaar  ::)

Tim C

Om terug on topic te komen

Problemen bij BMW, en dus ook bij Williams.

Benieuwd wat dat zal worden

Ferrari 2010

Renault heeft weer niet veel laten zien. Weet iemand waarom? I imola was dat omdat de motor van Alonso uitgeput was, maar das nu niet het geval. Kan hun motor dan toch geen 2 hele GP-weekends aan of willen ze hem gewoon nu sparen om zondag extra te kunnen geven?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

motor zo veel mogelijk sparen, als hij nieuw is en je rijdt er veel mee dan wordt 'ie bij de 2d e GP van de motor zwak

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 06 mei 2005 - 13:38:50
Citaat van: Mikacouli op 06 mei 2005 - 13:36:45
... dan kom je virtueel ongeveer op dezelfde plaatsen terecht. dus => Chassis en dergelijke = banden
Ik zal het je wat gemakkelijker maken:

Ferrari (goed chassis) nu met slechte banden = P9.
Jordan (slecht chassis) nu met goede banden = +/- P17

Voila.
Je zegt NU. NU rijden Ferrari en Jordan met dezelfde banden. Ik snap daarom HELEMAAAAAAL niet wat deze vergelijking betekent. ???

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 06 mei 2005 - 13:53:03
Citaat van: Mikacouli op 06 mei 2005 - 13:51:10
Ferrari (minder goed chassis/goede banden) = stel p 9
Ferrari (minder goede banden/goed chassis)= p9


Wrm zou je geen goede banden moeten hebben indien je chassis niet al te best is? het is mss nog het enige wat je als team een beetje rechthoud. En omgekeerd geldt hetzelfde.
Het was dan ook een vergelijking. Onvoorstelbaar ::)
En ook hier snap ik helemaal niet wat je met die zin bedoelt. Je zegt dat Mikacouli zich in de knoop praat, maar deze keer moet ik hem toch echt gelijk geven hoor...

lucp

Ik vind het knap dat de mensen van F1-pits de verslagen van de vrije trainingen al klaar hebben voordat de sessie al volledig is afgelopen!  :D
This is my best victory ever : F1 World Champion 2005, Nürburgring 29/05/05
A victory is so much nicer when you have to figth for it : Formal World Champion 2005, Suzuka 09/10/05

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 06 mei 2005 - 14:37:43
Citaat van: FerrariMan op 06 mei 2005 - 13:38:50
Citaat van: Mikacouli op 06 mei 2005 - 13:36:45
... dan kom je virtueel ongeveer op dezelfde plaatsen terecht. dus => Chassis en dergelijke = banden
Ik zal het je wat gemakkelijker maken:

Ferrari (goed chassis) nu met slechte banden = P9.
Jordan (slecht chassis) nu met goede banden = +/- P17

Voila.
Je zegt NU. NU rijden Ferrari en Jordan met dezelfde banden. Ik snap daarom HELEMAAAAAAL niet wat deze vergelijking betekent. ???
Hij zei dat we dat argument ook konden omdraaien en dat het dan duidelijk zou zijn dat de banden niet belangrijker zijn dan het chassis. Wel, als we het omdraaien dan zien we toch dat de banden wel belangrijker zijn. Een goed chassis met slechte banden heeft veel meer te verliezen dan een slecht chassis met goede banden. Een slecht chassis met goede banden heeft nog meer problemen dan hun rubber alleen en zal daarom met goede banden ook niet veel hoger eindigen dan een goede wagen met goede banden. A-B=C.

Jasper

Citaat van: lucp op 06 mei 2005 - 15:06:01
Ik vind het knap dat de mensen van F1-pits de verslagen van de vrije trainingen al klaar hebben voordat de sessie al volledig is afgelopen! :D
Oh, maar de uitleg daarvoor is simpel, je moet niet denken dat het bedrog is of zo hoor. ;)

Wanneer een redactielid een nieuwsbericht begint te schrijven, wordt de tijd van het beginnen schrijven genoteerd als tijd van het posten. We kunnen die tijd wel gemakkelijk aanpassen maar het heeft niet veel nut. Dat het bericht met de tijden van de sessie op 14:55u staat is dus gewoon omdat Daan zijn scherm al had klaar gezet om de tijden erin te zetten, en na 15:00u op OK had geklikt, maar hij dus om 14:55u zijn scherm al had klaargezet. ;)

Roel

ff on topic:

om zoals in de gouwe ouwe tijd nog even gezond rivalistisch te doen:
WAT HOOP IK DAT MCLAREN IEDEREEN NAAR HUIS RIJDT, MAAR IN HET BIJZONDER DE FERRARI VAN SCHUMACHER. ja diegene zogezegd die zonder zijn fout in de kwali vorige GP "met de vingers in de neus had gewonnen"

Mclaren en Kimi werden afgedaan als snel maar te zachte banden, ik ben ervan overtuigd dat het geen bluf was van Mclaren. en als ik te hoog van mn toren blaas en ik op mn bek ga, tja :-)

ik voel dat het toch goed komt!

God save Mclaren

Jonas

De McLaren van De la Rosa deed het weer uitstekend, nu afwachten wat de echte rijders van McLaren doen de volgende dagen...
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!