Crash

Gestart door Jonas, 22 april 2005 - 21:49:47

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Mikacouli op 28 september 2005 - 22:06:04
De laatste is Johnie Herbert in de Jaguar in zijn afscheidsjaar in 2000.

... in Maleisië (je was "waar" vergeten erbij te zetten ;))

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 28 september 2005 - 22:40:53
Citaat van: Mikacouli op 28 september 2005 - 22:06:04
De laatste is Johnie Herbert in de Jaguar in zijn afscheidsjaar in 2000.

... in Maleisië (je was "waar" vergeten erbij te zetten ;))
Verdorie, in mijn hoofd stond het erbij  ;D ;D ;D

Juan Pablo

#212




( als je die weet zou ik dat knap vinden)
En geen link kijken..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

De bovenste is Alonso in zijn Renault in de USGP 2004

Doefie

#214
Bovenste is inderdaad Alonso in de Renault, Indianapolis 2004 (ronde 8 om precies te zijn).

De onderste ... ik twijfel. Ik dacht eerst Martin Donnelley, Spanje 1991 in de Lotus (gezien de gele Camel-wagen), maar dan zou de wagen er nog erger aan toe zijn (van de wagen bleef enkel de versnellingspook en het motorblok heel). Dus ja ... in elk geval een zwakke neus (gezien die er niet meer aanhangt).

---
Foto net tegengekomen op internet  8) (eerlijk, heb niet naar de link gekeken)

Johnny Herbert, Brands Hatch 1988. Zijn zware crash in de Formule 3000-race.

Juan Pablo

Citaat van: Doefie op 29 september 2005 - 17:13:21
Bovenste is inderdaad Alonso in de Renault, Indianapolis 2004 (ronde 8 om precies te zijn).

De onderste ... ik twijfel. Ik dacht eerst Martin Donnelley, Spanje 1991 in de Lotus (gezien de gele Camel-wagen), maar dan zou de wagen er nog erger aan toe zijn (van de wagen bleef enkel de versnellingspook en het motorblok heel). Dus ja ... in elk geval een zwakke neus (gezien die er niet meer aanhangt).

---
Foto net tegengekomen op internet  8) (eerlijk, heb niet naar de link gekeken)

Johnny Herbert, Brands Hatch 1988. Zijn zware crash in de Formule 3000-race.

ik heb ooit het filmpje gezien, meerdere malen, en nooit kunnnen achterhalen in welke auto Herbert zat  :-\, het was complete chaos

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Jungle Boy op 29 september 2005 - 20:28:40
ik heb ooit het filmpje gezien, meerdere malen, en nooit kunnnen achterhalen in welke auto Herbert zat  :-\, het was complete chaos

Herbert was die gele Camel-wagen die rechtsboven de bocht uitstuurt en dan opeens links in de vangrails klapt. Hij glijdt nog tussen de andere wagens door naar beneden. Herbert brak zijn twee benen bij deze crash, niet moeilijk als je ziet dat de volledige voorkant weg is ...

Een jaar later debuteert hij in de Formule 1.

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 29 september 2005 - 22:48:19
Citaat van: Jungle Boy op 29 september 2005 - 20:28:40
ik heb ooit het filmpje gezien, meerdere malen, en nooit kunnnen achterhalen in welke auto Herbert zat  :-\, het was complete chaos

Herbert was die gele Camel-wagen die rechtsboven de bocht uitstuurt en dan opeens links in de vangrails klapt. Hij glijdt nog tussen de andere wagens door naar beneden. Herbert brak zijn twee benen bij deze crash, niet moeilijk als je ziet dat de volledige voorkant weg is ...

Een jaar later debuteert hij in de Formule 1.
Staat trouwens op het seizoensreview van de FIA van 1988. Zware crash was dat :o

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Lijkt me een Benetton in de eerste helft van de jaren '90. Maar verder weet ik niets...

Juan Pablo

jaa, eigenschappen kijken helpt ook niets  ;)

dit was gebeurd in een vrije training

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Schumacher in adelaide in 1994 in de benetton. Enkel jaar kan er een jaartje naast zitten.
Was trouwens een harde crash en ging meerdere malen rond. Die dag zijn er ter info nog gecrasht maar de namen weet ik niet direct meer.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Ralf en Michael Schumacher op de Nurburgring tijdens de GP van Luxemburg 1997