DTM 2005

Gestart door Roel, 17 april 2005 - 15:25:55

« vorige - volgende »

Eric

mooi geluid...en snel  :o
schitterende raceklasse...de F1 kan hier nog iets van leren.
Mooie duels...en crashes ???

Björn en ik zijn alleszins een Mika handtekening rijker...onze dag kon niet beter beginnen...en dan nog winnen ook... ;D ;D ;D ;D 8) 8) 8)

Ferrari 2010

Op welke tv-zender kan je in de provincie Antwerpen de DTM volgen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

cookie

Citaat van: Schumi 2005 op 15 mei 2005 - 21:00:35
Op welke tv-zender kan je in de provincie Antwerpen de DTM volgen?

Op ARD elke race, vandaag zond RTBF het ook live uit. Hockenheim hebben ze ook uitgezonden in uitgesteld relais. En als je telenet internet hebt of sateliet kan je motorsTV kijken

IVY440

Kan er iemand eens exact uitleggen hoe ik die motorstv kan vinden?  :-[

Voor de rest: perfect weekend voor Mika, terecht gewonnen.
Ben in f1 altijd fan geweest van MS, ook in de strijd tegen MH, maar deze laatste heeft vandaag toch mijn respect eens te meer verdiend.
Ik hoop dat hij kampioen wordt  :D

Doefie

Citaat van: IVY440 op 15 mei 2005 - 21:20:30
Kan er iemand eens exact uitleggen hoe ik die motorstv kan vinden?  :-[

Kan alleen als je Telenet hebt --> PcTv --> staat bij de zes keuzes (samen met een modekanaal, Discovery Channel, Canal + en nog 2 anderen)

Ferrari 2010

#35
Citaat van: cookie op 15 mei 2005 - 21:15:44
Citaat van: Schumi 2005 op 15 mei 2005 - 21:00:35
Op welke tv-zender kan je in de provincie Antwerpen de DTM volgen?

Op ARD elke race, vandaag zond RTBF het ook live uit. Hockenheim hebben ze ook uitgezonden in uitgesteld relais. En als je telenet internet hebt of sateliet kan je motorsTV kijken
Ik heb telenet internet, maareeuh, WTF is motorsTV? nog nooit van gehoord  :-\ :-\ :-\

**edit** oei, ff niet verder gekeken dan men korte neus lang is, ik had je laatste post nog niet gezien  :-[ :-[ :-[ :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 15 mei 2005 - 22:49:01
Citaat van: IVY440 op 15 mei 2005 - 21:20:30
Kan er iemand eens exact uitleggen hoe ik die motorstv kan vinden?  :-[

Kan alleen als je Telenet hebt --> PcTv --> staat bij de zes keuzes (samen met een modekanaal, Discovery Channel, Canal + en nog 2 anderen)
Bij mij Discovery Channel, Fashion tv, motorstv, tracetv en MTV live. Van Canal+ kan ik maar een paar stukjes "in de bioscoop" bekijken  :-\

Nu bezig, een trucksrace, zaaalig  ;D ;D ;D ;D **edi¨** oei, toch ni, het is een tussenspotje met wat rustige crashes...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 16 mei 2005 - 08:52:52
Citaat van: Doefie op 15 mei 2005 - 22:49:01
Citaat van: IVY440 op 15 mei 2005 - 21:20:30
Kan er iemand eens exact uitleggen hoe ik die motorstv kan vinden?  :-[

Kan alleen als je Telenet hebt --> PcTv --> staat bij de zes keuzes (samen met een modekanaal, Discovery Channel, Canal + en nog 2 anderen)
Bij mij Discovery Channel, Fashion tv, motorstv, tracetv en MTV live. Van Canal+ kan ik maar een paar stukjes "in de bioscoop" bekijken  :-\

Nu bezig, een trucksrace, zaaalig  ;D ;D ;D ;D **edi¨** oei, toch ni, het is een tussenspotje met wat rustige crashes...

Slimme jongen  ;)

Bjorn

Inderdaad, het was een prachtige zondag. Mika nog eens terugzien deed deugd! Hem zien winnen was nog véél leuker!! De Finnen zijn toch goed hé!  ;) ;D ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Roel

Hakkinen is echt wel een uitoznderlijk talent. Perfect weekend, en in de race gezien hoe hij op koude banden een aanstormende Ekström afhield? klasse, pure klasse... Deed me denken aan Nürnberg '98, alleen werd er toen ene schumacher op koude banden afgehouden en vervolgens naar huis gereden, zalig toch  :D
God save Mclaren

Bjorn

Erkström die een goeie zaak doet in het kampioenschap. Toch wat jammer dat Mika Hakkinen al vroeg de wedstrijd aan zijn neus zag voorbijgaan. Mooie inhaalacties gezien. Ja, DTM is leuk om zien, zo erg zelfs dat ik elke race opneem als ik niet thuis ben. Het overtreft bijna de Formule 1.  :) ;)
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkonen MASTER

Zou dat niet mede te maken hebben met het weinig aantal teams?

Zou de concurrentie niet minder zijn waardoor je meer risico's kan en mag nemen?

In DTM schrikken ze er niet voor terug om naast een andere wagen te plakken en zijn zijkant eraf te schrapen.

Heeft iemand de GP gezien waarin Alesi die brandstof-pijp nog aan zijn wagen heeft hangen?
Ik ga er nu ff naar zoeken, of er een foto van is  :D

Raikkonen MASTER



Gevonden dus.
In de pit bleef dit einde van de brandstofslang steken in zijn bolide. Hij heeft er een halve ronde mee rondgereden, dan kwam het los.

Na de race zie je Alesi terugrijden naar de plek waar hij het metalen ding kwijtspeelde om het terug op te rapen en aan z'n team terug te geven.  ;D

Was op de EuroSpeedway Lausitz op zondag tijdens de race.

cookie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 07 juni 2005 - 08:54:00


Gevonden dus.
In de pit bleef dit einde van de brandstofslang steken in zijn bolide. Hij heeft er een halve ronde mee rondgereden, dan kwam het los.

Na de race zie je Alesi terugrijden naar de plek waar hij het metalen ding kwijtspeelde om het terug op te rapen en aan z'n team terug te geven.  ;D

Was op de EuroSpeedway Lausitz op zondag tijdens de race.

Das niet het einde van de brandstofslang, das een brandstoftank zoals ze ook gebruiken in de Nextel Cup. Gewoon een tank met benzine die leegstroomt en klaar.

Ferrari 2010

Citaat van: cookie op 07 juni 2005 - 16:53:12
Citaat van: Raikkonen MASTER op 07 juni 2005 - 08:54:00


Gevonden dus.
In de pit bleef dit einde van de brandstofslang steken in zijn bolide. Hij heeft er een halve ronde mee rondgereden, dan kwam het los.

Na de race zie je Alesi terugrijden naar de plek waar hij het metalen ding kwijtspeelde om het terug op te rapen en aan z'n team terug te geven.  ;D

Was op de EuroSpeedway Lausitz op zondag tijdens de race.

Das niet het einde van de brandstofslang, das een brandstoftank zoals ze ook gebruiken in de Nextel Cup. Gewoon een tank met benzine die leegstroomt en klaar.
meen je dat echt? In ieder geval slim gevonden, maakt hun pistop wat korter.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.