Man van de race: Imola

Gestart door Ferrari 2010, 24 april 2005 - 15:34:07

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Alonso
M. Schumacher
Button
Wurz
Sato
Villeneuve
Trulli
R. Schumacher
Heidfeld
Webber

Ferrari 2010

Citaat van: mike op 25 april 2005 - 17:21:59
Citaat van: MrF1 op 25 april 2005 - 15:12:33
Ongetwijfeld Schumi. Zo'n grote achterstand in relatief korte tijd dichtrijden. Zelden gezien. Wordt nu alleen wel een beetje bang voor de rest van het seizoen. Kunnen we weer een Ferrari dominantie verwachten? 1s per ronde sneller dan de rest zijn is veel!  :o

Waarom ben je nu plots bang? Renault heeft 4 races op 4 gewonnen en Alonso 3 op 4. Da's kennelijk geen risico voor dominantie. En dan komt Ferrari eindelijk terug in het verhaal voor, wint niet eens, en plots beginnen de horrorstories over dominantie weer op te duiken. Raar hoor...  ::)
Ze winnen misschien niet, maar dat betekent niet dat ze niets betekenen hé. 2s per ronde inhalen, indien Button het had gekunt had hij wel meer gas gaan geven hoor. Alonso heeft goed op zen passen gelet, waardoor hij hem niet voorbij kon. Als Schumi 2 rondjes later had kunnen pitten was hij hoogstwaarschijnlijk wel voor Alonso. OK, Alonso had problemen met de motor las ik in de krant (zand etc.) Maar dan nog, volgens mij is de Ferrari echt tot mooie dingen in staat.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2002 op 25 april 2005 - 17:43:14
Citaat van: mike op 25 april 2005 - 17:21:59
Citaat van: MrF1 op 25 april 2005 - 15:12:33
Ongetwijfeld Schumi. Zo'n grote achterstand in relatief korte tijd dichtrijden. Zelden gezien. Wordt nu alleen wel een beetje bang voor de rest van het seizoen. Kunnen we weer een Ferrari dominantie verwachten? 1s per ronde sneller dan de rest zijn is veel!  :o

Waarom ben je nu plots bang? Renault heeft 4 races op 4 gewonnen en Alonso 3 op 4. Da's kennelijk geen risico voor dominantie. En dan komt Ferrari eindelijk terug in het verhaal voor, wint niet eens, en plots beginnen de horrorstories over dominantie weer op te duiken. Raar hoor...  ::)
Ze winnen misschien niet, maar dat betekent niet dat ze niets betekenen hé. 2s per ronde inhalen, indien Button het had gekunt had hij wel meer gas gaan geven hoor. Alonso heeft goed op zen passen gelet, waardoor hij hem niet voorbij kon. Als Schumi 2 rondjes later had kunnen pitten was hij hoogstwaarschijnlijk wel voor Alonso. OK, Alonso had problemen met de motor las ik in de krant (zand etc.) Maar dan nog, volgens mij is de Ferrari echt tot mooie dingen in staat.

Renault moet zich maar snel gaan aanpassen aan het niveau van Ferrari, die 2 weken getest heeft voorafgaand op de GP van Imola, staat het testcontract op springen?, want Ferrari heeft wel heel veel voordeel gecreerd

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

mike

Citaat van: Schumi 2002 op 25 april 2005 - 17:43:14
Citaat van: mike op 25 april 2005 - 17:21:59
Citaat van: MrF1 op 25 april 2005 - 15:12:33
Ongetwijfeld Schumi. Zo'n grote achterstand in relatief korte tijd dichtrijden. Zelden gezien. Wordt nu alleen wel een beetje bang voor de rest van het seizoen. Kunnen we weer een Ferrari dominantie verwachten? 1s per ronde sneller dan de rest zijn is veel!  :o

Waarom ben je nu plots bang? Renault heeft 4 races op 4 gewonnen en Alonso 3 op 4. Da's kennelijk geen risico voor dominantie. En dan komt Ferrari eindelijk terug in het verhaal voor, wint niet eens, en plots beginnen de horrorstories over dominantie weer op te duiken. Raar hoor...  ::)
Ze winnen misschien niet, maar dat betekent niet dat ze niets betekenen hé. 2s per ronde inhalen, indien Button het had gekunt had hij wel meer gas gaan geven hoor. Alonso heeft goed op zen passen gelet, waardoor hij hem niet voorbij kon. Als Schumi 2 rondjes later had kunnen pitten was hij hoogstwaarschijnlijk wel voor Alonso. OK, Alonso had problemen met de motor las ik in de krant (zand etc.) Maar dan nog, volgens mij is de Ferrari echt tot mooie dingen in staat.

Natuurlijk betekende Ferrari zondag iets (en meer dan dat). Mijn punt was dat de angst voor dominantie wel erg selectief lijkt op te treden.

Ferrari 2010

Citaat van: mike op 25 april 2005 - 18:59:36
Citaat van: Schumi 2002 op 25 april 2005 - 17:43:14
Citaat van: mike op 25 april 2005 - 17:21:59
Citaat van: MrF1 op 25 april 2005 - 15:12:33
Ongetwijfeld Schumi. Zo'n grote achterstand in relatief korte tijd dichtrijden. Zelden gezien. Wordt nu alleen wel een beetje bang voor de rest van het seizoen. Kunnen we weer een Ferrari dominantie verwachten? 1s per ronde sneller dan de rest zijn is veel!  :o

Waarom ben je nu plots bang? Renault heeft 4 races op 4 gewonnen en Alonso 3 op 4. Da's kennelijk geen risico voor dominantie. En dan komt Ferrari eindelijk terug in het verhaal voor, wint niet eens, en plots beginnen de horrorstories over dominantie weer op te duiken. Raar hoor...  ::)
Ze winnen misschien niet, maar dat betekent niet dat ze niets betekenen hé. 2s per ronde inhalen, indien Button het had gekunt had hij wel meer gas gaan geven hoor. Alonso heeft goed op zen passen gelet, waardoor hij hem niet voorbij kon. Als Schumi 2 rondjes later had kunnen pitten was hij hoogstwaarschijnlijk wel voor Alonso. OK, Alonso had problemen met de motor las ik in de krant (zand etc.) Maar dan nog, volgens mij is de Ferrari echt tot mooie dingen in staat.

Natuurlijk betekende Ferrari zondag iets (en meer dan dat). Mijn punt was dat de angst voor dominantie wel erg selectief lijkt op te treden.

Inderdaad, heel selectief, net door diegenen die de hele tijd hebben zitten zeuren dat Ferrari te dominant was, maar nu Renault niet te kloppen was toch niets van zich lieten horen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Citaat van: Snekuem op 24 april 2005 - 19:48:43
Alonso heeft volgens mij alleen het volle pond gegeven toen MS hem opjoeg de laatste 13 of 14 ronden.
En wat zegt F1 racing nu ????
Fernando Alonso heeft het gehele raceweekend in Imola te kampen gehad met motorproblemen. Dit was dan ook de reden dat de Spanjaard vrijwel niet in actie kwam tijdens de vrije trainingen. Tijdens het weekend zweeg Renault nog in alle toonaarden over dit probleem. "Ik denk dat we nu de waarheid wel kunnen vertellen", zegt Alonso, die in Imola zijn derde achtereenvolgende zege binnenhaalde. "Al vanaf vrijdag had ik een probleem met mijn motor. Ik hield het dan ook niet voor mogelijk dat ik hier de race zou winnen."

Tijdens het weekend liet Renault nog weten dat de passiviteit van Alonso in de vrije trainingen een gevolg was van 'strategische keuzes'. Nu geeft het team toe dat de Spanjaard problemen had met zijn krachtbron. "Het feit dat Fernando erin geslaagd is om met een half kapotte motor de race te winnen, is opnieuw een demonstratie van zijn geweldige talent", aldus motorchef Denis Chevrier.


Jasper

Ik ben nog altijd gefrustreerd omdat ik die race heb moeten missen. Ik hoop dat de dvd-speler er vannacht wel in slaagt een samenvatting van een half uur op La Une op te nemen. Anders smijt ik het ding zwoat kapot denk ik...

phil69

#36
Gestemd voor de Jacques, mooie start en steeds beter in de race.
Met de Sauber die sterk verbeterd is. Liet beide Williamsen en Toyota's achter.Toch teams die qua budget en geteste kilometers beter zouden moeten.
Bij Sauber word weinig getest,meestal zelfs met 1 wagen en toch kunnen ze dus het tempo volgen en erovergaan.
Edit:wat een flauw excuus trouwens bij Williams-BMW
Zaten vast in het verkeer

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 25 april 2005 - 21:55:50
Ik ben nog altijd gefrustreerd omdat ik die race heb moeten missen. Ik hoop dat de dvd-speler er vannacht wel in slaagt een samenvatting van een half uur op La Une op te nemen. Anders smijt ik het ding zwoat kapot denk ik...
Hoe ga je het nu kapotzwieren alshij al kapot is? ! ?  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 25 april 2005 - 21:55:50
Ik ben nog altijd gefrustreerd omdat ik die race heb moeten missen. Ik hoop dat de dvd-speler er vannacht wel in slaagt een samenvatting van een half uur op La Une op te nemen. Anders smijt ik het ding zwoat kapot denk ik...

Had je hem verkeerd ingesteld?
Ik heb nog nooit voorgehad als ik die op een bepaald tijdstip instel, die dan niet opneemt.

Daventry

Raikonnen.

Wat Schumacher deed was indrukwekkend en ik ben een fan van hem maar hij heeft het zondagmorgen verspeeld.

Geen excuses mogelijk hier, hij had kunnen winnen en heeft het niet gedaan ... Kimmi heeft een perfect weekend gereden met een pole en had zonder pech makkelijk gewonnen

Scuderia Ferrari

Citaat van: Phil69 op 25 april 2005 - 23:56:38

Edit:wat een flauw excuus trouwens bij Williams-BMW
Zaten vast in het verkeer
Idd Schumacher zat ook vast in het verkeer...

Doefie

Citaat van: Daventry op 26 april 2005 - 09:12:06
Raikonnen.

Wat Schumacher deed was indrukwekkend en ik ben een fan van hem maar hij heeft het zondagmorgen verspeeld.

Geen excuses mogelijk hier, hij had kunnen winnen en heeft het niet gedaan ... Kimmi heeft een perfect weekend gereden met een pole en had zonder pech makkelijk gewonnen

Welkom hier ;)

Verspelen zou ik het persoonlijk eigelijk niet noemen, hij moest op de limiet gaan, deed dat ook en dan maak je soms wel eens een foutje. Logisch, maar jammer. Had hij doorgegaan had 't hem waarschijnlijk een 3de tijd opgeleverd, en dan had hij misschien wel kunnen winnen.

Jasper

Citaat van: Supermariobros op 26 april 2005 - 09:07:18
Citaat van: Jasper op 25 april 2005 - 21:55:50
Ik ben nog altijd gefrustreerd omdat ik die race heb moeten missen. Ik hoop dat de dvd-speler er vannacht wel in slaagt een samenvatting van een half uur op La Une op te nemen. Anders smijt ik het ding zwoat kapot denk ik...

Had je hem verkeerd ingesteld?
Ik heb nog nooit voorgehad als ik die op een bepaald tijdstip instel, die dan niet opneemt.

Ik had de showviewcode ingegeven en dan komt het geplande tijdstip automatisch in de instellingen te staan. Maar ik ben er nu bijna zeker van dat één van mijn broers nog aan de dvd-speler is geweest. De samenvatting op La Une werd wel opgenomen. Na die uitzending stond de dvd-speler volledig af. Toen ik zondag thuiskwam stond hij aan, maar de timer stond wel af. Ze (mijn broers) hebben het zondag niet toegegeven, maar ik ben er bijna zeker van dat het zo gegaan is.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 26 april 2005 - 19:15:11
Citaat van: Supermariobros op 26 april 2005 - 09:07:18
Citaat van: Jasper op 25 april 2005 - 21:55:50
Ik ben nog altijd gefrustreerd omdat ik die race heb moeten missen. Ik hoop dat de dvd-speler er vannacht wel in slaagt een samenvatting van een half uur op La Une op te nemen. Anders smijt ik het ding zwoat kapot denk ik...

Had je hem verkeerd ingesteld?
Ik heb nog nooit voorgehad als ik die op een bepaald tijdstip instel, die dan niet opneemt.

Ik had de showviewcode ingegeven en dan komt het geplande tijdstip automatisch in de instellingen te staan. Maar ik ben er nu bijna zeker van dat één van mijn broers nog aan de dvd-speler is geweest. De samenvatting op La Une werd wel opgenomen. Na die uitzending stond de dvd-speler volledig af. Toen ik zondag thuiskwam stond hij aan, maar de timer stond wel af. Ze (mijn broers) hebben het zondag niet toegegeven, maar ik ben er bijna zeker van dat het zo gegaan is.

Die broers toch hé  ;D ;D ;D ;)

Jasper

Het toppunt is dat de mietjes een hele week vluchten naar Leuven zodat ik hen niet kan afslagen. Ahum... de een is 21 en de ander 18. Kan ik met mijn 15 jaar wel tegen op zeker. ;D