Crash

Gestart door Jonas, 22 april 2005 - 21:49:47

« vorige - volgende »

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Die laatste foto is Kimi veronderstel ik in de MP4-19 ergens vorig jaar.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Bovenste foto: Gerhard Berger in een Ferrari op Monza in '89 vermoed ik

Jasper

Citaat van: Satosan op 26 augustus 2005 - 10:28:39


Kimi Räikkönen, Hockenheim 2003, McLaren MP4/17D. Startcrash met Ralf Schumacher en Rubens Barrichello, die Räikkönen het WK kostte.

Doefie

Citaat van: Supermariobros op 26 augustus 2005 - 11:03:19
Bovenste foto: Gerhard Berger in een Ferrari op Monza in '89 vermoed ik

Berger, Ferrari en 1989 zijn juist, het is alleen op Imola in de beruchte Tamburello. ;)

Citaat van: Jasper op 26 augustus 2005 - 12:08:52
Kimi Räikkönen, Hockenheim 2003, McLaren MP4/17D. Startcrash met Ralf Schumacher en Rubens Barrichello, die Räikkönen het WK kostte.

Is niet gezegd dat het hem de wereldtitel kostte he ;) Op de Nürnburgring reed hij ook 20 seconden ofzo aan de leiding toen zijn motor het begaf. In Brazilië "verloor" hij 2 punten toen Fisichella uiteindelijk nog als winnaar werd uitgeroepen, ...

Jasper

Op Nürburgring was het een technische fout, de fout van het team. In Brazilië was de reklassering volledig volgens de regels. Maar in Hockenheim was hij helemaal niet in fout en zijn team ook niet...

Juan Pablo

Citaat van: Jasper op 26 augustus 2005 - 12:08:52
Citaat van: Satosan op 26 augustus 2005 - 10:28:39


Kimi Räikkönen, Hockenheim 2003, McLaren MP4/17D. Startcrash met Ralf Schumacher en Rubens Barrichello, die Räikkönen het WK kostte.

koste hem niet het WK, schumi liep 2 punten in en als hij geen 2 punten in hadden gelopen stond de stand gelijk  ;), en won Schumi op de meeste overwinningen

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Citaat van: Jasper op 26 augustus 2005 - 13:01:10
Op Nürburgring was het een technische fout, de fout van het team. In Brazilië was de reklassering volledig volgens de regels. Maar in Hockenheim was hij helemaal niet in fout en zijn team ook niet...

In spanje het zelfde verhaal

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Citaat van: Satosan op 26 augustus 2005 - 13:07:08
Citaat van: Jasper op 26 augustus 2005 - 12:08:52
Citaat van: Satosan op 26 augustus 2005 - 10:28:39


Kimi Räikkönen, Hockenheim 2003, McLaren MP4/17D. Startcrash met Ralf Schumacher en Rubens Barrichello, die Räikkönen het WK kostte.

koste hem niet het WK, schumi liep 2 punten in en als hij geen 2 punten in hadden gelopen stond de stand gelijk ;), en won Schumi op de meeste overwinningen
Wat maakt het uit hoeveel punten Schumacher daar pakte? NIETS. Het maakt alleen uit hoeveel Kimi er toen verloor en het feit is dat hij vijfde op de startgrid stond, wat goed is voor 4 punten.

Juan Pablo

Citaat van: Jasper op 26 augustus 2005 - 14:32:16
Citaat van: Satosan op 26 augustus 2005 - 13:07:08
Citaat van: Jasper op 26 augustus 2005 - 12:08:52
Citaat van: Satosan op 26 augustus 2005 - 10:28:39


Kimi Räikkönen, Hockenheim 2003, McLaren MP4/17D. Startcrash met Ralf Schumacher en Rubens Barrichello, die Räikkönen het WK kostte.

koste hem niet het WK, schumi liep 2 punten in en als hij geen 2 punten in hadden gelopen stond de stand gelijk ;), en won Schumi op de meeste overwinningen
Wat maakt het uit hoeveel punten Schumacher daar pakte? NIETS. Het maakt alleen uit hoeveel Kimi er toen verloor en het feit is dat hij vijfde op de startgrid stond, wat goed is voor 4 punten.

misschien wel/niet, als er geen startcrash was geweest zou williams 1-2tje hebben (aangezien Monty het hele veld op 1 min reed, en daarna zou dan? Raikkonen komen, nou.. dan werd schumi 4de
( aangezien hij ook goed reed en een 2de stek om eep werd geholpen door een lekke band

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo





wie?
waar?
in wat?
wanneer?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

#206
Bovenste: Nick Heidfeld en een Jordan in de eerste bocht van Oostenrijk, ik denk in 2002. Ik zoek even op. Voor de Jordan denk ik aan Sato maar ik weet niet of die wel een heel jaar bij Jordan heeft gereden...

EDIT: Het was inderdaad Heidfeld en Sato in Oostenrijk 2002. :)

Meteen even vertellen hoe het gebeurde: Heidfeld moest uitwijken voor de bocht, waardoor hij over het gras gleed en dus niet meer kon afremmen, en in de bocht over de baan schoof en zo Sato ramde.

Juan Pablo

#207
je bent al aardig in de richting, bij deze link staat er een filmpje van

http://www2.deakin.edu.au/studio/racing/F1/defaultA.htm

die is goed, nu de onderste nog he  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper


Mikacouli

De laatste is Johnie Herbert in de Jaguar in zijn afscheidsjaar in 2000.