F1-Rijders

Gestart door J-Onas, 24 april 2005 - 22:21:22

« vorige - volgende »

Welke zijn jouw favorieten ?

Fernando Alonso
16 (80%)
M.Schumacher
14 (70%)
Mark Webber
3 (15%)
Jarno Trulli
2 (10%)
Jenson Button
6 (30%)
David Coulthard
5 (25%)
Rubens Barichello
8 (40%)
Kimi Raikkonen
13 (65%)
JP Montoya
3 (15%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Iemand anders
8 (40%)

Totaal aantal stemmen: 20

Jasper

Nee. Heeft iemand hem van de troon gestoten misschien? ;D

Juan Pablo

Citaat van: Jasper op 25 april 2005 - 21:49:42
Nee. Heeft iemand hem van de troon gestoten misschien? ;D

nein, maar wie weet is Alonso dit jaar de gelukkige  ;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Kimi
Montoya
Coulthard

razzle_dazzle

Deze topic is erg relatief volgens mij  :-\. Moest deze topic vorig jaar zijn gehouden zouden er een pak minder op pakweg Alonso of Montoya hebben gestemd.

The Lion

Favoriet voor het WDC, bedoel je? Alonso, Schumacher, Button (in die volgorde en zoals het er nu naar uitziet).

Of persoonlijke favorieten? Sato mag al eens (hoog) op het podium eindigen voor mij, en Villeneuve, Fisichella, Heidfeld ook, eigenlijk iedereen die nog die eer gehad heeft...
Look at me: I worked my way up from nothing to a state of extreme poverty. (Marx Groucho)

Eric

Citaat van: Schumi 2002 op 25 april 2005 - 20:13:56
Citaat van: DoefieF1 op 25 april 2005 - 20:03:18
Ach, mettertijd leert ge dat wel... Ik weet ook nog mijn eerste posts hier hoor (*nostalgisch denken* aaah, die mooie 3 jaar geleden *nostalgisch denken*)
En iedereen die er bij mijn entré was herinnert zich mijn posts ook nog. Ik snapte destijds niets van fora, en opende dus elke keer eenzelfde topic "Formule 1" Tot mijn grote verbazing werden die topics telkens gesloten, tot ik uiteindelijk gebanned werd, ook tot mijn grootste verbazing. Maareeuh, nu gaat het wel weer, ik snap ondertussen de logica van een forum  ;D ;D ;D ;D

het is al wat beter...maar er zijn nog kosten aan hem hoor...ooit zal het goedkomen  ;D ;)

Juan Pablo

volgens mij zit ie nu in Timboektoe

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: R@cing Bull op 27 april 2005 - 19:39:02
volgens mij zit ie nu in Timboektoe
wie?
Ik?

Citaat van: Eric op 27 april 2005 - 09:13:07
Citaat van: Schumi 2002 op 25 april 2005 - 20:13:56
Citaat van: DoefieF1 op 25 april 2005 - 20:03:18
Ach, mettertijd leert ge dat wel... Ik weet ook nog mijn eerste posts hier hoor (*nostalgisch denken* aaah, die mooie 3 jaar geleden *nostalgisch denken*)
En iedereen die er bij mijn entré was herinnert zich mijn posts ook nog. Ik snapte destijds niets van fora, en opende dus elke keer eenzelfde topic "Formule 1" Tot mijn grote verbazing werden die topics telkens gesloten, tot ik uiteindelijk gebanned werd, ook tot mijn grootste verbazing. Maareeuh, nu gaat het wel weer, ik snap ondertussen de logica van een forum  ;D ;D ;D ;D

het is al wat beter...maar er zijn nog kosten aan hem hoor...ooit zal het goedkomen ;D ;)
Oef, er is nog hoop voor mij  ;D


Volgens mij stopt Schumacher niet als Alonso dit jaar de titel pakt. Pas als hij van de troon werd GESTOTEN zou hij stoppen. Hij kon Alonso zondag bijhouden, en al wint Alonso met tien(tallen) punten voorsprong, zolang Schumi niet moet onderdoen voor Alonso (wat zondag zeker niet het geval was) zie ik hem niet stoppen eind dit/volgend seizoen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Citaat van: Jasper op 25 april 2005 - 21:49:42
Nee. Heeft iemand hem van de troon gestoten misschien? ;D

Dat bedoelde ik ook daar mee  ;) als alonso hem van de troon stoot doet hij dan wat hij verteld heeft??? Is hij een man van z'n woord  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Juan Pablo

Citaat van: bogief1 op 28 april 2005 - 18:16:07
Citaat van: Jasper op 25 april 2005 - 21:49:42
Nee. Heeft iemand hem van de troon gestoten misschien? ;D

Dat bedoelde ik ook daar mee  ;) als alonso hem van de troon stoot doet hij dan wat hij verteld heeft??? Is hij een man van z'n woord  :)

ooohjawel, met uitzondering of "race - incidenten"

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.