DTM 2005

Gestart door Roel, 17 april 2005 - 15:25:55

« vorige - volgende »

Roel

Net de eerste GP achter de rug, heb enkel het laatste halfuurtje kunnen zien, maar was al snel onder de indruk!

Ik volgde de race op de duitse zender, en ik moet zeggen dat het een gans ander sfeertje was, veel losser, sportiever, veel meer zoals Racen hoort volgens mij!!

Mercedes heeft de race wel gedomineerd 3 podiumplaatsen, maar voor wat mijn Duits goed is moeten zij nu de volgende race 15 kilo extra wegen... Opmerkelijk debuut ook van Der Mika die zijn eerste puntje pakte, en als hij geen extra pitstop had moeten maken omwille van te snel door de pitstraat, had een 4, misschien zelfs derde plaats erin gezeten!
Het is trouwens fantastisch om Mika weer aan het werk te zien, hij lijkt me ook veel geamuseerder in zijn nieuwe omgeving, vlotter met de pers en nog meer gerespecteerd en bewonderd dan vroeger zo leek me.

Ik vond het absoluut leuker dan wat de F1 dit seizoen al geboden heeft, DTM macht spass!!  :D
God save Mclaren

IVY440

Idd, ik volg de DTM nu al sinds eind 2002 en ik blijf het een super raceklasse vinden. Was vandaag weer spectaculair. Zware botsing in de Nordkurve, 5 ronden ofzo SC en dan Alesi, die het superslim gespeeld heeft en mooi afgemaakt heeft. Wat ook opviel. Abt in een Forjahres Audi eindigt voor Ekström in de nieuwe. Mooie prestatie van Hakkinen met zijn 8e plaats ondanks zijn drive-trough.
Ook wel eens ff nadenken.Paffett rijdt bijna de hele race met een open deur en Schneider nog mooi 3e na ook een drive-trough. Dus Alesi heeft veel geluk gehad.

kevin

Om eerlijk te zijn, ik was dat knal vergeten  :-[

Was gisteren dan ook een drukke sportnamiddag. Motorcross, WK snelheid op de weg, Belcar.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

Juan Pablo

Citaat van: IVY440 op 17 april 2005 - 22:17:37
. Abt in een Forjahres Audi eindigt voor Ekström in de nieuwe.
affett rijdt bijna de hele race met een open deur.

niet helemaal waar denk ik, Abt rijdt net zoals Ekstrom is een "neue" auto.
Enne Paffet had er blijkbaar geen last van qua snelheid, Alesi was gewoon beter deze race

onT: prima race. beter dan F1 in 5 jaar :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ramses

Citaat van: R@cing Bull op 19 april 2005 - 14:34:59
niet helemaal waar denk ik, Abt rijdt net zoals Ekstrom is een "neue" auto.
Enne Paffet had er blijkbaar geen last van qua snelheid, Alesi was gewoon beter deze race

onT: prima race. beter dan F1 in 5 jaar :)


Feit is gewoon dat zowat elke DTM race beter is dan de huidige F1 races.

Bjorn

Ik kijk er al naar uit op Spa-Francorchamps  ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Ramses

Citaat van: Bjorn op 19 april 2005 - 17:40:38
Ik kijk er al naar uit op Spa-Francorchamps  ;D

U komt toch ook? ;)

Bjorn

De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Wie gaat er allemaal naar de DTM?

Ik ga alleszins...ik moet wel een West- Vlaming meesleuren  :'( :-[ :P   ;D ;D ;D ;)

Raikkie

Abt rijdt in zijn wagen van 2004...

Ik vond het ook een leuke race, maar er zijn er toch wel al spannendere geweest.

Ik ga ook naar Spa, maar enkel op zaterdag  :( :'(

Juan Pablo

#10
Wie gaat er allemaal naar de DTM?

Zandvoort, alleen op zondag 28 augustus, snel uit m'n hoofd

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Wanneer is het DTM in Spa en hoeveel kost dat?

Juan Pablo

Nieuw in het programma dit jaar zijn Spa-Francorchamps (België) op 15 mei, Avignon (Frankrijk) op 18 september en Istanbul (Turkije) op 2 oktober. De race in Avignon wordt verreden op een straatcircuit en op de locaties Spa en Instanbul worden de Formule 1 Grand Prix circuits gebruikt.

hoeveel t kost?, keine ahnung, maar er zullen wel veel verkoopsites zijn..
www.gebo.nl, ik weet niet of die ook DTM kaarten verkopen... ja dus

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

#13
nog ff een paar vragen over de race :P

1ste bocht: chaotisch, ging McNish nou in de auto achterste voren als eerste, en kwam dat door Hakkinen (die moest de uitloopstrook ff checken) of .....die playboy auto, euhh, Aiello?

Zouden Paffett's rondentijden hoger kunnen zijn geworden omdat die deur open ging?, en dat kwam door die knal met ekstrom, neem ik aan..

pff ja, die mercedes-gassies deden m wel een beetje stom vastplakken, overdwars tape  ::), geen wonder dat ie weer open vliegt, ze hadden het verticaal moeten doen

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Verticaal was ook tape geplakt. Had wel idd weinig nut. Die loste ook.
Wie er nu spinde in de eerste bocht, no idea.
Ik denk wel dat Paffett nog wat sneller had kunnen gaan zonder de open deur.