Man van de race: Imola

Gestart door Ferrari 2010, 24 april 2005 - 15:34:07

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Alonso
M. Schumacher
Button
Wurz
Sato
Villeneuve
Trulli
R. Schumacher
Heidfeld
Webber

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 24 april 2005 - 20:19:06
Ik ga voor Wurz.
MS heeft een mooie race achter de rug maar van hem verwacht iedereen het.
Wurz heeft 4 jaar geen gp gereden en komt opeens net naast het podium. Mooie prestatie.

Je kan zoveel zeggen. (dit als reactie op: als MS op 5 had gestart, had hij gewonnen...)

Als Kimi weer geen pech zou hebben, had HIJ gewonnen en niet Alonso.
Als de Paus nog leefde was er geen nieuwe paus gekomen.
...
sja, dat heb je met Als-en hé. Gewoon niet gebruiken is het best, daar kan alleen aar ambras van komen  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Michael Schumacher,commentaar overbodig      8)

Amateur

Michael Schumacher.  Overweldigend!  :) :)
De commentator had het over toeschouwers die op het randje van hun stoel zaten en toen merkte ik pas dat ik het zelf ook deed.  ;D

Juan Pablo

Citaat van: Amateur op 24 april 2005 - 22:31:23
Michael Schumacher.  Overweldigend!  :) :)
De commentator had het over toeschouwers die op het randje van hun stoel zaten en toen merkte ik pas dat ik het zelf ook deed.  ;D


Als Herr Schumi echt overweldigend was dan was hij wel 1ste geworden,
er klopt iets niet, r.Schumi rijdt 1 plek achter m.SChumi , maakt een pitstop en ligt 10de,m.Schumi rijdt 2 ronden langer door, maakt een pitstop en ligt derde, wat klopt er niet?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Citaat van: R@cing Bull op 24 april 2005 - 22:37:51
Citaat van: Amateur op 24 april 2005 - 22:31:23
Michael Schumacher.  Overweldigend!  :) :)
De commentator had het over toeschouwers die op het randje van hun stoel zaten en toen merkte ik pas dat ik het zelf ook deed.  ;D


Als Herr Schumi echt overweldigend was dan was hij wel 1ste geworden,
er klopt iets niet, r.Schumi rijdt 1 plek achter m.SChumi , maakt een pitstop en ligt 10de,m.Schumi rijdt 2 ronden langer door, maakt een pitstop en ligt derde, wat klopt er niet?
Het verschil in snelheid? Een ontkende piloot? Iets in elk geval  :)

Amateur

Citaat van: R@cing Bull op 24 april 2005 - 22:37:51
Citaat van: Amateur op 24 april 2005 - 22:31:23
Michael Schumacher.  Overweldigend!  :) :)
De commentator had het over toeschouwers die op het randje van hun stoel zaten en toen merkte ik pas dat ik het zelf ook deed.  ;D


Als Herr Schumi echt overweldigend was dan was hij wel 1ste geworden,
er klopt iets niet, r.Schumi rijdt 1 plek achter m.SChumi , maakt een pitstop en ligt 10de,m.Schumi rijdt 2 ronden langer door, maakt een pitstop en ligt derde, wat klopt er niet?
Wat klopt er niet?  De samenwerking tussen strategist en driver die bij de andere teams ietsjes minder goed functioneert, misschien?  Trouwens, ik heb Ralf niet achter Michael weten rijden, vandaag??

Juan Pablo

Citaat van: FerrariMan op 24 april 2005 - 22:41:39
Citaat van: R@cing Bull op 24 april 2005 - 22:37:51
Citaat van: Amateur op 24 april 2005 - 22:31:23
Michael Schumacher.  Overweldigend!  :) :)
De commentator had het over toeschouwers die op het randje van hun stoel zaten en toen merkte ik pas dat ik het zelf ook deed.  ;D


Als Herr Schumi echt overweldigend was dan was hij wel 1ste geworden,
er klopt iets niet, r.Schumi rijdt 1 plek achter m.SChumi , maakt een pitstop en ligt 10de,m.Schumi rijdt 2 ronden langer door, maakt een pitstop en ligt derde, wat klopt er niet?
Het verschil in snelheid? Een ontkende piloot? Iets in elk geval  :)

Ja, maar dat vindt ik voor een ontketende coureur nog wel erg ver gaan, toen hij de baan weer op ging na de pitsstop was er niemand achter hem in beeld!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

RadioActiveMan

Bwa, buiten dat gat van 15 sec dichtrijden(heel chique toegegeven) heeft hij vooral van de strategie van Brawn en de snelheid van de Ferrari-pitcrew geprofiteerd. Ik nomineer daarom het hele Ferrari-team. Maar dat gaat niet dus koos ik Villeneuve die na een reeks mindere prestaties weer onder de mensen stond. Wurz had ik ook kunnen kiezen na zo'n lange inactiviteit qua racen.

mike

Citaat van: RadioActiveMan op 24 april 2005 - 23:53:06
Bwa, buiten dat gat van 15 sec dichtrijden(heel chique toegegeven) heeft hij vooral van de strategie van Brawn en de snelheid van de Ferrari-pitcrew geprofiteerd. Ik nomineer daarom het hele Ferrari-team. Maar dat gaat niet dus koos ik Villeneuve die na een reeks mindere prestaties weer onder de mensen stond. Wurz had ik ook kunnen kiezen na zo'n lange inactiviteit qua racen.

't Was wel een gat van meer dan 27 seconden. Hij was al even bezig, en ik zat al een paar ronden naar het dalende verschil met Button te kijken, toen ik pas besefte dat ik naar het verschil met Alonso moest beginnen kjjken. Dat was toen 27 seconden.

nick

Alhoewel iedereen blij was na die 5 jaren Ferrari nog eens andere titelkandidaten te zien winnen heeft Schumacher wel een statement gemaakt.  Hij is er nog steeds en er zal rekening mee gehouden moeten worden.  Ook al staat Alonso een pak punten voor, het is nog lang.  Als het vervolg zoals vandaag is, zal Ferrari (vooral Schumacher) elke race voor de overwinning vechten.

Doefie

Citaat van: RadioActiveMan op 24 april 2005 - 23:53:06
dus koos ik Villeneuve die na een reeks mindere prestaties weer onder de mensen stond

Zelfde hier.

Rippie

Ongetwijfeld Schumi. Zo'n grote achterstand in relatief korte tijd dichtrijden. Zelden gezien. Wordt nu alleen wel een beetje bang voor de rest van het seizoen. Kunnen we weer een Ferrari dominantie verwachten? 1s per ronde sneller dan de rest zijn is veel!  :o
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Bjorn

Knap van Alonso, zo vechten tegen Michael. Toch koos ik voor MS want die kwam plots van nergens! Chapeau!
De Mens: In Het Gras![/color]

Juan Pablo

Knap gereden van m.MS , Barrichello was het hele weekend de mindere van MS, hij zei dat íe zijn auto niet goed kon instellen, vindt ik persoonlijk wel een beetje vaag, als coureur de juiste afstelling vinden

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

mike

Citaat van: MrF1 op 25 april 2005 - 15:12:33
Ongetwijfeld Schumi. Zo'n grote achterstand in relatief korte tijd dichtrijden. Zelden gezien. Wordt nu alleen wel een beetje bang voor de rest van het seizoen. Kunnen we weer een Ferrari dominantie verwachten? 1s per ronde sneller dan de rest zijn is veel!  :o

Waarom ben je nu plots bang? Renault heeft 4 races op 4 gewonnen en Alonso 3 op 4. Da's kennelijk geen risico voor dominantie. En dan komt Ferrari eindelijk terug in het verhaal voor, wint niet eens, en plots beginnen de horrorstories over dominantie weer op te duiken. Raar hoor...  ::)