DTM 2005

Gestart door Roel, 17 april 2005 - 15:25:55

« vorige - volgende »

eppie

Ik dacht dat het allemaal begon bij Aiello, kzal het een van dezer dagen nog wel eens in een herhaling op MotorsTV zien.

Eric

Citaat van: Jasper op 19 april 2005 - 22:07:09
Wanneer is het DTM in Spa en hoeveel kost dat?

ik heb 40 euro per ticket betaald voor de tribune in de busstop...+ paddock

Bjorn

Citaat van: Eric op 19 april 2005 - 23:28:45
Citaat van: Jasper op 19 april 2005 - 22:07:09
Wanneer is het DTM in Spa en hoeveel kost dat?

ik heb 40 euro per ticket betaald voor de tribune in de busstop...+ paddock

T moet lukken ik ook  ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: Bjorn op 20 april 2005 - 18:51:42
Citaat van: Eric op 19 april 2005 - 23:28:45
Citaat van: Jasper op 19 april 2005 - 22:07:09
Wanneer is het DTM in Spa en hoeveel kost dat?

ik heb 40 euro per ticket betaald voor de tribune in de busstop...+ paddock

T moet lukken ik ook  ;D ;D
maar gij hebt nog geen tickets... :D ;D :D ;D ;) ;)

Jasper

Een lichte prijs. 't Is wel al 15 mei dus ik zal snel moeten zijn, en moet eerst nog weten of het mag en zo. Maar het zou wel kunnen dat ik er nog enkele personen (met wagen :P) voor kan warmmaken. Hoe hebben jullie die tickets gekocht?

Eric

Citaat van: Jasper op 23 april 2005 - 15:14:11
Een lichte prijs. 't Is wel al 15 mei dus ik zal snel moeten zijn, en moet eerst nog weten of het mag en zo. Maar het zou wel kunnen dat ik er nog enkele personen (met wagen :P) voor kan warmmaken. Hoe hebben jullie die tickets gekocht?

via de officiële DTM site

www.dtm.de

Juan Pablo

ik ga naar Zandvoort, daarvoor moet ik nog wel een poosje wachten,  28 Augustus pas  :(

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Eric

Citaat van: R@cing Bull op 27 april 2005 - 19:51:22
ik ga naar Zandvoort, daarvoor moet ik nog wel een poosje wachten,  28 Augustus pas  :(

Ik en Björn zullen u zeggen of het de moeite was... ;D

BJORN ZIE PM!!!

IVY440

Daarnet Super Pole gezien op tv. Hakkinen op pole. Knap van hem in zijn 3e race.
ARD leek wel Sporza waar het laatste deel van de qualify wegviel, omdat de zendtijd op was  ::)
Stom van Kristensen om in de inlap van de baan te gaan  :-\

Bjorn

Citaat van: IVY440 op 14 mei 2005 - 15:10:15
Daarnet Super Pole gezien op tv. Hakkinen op pole. Knap van hem in zijn 3e race.
ARD leek wel Sporza waar het laatste deel van de qualify wegviel, omdat de zendtijd op was  ::)
Stom van Kristensen om in de inlap van de baan te gaan  :-\

Dat doet me nóg meer verlangen naar morgen. Mika zien winnen zou fantastisch zijn op Spa-Francorchamps!!!!  ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Juan Pablo

Hakkinen doet het goed!, beter dan HHF, die overigens wel z'n 'beste' kwalifi van het jaar noteerde:16de, HULDE!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Per-fec-te race, mooie gevechten, inhaal acties, leuke winnaar, mooie crash
cijfer: 9

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Hele mooie race. Mooi van Häkkinen, waren spannende momenten met Erkström. Gedurft van Schneider, maar ja, met 2 man Eau Rouge doorgaan lukt niet. Aiello had wel veel geluk dat hij niet van de baan is gegaan met Schneider...

Juan Pablo

idd, maar persoonlijk zou IK dat niet erg vinden

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Satosan op 15 mei 2005 - 19:16:26
idd, maar persoonlijk zou IK dat niet erg vinden

Mensen die van spektakel houden en graag crashes zien zullen het niet erg vinden ;)
Crashen is entertainment, dat is nu eenmaal zo. Maar je moet niet speciaal gigantische crashes zien om een goede race te zien he...