F1-Rijders

Gestart door J-Onas, 24 april 2005 - 22:21:22

« vorige - volgende »

Welke zijn jouw favorieten ?

Fernando Alonso
16 (80%)
M.Schumacher
14 (70%)
Mark Webber
3 (15%)
Jarno Trulli
2 (10%)
Jenson Button
6 (30%)
David Coulthard
5 (25%)
Rubens Barichello
8 (40%)
Kimi Raikkonen
13 (65%)
JP Montoya
3 (15%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Iemand anders
8 (40%)

Totaal aantal stemmen: 20

J-Onas


Schumi nr1


Juan Pablo

Waarom doe je gewoon niet alle coureurs ???

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Amateur

Tweede keuze: David.  Omdat hij met de jaren sympathieker wordt en zichzelf blijft motiveren.
Derde keuze Barri.

Doefie

Waar is Fisichella? Villeneuve? Ik kan toch moeilijk 2-3x "andere coureur" gaan kiezen?

Supermariobros

Slechte poll J-Onas: Je had gewoon iedere rijder in het lijstje moeten zetten  ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 25 april 2005 - 09:27:22
Slechte poll J-Onas: Je had gewoon iedere rijder in het lijstje moeten zetten  ::)
Dat kan hij nog steeds doen als ie wil. Maar een poll openen als eerste bericht, straffe entré moetek zeggen  ::)

Ik heb zelf Schumi, Fernando en Rubens gestemd, en ik lijk niet de enige te zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jonas

Heb net hetzelfde gestemd  8).
Vind dat niet echt onlogisch.

Welkom op het forum J-Onas
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Juan Pablo

Citaat van: F1Planet op 25 april 2005 - 19:46:04
Heb net hetzelfde gestemd  8).
Vind dat niet echt onlogisch.

Welkom op het forum J-Onas

lo00ol, wat zal die kerel zich schamen, 1 topic en gelijk totaly afgekraakt
(wel verdiend trouwens)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Ach, mettertijd leert ge dat wel... Ik weet ook nog mijn eerste posts hier hoor (*nostalgisch denken* aaah, die mooie 3 jaar geleden *nostalgisch denken*)

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 25 april 2005 - 20:03:18
Ach, mettertijd leert ge dat wel... Ik weet ook nog mijn eerste posts hier hoor (*nostalgisch denken* aaah, die mooie 3 jaar geleden *nostalgisch denken*)
En iedereen die er bij mijn entré was herinnert zich mijn posts ook nog. Ik snapte destijds niets van fora, en opende dus elke keer eenzelfde topic "Formule 1" Tot mijn grote verbazing werden die topics telkens gesloten, tot ik uiteindelijk gebanned werd, ook tot mijn grootste verbazing. Maareeuh, nu gaat het wel weer, ik snap ondertussen de logica van een forum  ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2002 op 25 april 2005 - 20:13:56
Citaat van: DoefieF1 op 25 april 2005 - 20:03:18
Ach, mettertijd leert ge dat wel... Ik weet ook nog mijn eerste posts hier hoor (*nostalgisch denken* aaah, die mooie 3 jaar geleden *nostalgisch denken*)
En iedereen die er bij mijn entré was herinnert zich mijn posts ook nog. Ik snapte destijds niets van fora, en opende dus elke keer eenzelfde topic "Formule 1" Tot mijn grote verbazing werden die topics telkens gesloten, tot ik uiteindelijk gebanned werd, ook tot mijn grootste verbazing. Maareeuh, nu gaat het wel weer, ik snap ondertussen de logica van een forum  ;D ;D ;D ;D
ehhh

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Iceman

David, Kimi en iemand anders ( Jacques Villeneuve ). Misschien toch beter alle F1 coureurs vermeld. Onze Nederlandse vrienden zullen toch ook graag op Albers stemmen  :)

bogief1

Montoya, iemand anders (sato) en alonso.
Enkel door hun rijstijl, ik zie graag agrresieve rijders, alonso is dit mss wel minder, maar hij is die jonge gast die schumacher doet stoppen  :), want zei schumy niet dat hij stopt als er een jong gastje hem van de troon stoot. Misschien gebeurd het dit jaar wel. (hoop ik, maar zal wel niet, nu we de ferrari zagen)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Citaat van: bogief1 op 25 april 2005 - 20:52:59
Montoya, iemand anders (sato) en alonso.
Enkel door hun rijstijl, ik zie graag agrresieve rijders, alonso is dit mss wel minder, maar hij is die jonge gast die schumacher doet stoppen  :), want zei schumy niet dat hij stopt als er een jong gastje hem van de troon stoot. Misschien gebeurd het dit jaar wel. (hoop ik, maar zal wel niet, nu we de ferrari zagen)

Ja, en toen kwamen er Ralfje (in 2001 toch nog), Räikkönen, Alonso, enz... langs. Stopte hij? Nee. ;)