Man van de race: Imola

Gestart door Ferrari 2010, 24 april 2005 - 15:34:07

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Alonso
M. Schumacher
Button
Wurz
Sato
Villeneuve
Trulli
R. Schumacher
Heidfeld
Webber

Ferrari 2010

Voor mij is het simpel: Michael Schumacher.

Reden: Spreekt voor zich zeker, van dertien naar 2, hij deed wat in mijn ogen onmogelijk was...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Citaat van: Schumi 2002 op 24 april 2005 - 15:34:07
Voor mij is het simpel: Michael Schumacher.

Reden: Spreekt voor zich zeker, van dertien naar 2, hij deed wat in mijn ogen onmogelijk was...

Idem dito.

Scuderia Ferrari

Michael Schumacher. Daar kan je lang of kort over doen, maar in 1 stint de duur van een complete pitstop dichtrijden op de nummer 2 is wereldklasse.

Juan Pablo

dan zou ik wel met jullie mee moeten gaan he..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

In tegenstelling tot vorige GP's waar ik steeds op de winnaar stemde, kies ik nu toch voor Schumacher. Na spijtige qualify vanmorgen, prachtige race, alhoewel ik denk dat mss 1 stop nog iets beter had geweest. Prachtige race, deed me denken aan Spa 95 en Hon 98  :D

redasian

Hier kan je moeilijk 1 man aanduiden

wat MS gedaan heeft was buitengewoon, maar Alonso heeft 13 ronden lang afgehouden, zonder die tragere rijders in te halen en intussen ook MS geen kans volwaardige kans gegeven

vond ik ook buitengewoon;

Blijft: beste race(-finale) in JAREN ....


Jonas

Voor mij waren er meerdere mannen van de race.

Zo vond ik Schumi toch één van de beste. Van 13 naar 2 zegt genoegt. Toen hij naar Button reed, reedt hij maar lieftst 1,500 s sneller dan Button.
Wat Alonso deed wat ook prachtig. Hij houd de wereldkampioen mooi af.
Voor mij reed Wurz ook een mooie wedstrijd. Weliswaar anoniemer maar hij finisht toch maar 4de.

De mooiste wedstrijd van het jaar. Laat er meer volgen!!!
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Supermariobros

Michaël Schumacher, zoveel is duidelijk.

The Iceman

Fernando Alonso voor mij. Heeft serieus de druk van Schumacher kunnen weerstaan. Al verdient Schumacher natuurlijk ook een pluim. van 13 naar 2 is ook een heel knappe prestatie. Wat als Schumacher van P3 had kunnen starten ???

Jonas

Moest Schumi vanop een plaats in de top 5 hebben gestart won hij de race met gemak. Nu was het een spannende race.

Ferrari is back !!!!
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

The Iceman

Citaat van: F1Planet op 24 april 2005 - 19:43:38
Moest Schumi vanop een plaats in de top 5 hebben gestart won hij de race met gemak. Nu was het een spannende race.

Ferrari is back !!!!
Denk dat we niet mogen overdrijven. Misschien had hij wel gewonnen, maar met gemak ???? Nee dat denk ik toch niet. Alonso heeft volgens mij alleen het volle pond gegeven toen MS hem opjoeg de laatste 13 of 14 ronden. Vermoed dat de snelheid van de Renault en de Ferrari van Schumacher ongeveer hetzelfde was. En vergeet Mclaren niet hé ! Gezien hoe Kimi wegreed van de rest in het begin van de race ????

Jonas

Moest volgens mij Schumi voorbij Alonso geraakt zijn tijdens de laatste 13 ronden, reed hij zo weg van Alonso. De Ferrari is iets beter.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

FerrariMan

Citaat van: Snekuem op 24 april 2005 - 19:48:43
Vermoed dat de snelheid van de Renault en de Ferrari van Schumacher ongeveer hetzelfde was.
Ben vrij zeker van niet. Alleen de snelste rondes alleen al spreken dit tegen.
Wel is het een feit dat Schumacher niet naast hem door kon omdat Alonso de mogelijheid had alles te controleren.
Op een ander circuit was Schumacher er voorbij gevlogen om nooit meer terug te komen. Zoveel is zeker.

The Iceman

We zullen het weten binnen 14 dagen. Het circuit van Barcelona heeft een heel lang recht stuk.
Hopelijk zien we daar een spannende strijd tussen Mclaren, Renault, BAR en Ferrari.

Raikkonen MASTER

Ik ga voor Wurz.
MS heeft een mooie race achter de rug maar van hem verwacht iedereen het.
Wurz heeft 4 jaar geen gp gereden en komt opeens net naast het podium. Mooie prestatie.

Je kan zoveel zeggen. (dit als reactie op: als MS op 5 had gestart, had hij gewonnen...)

Als Kimi weer geen pech zou hebben, had HIJ gewonnen en niet Alonso.
Als de Paus nog leefde was er geen nieuwe paus gekomen.
...