Man van de race: Imola

Gestart door Ferrari 2010, 24 april 2005 - 15:34:07

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Alonso
M. Schumacher
Button
Wurz
Sato
Villeneuve
Trulli
R. Schumacher
Heidfeld
Webber

Mikacouli

Citaat van: Bruno op 06 mei 2005 - 13:31:25
Citaat van: Mikacouli op 06 mei 2005 - 08:40:07
Citaat van: Bruno op 06 mei 2005 - 00:06:18
Citaat van: Mikacouli op 05 mei 2005 - 15:42:11
Citaat van: Bruno op 05 mei 2005 - 00:03:38
Citaat van: Mikacouli op 04 mei 2005 - 13:02:31
Citaat van: Bruno op 04 mei 2005 - 00:33:12
Citaat van: Schumi 2002 op 03 mei 2005 - 19:22:29
Citaat van: Mikacouli op 03 mei 2005 - 17:55:19
Moet je gewoon worden hier. ::) tis hier een beetje de orde van de dag.
Beetje zoals Ferrari contra de rest. Tzwakste is dat de ferarrifans altijd tesamenspannen tegen de rest...
Ferrari fans spannen samen om zo hun favoriete team te verdedigen. Is daar iets mis mee soms? Stel dat McLaren in de plaats was van Ferrari, dan zouden veel mensen nu klagen tegen McLaren. Ik denk niet dat er ook maar één haar op één van de Mclaren fans staat die er niet aan denkt hun team te verdedigen. Dat is nu eenmaal de taak van de fans vind ik: hun team steunen in goede an slechte tijden.

Het verschil is dat de Ferrarifans hun eigen team verdedigen terwijl sommige andere "fans" hun eigen team niet verdedigen maar liever een ander team afbreken.

Die zijn er idd maar als je mij bedoelt dan ben ik in de eerste plaats een McLarenfan. Het is duidelijk dat ik sommige dingen dat ferrari doet niet goed vind maar daarom breek ik hen niet af. Zoek maar verder dus...
Dat is waar, als er nu eens 1 iemand is die niet constant Ferrari zit af te kraken ben jij het wel.  :P ::)

euh, iets niet gegrond vinden of iemand afkraken daar zit een groot verschil in. Dan moet jij praten over oogkleppen  ::) ::)

Sprak ik ergens over oogkleppen???

Je moet toch dringend eens leren lezen wat er staat en niet wat je denkt dat er staat.

Denk je dat ik het enkel over deze post had? :-X

Heu, aangezien jij elders schreef:

Citaat van: Mikacouli op 06 mei 2005 - 13:23:06
Ik kan ook smilies zetten terwijl ik het helemaal anders bedoel hoor. Ik bedoel maar, ik ga niet altijd uit van die smilies. ik vind ze eerder een makkelijke manier van bedrog.

ga ik ervan uit dat de smilies die jij hier zette ook maar waren om de boel te "bedriegen" en hoef ik de moeite niet te doen om te begrijepn wat je echt bedoeld???

O, ja -> :-\


Was ik ff vergeten...




heuh?? Ik gebruik altijd mijn smilies zoals ik ze meen en wil gebruiken. Nooit om valse getuigenissen en interpretaties  te plaatsen.