Wurz en De la Rosa

Gestart door bogief1, 24 april 2005 - 16:54:43

« vorige - volgende »

bogief1

Alle 2 hebben ze Montoya goed vervangen. Nu dat dubaif1 met mercedes (wil) samen werkt kunnen ze even goed hen die zitjes aanbieden. Ze verdienen alle 2 een zitje, hebben ze nu wel bewezen.
Ze zijn vroeger onterecht aan de kant geschoven.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jonas

Het zou natuurlijk wel mooi zijn voor hen, maar zal McLaren de rijders willen laten gaan?
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Juan Pablo

Citaat van: bogief1 op 24 april 2005 - 16:54:43
Ze zijn vroeger onterecht aan de kant geschoven.

niet mee eens, vooral met Wurz, hij verving Berger verbazingwekend goed in 1997, kwam in 1998 goed voor de dag ( geen podiums), maar ging in 1999 & 2000 totaal verloren toen hij maar 5 punten scoorde in 2 jaar, terwijl Fisico, zijn teamgenoot er toen, 31 punten scoorde, met 4 podiums

Over PdlR weet ik niet meer hoe dat gegaan is, dus daar houd ik mn mond maar over

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Raikkonen MASTER

Ze hebben al erg veel kunnen testen met de wagen en hebben iets te bewijzen.
Ik denk evenwel niet dat ze dit een heel seizoen kunnen volhouden.
Ik hoop dat McLaren een goeie keuze maakt al zou ik niet weten waarom ze beide niet kunnen houden. Ze hebben een goede concurrentie met elkaar (Wurz vs De la Rosa) en worden hierdoor aangescherpt tijdens de oefensessies.
Als de concurrentie zo hoog wordt gehouden, kunnen ze hoog eindigen als ze iemand moeten vervangen. Dit hebben ze nu beide laten zien.
Ik denk dat elk team wel zo'n zekerheid wil als hun 1ste of 2de rijder uitvalt.

Juan Pablo

We zullen nooit weten of ze het het hele seizoen zo volhouden, als ze elkaar scherp houden..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jonas

Moest het er vankomen dat ze samen in dat nieuwe team van mercedes rijden zouden we het kunne weten maar ik verwacht het eigenlijk niet.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Roel

Ik vond Wurz wel sterker(foutloos) rijden. Vergeet niet dat DLR aan zn inhaalrace begon na die fout gemaakt te hebben...
God save Mclaren

Mikacouli

Citaat van: Roel op 24 april 2005 - 21:02:35
Ik vond Wurz wel sterker(foutloos) rijden. Vergeet niet dat DLR aan zn inhaalrace begon na die fout gemaakt te hebben...

Het was eigenlijk een aanvallende fout he, hij was toen al goed aan het strijden voor plaatsen.

Doefie

Citaat van: R@cing Bull op 24 april 2005 - 17:22:22
Over PdlR weet ik niet meer hoe dat gegaan is, dus daar houd ik mn mond maar over

Debuteerde in 1999 in de Arrows en scoorde meteen een punt in Australië. Maar ja, toen streed Arrows met Minardi en kon je niet veel presteren. In 2000 deed hij het erg goed, reed lange tijd derde in Oostenrijk toen de motor plofte. Reed enkele mooie races dat jaar. In 2001 aan de kant geschoven vlak voor het seizoen en is toen naar Jaguar overgestapt als teammaat van Irvine. Haalde enkele puntjes, maar meneer Lauda vond het onvoldoende en eind 2002 werd hij samen met Irvine aan de kant gezet voor Webber en Pizzonia.

Juan Pablo

Citaat van: DoefieF1 op 24 april 2005 - 21:18:59
Citaat van: R@cing Bull op 24 april 2005 - 17:22:22
Over PdlR weet ik niet meer hoe dat gegaan is, dus daar houd ik mn mond maar over

Debuteerde in 1999 in de Arrows en scoorde meteen een punt in Australië. Maar ja, toen streed Arrows met Minardi en kon je niet veel presteren. In 2000 deed hij het erg goed, reed lange tijd derde in Oostenrijk toen de motor plofte. Reed enkele mooie races dat jaar. In 2001 aan de kant geschoven vlak voor het seizoen en is toen naar Jaguar overgestapt als teammaat van Irvine. Haalde enkele puntjes, maar meneer Lauda vond het onvoldoende en eind 2002 werd hij samen met Irvine aan de kant gezet voor Webber en Pizzonia.

duidelijk :), nog  ff over wie er beter was, Wurz of PdlR, Wurz resultaat was beter, maar de McLaren deed het ook beter in Imola dan in Barhein, PdlR maakte een fout, en was daar de hele race mee bezig om dat weg te poetsen

Wie er meer indruk heeft gemaakt, PdlR

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Iceman

Denk dat JPM serieus goed zal moeten presteren de rest van het seizoen, anders zie ik één van beide testrijders wel een racezitje versieren volgend seizoen.

Jasper

JPM heeft een meerjarig contract op zak en het zal niet simpel/goedkoop zijn om daar vanaf te geraken. Bovendien schat ik hem hoger in dan De la Rosa en zeker dan Wurz.

Juan Pablo

Citaat van: Jasper op 25 april 2005 - 22:00:55
JPM heeft een meerjarig contract op zak en het zal niet simpel/goedkoop zijn om daar vanaf te geraken. Bovendien schat ik hem hoger in dan De la Rosa en zeker dan Wurz.

alleen omdat Monty nog niet zeer goed gepresteerd heeft (wat trouwens mede de schuld is van McLaren) moet hij niet gelijk weg ofso, net zoals met Villeneuve

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper


Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.