GP van San Marino

Gestart door Jasper, 17 april 2005 - 12:46:46

« vorige - volgende »

Doefie

Mja, trainingen zeggen niets he. Morgen kan Red Bull evengoed vooraan staan en BAR achteraan. Of omgekeerd.

Bjorn

Citaat van: DoefieF1 op 22 april 2005 - 17:31:04
Mja, trainingen zeggen niets he. Morgen kan Red Bull evengoed vooraan staan en BAR achteraan. Of omgekeerd.
Is waar en zeker Ferrari maken er nooit een punt van om voorin te staan. Voor hetzelfde geld rijden ze morgen iedereen naar huis...  :o Hopelijk niet natuurlijk!  ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: Bjorn op 22 april 2005 - 17:35:03
Citaat van: DoefieF1 op 22 april 2005 - 17:31:04
Mja, trainingen zeggen niets he. Morgen kan Red Bull evengoed vooraan staan en BAR achteraan. Of omgekeerd.
Is waar en zeker Ferrari maken er nooit een punt van om voorin te staan. Voor hetzelfde geld rijden ze morgen iedereen naar huis...  :o Hopelijk niet natuurlijk!  ;D

euh, Ferrari vind het wel degelijk belangrijk vooraan te staan tijdens te trainingen. Ze ijn dan ook vaak snelste tijdens te trainingen maar ook doordat ze amper 5 min voor tijd buiten komen.

Bjorn

Citaat van: Mikacouli op 22 april 2005 - 18:30:03
Citaat van: Bjorn op 22 april 2005 - 17:35:03
Citaat van: DoefieF1 op 22 april 2005 - 17:31:04
Mja, trainingen zeggen niets he. Morgen kan Red Bull evengoed vooraan staan en BAR achteraan. Of omgekeerd.
Is waar en zeker Ferrari maken er nooit een punt van om voorin te staan. Voor hetzelfde geld rijden ze morgen iedereen naar huis...  :o Hopelijk niet natuurlijk!  ;D

euh, Ferrari vind het wel degelijk belangrijk vooraan te staan tijdens te trainingen. Ze ijn dan ook vaak snelste tijdens te trainingen maar ook doordat ze amper 5 min voor tijd buiten komen.
Ok dan, dan zijn ze traag. Zo hebben we het graag. Ik verwacht veel van Mclaren eigenlijk  :D  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 22 april 2005 - 15:28:36
Mijn hoop voor de titel voor Ferrari is zo goed als weg.
Het is idd maar een vrijdagsessie maar ik heb Schumacher nog nooit zo lang kwasi dezelfde sectortijden zien rijden zonder duidelijke verbetering.
Een volledig uur om te versneller zonder resultaat.

Conclusie, op een race-afstand kunnen de banden niet mee, op een snelle ronde kan de Ferrari niet mee en de wagen lijkt nog steeds niet betrouwbaar gezien Rubens toch wel heel traag binnen kwam.

Enkel winst kan me alsnog overtuigen, anders is het over en uit voor dit seizoen. Dan mogen ze bij Ferrari zeggen wat ze willen, we weten allemaal dat ze altijd positief doen daar.
Ik vrees dat ik me bij deze visie zal moeten aansluiten. Misschien is het beste voor Ferrari gewoon om dit seizoen te redden wat er te redden valt, de andere wagesn eens goed te presteren, en volgend jaar weer aan de top te staan. Je kan niet altijd blijven winnen, het is geen spel maar de harde realiteit. Ik hoop dat ze er alsnog geen potje van maken en de 2de plek in het WK proberen te pakken. De hoop op de eerste plek heb ik inmiddels opgegeven. En als het volgend jaar hetzelfde is voor Ferrari als dit jaar, dan kapt Schumi er mee na dat seizoen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

BAR was tijdens de testsessies de voorbije weken constant snel, dus ik denk eigenlijk dat ze nu wel eens de vooruitgang geboekt zouden kunnen hebben.

razzle_dazzle

Das zeker!

Beetje zand (uit Bahrein?) in de ogen strooien  8)

Doefie

Citaat van: Jasper op 22 april 2005 - 21:46:08
BAR was tijdens de testsessies de voorbije weken constant snel, dus ik denk eigenlijk dat ze nu wel eens de vooruitgang geboekt zouden kunnen hebben.

Ja, maar dat waren ze tijdens de wintertests samen met Renault en McLaren ook. Renault heeft bevestigd, McLaren moet gewoon goede kwalificatiemethode vinden. BAR sukkelt wat achterop.

Jasper

BAR ontplofte om de vijf botten in de wintertests, iets wat ze in de tests de voorbije weken weinig of niet deden. VOor mij toch een teken aan de wand wat de betrouwbaarheid betreft, en aan snelheid hebben ze blijkbaar niet ingeleverd.

Sept

1  1  Michael Schumacher Ferrari    1:21.356   
2  2  Rubens Barrichello Ferrari    1:22.885   
3  12  Felipe Massa Sauber-Petronas    1:22.971   
4  9  Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes    1:23.723   
5  7  Mark Webber Williams-BMW    1:23.788   

:D Dat is plots wel een hele grote kloof  ???
1991 - 2004 = 7

FerrariMan

Citaat van: Sept op 23 april 2005 - 10:06:32
1  1  Michael Schumacher Ferrari    1:21.356   
2  2  Rubens Barrichello Ferrari    1:22.885   
3  12  Felipe Massa Sauber-Petronas    1:22.971   
4  9  Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes    1:23.723   
5  7  Mark Webber Williams-BMW    1:23.788   

:D Dat is plots wel een hele grote kloof  ???

Ik heb geen Alonso gezien dus kunnen die tijden me niet boeien  ;)

Eric

Citaat van: Sept op 23 april 2005 - 10:06:32
1  1  Michael Schumacher Ferrari    1:21.356   
2  2  Rubens Barrichello Ferrari    1:22.885   
3  12  Felipe Massa Sauber-Petronas    1:22.971   
4  9  Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes    1:23.723   
5  7  Mark Webber Williams-BMW    1:23.788   

:D Dat is plots wel een hele grote kloof  ???


vergelijk die tijden nu eens met die van gisteren... ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 23 april 2005 - 10:24:38
Citaat van: Sept op 23 april 2005 - 10:06:32
1  1  Michael Schumacher Ferrari    1:21.356   
2  2  Rubens Barrichello Ferrari    1:22.885   
3  12  Felipe Massa Sauber-Petronas    1:22.971   
4  9  Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes    1:23.723   
5  7  Mark Webber Williams-BMW    1:23.788   

:D Dat is plots wel een hele grote kloof  ???


vergelijk die tijden nu eens met die van gisteren... ;)
je mag tijden nooit vergelijken met andere dagen, het kan warmer zijn, meer wind, vochtiger. Ik ben in ieder geval ff trug gelukkig, nu nog zien of ze het aanhouden, het zou fantastisch zijn  8) :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Ochtendtraining zegt helemaal niets tegenover nu, een kwartiertje voor het einde van de tweede sessie...

Button, Räikkönen en dan Schumacher op 0.2 seconden.

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 23 april 2005 - 10:47:26
Ochtendtraining zegt helemaal niets tegenover nu, een kwartiertje voor het einde van de tweede sessie...

Button, Räikkönen en dan Schumacher op 0.2 seconden.
Alonso is net nog bij in dat rijtje geglipt. Het zou wel eens een spannende race kunnen worden als ze dan ook hun tijden dicht bij elkaar rijden  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.