GP van San Marino

Gestart door Jasper, 17 april 2005 - 12:46:46

« vorige - volgende »

Doefie

Ferrari doet niet mee aan die  30-dagen limiet, hebben ze vooraf al gezegd.

razzle_dazzle

Ik reken erop dat Ferrari punten pakt en liefst zoveel mogelijk. Ik verwacht dat Bridgestone ondertussen een oplossing heeft gevonden voor het probleem aan de banden. De Renaults zullen ook weer sterk voor de dag komen maar Mclaren en Williams komen dichterbij.

gertruud

ik ga mijn boterhammen met eiersalade opeten, dat zal me een goed idee geven in verband met de kwalificatie...
mjam mjam....het is zover.
De overdaad aan mayonaise wijst op moeilijke omstandigheden voor renault. Helaas pindakaas blijkt nu alles tegen te zitten en zullen de twee blauwtjes aan de kant moeten zowel tijdens de kwali als de race.
Alonso zal de wagen van fisichella al duwende nog een plaatsje in de punten proberen te gunnen, maar verder dan een mooi inhaalmanoeuvre op Albers komen ze niet.
Ferrari heeft de pauselijke zegen ontvangen en is heel het weekend vooraan terug te vinden.
De rest van het peleton bakt er weinig van en lijkt stil te staan.
Behalve Trulli, die dankzij zijn ode aan de vorige paus een welverdiende derde plek pakt.
Het wordt duidelije een memorabele race waar nog lang over gediscussiëerd zal worden.



The REAL BUTTON Freak

Ik verwacht dat Ferrari punten pakt, ze zitten op het thuiscircuit, en de tifosi zorgt er wel voor dat Alonso zijn premature dikkenek wat krimpt.

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 20 april 2005 - 12:21:14
Ik verwacht dat Ferrari punten pakt, ze zitten op het thuiscircuit, en de tifosi zorgt er wel voor dat Alonso zijn premature dikkenek wat krimpt.

Alonso is de enige Spanjaard die op de grond blijft

FerrariMan

Citaat van: gertruud op 20 april 2005 - 12:18:53
ik ga mijn boterhammen met eiersalade opeten, dat zal me een goed idee geven in verband met de kwalificatie...
mjam mjam....het is zover.
De overdaad aan mayonaise wijst op moeilijke omstandigheden voor renault. Helaas pindakaas blijkt nu alles tegen te zitten en zullen de twee blauwtjes aan de kant moeten zowel tijdens de kwali als de race.
Alonso zal de wagen van fisichella al duwende nog een plaatsje in de punten proberen te gunnen, maar verder dan een mooi inhaalmanoeuvre op Albers komen ze niet.
Ferrari heeft de pauselijke zegen ontvangen en is heel het weekend vooraan terug te vinden.
De rest van het peleton bakt er weinig van en lijkt stil te staan.
Behalve Trulli, die dankzij zijn ode aan de vorige paus een welverdiende derde plek pakt.
Het wordt duidelije een memorabele race waar nog lang over gediscussiëerd zal worden.



En uiteindelijk wint Mazzacane.

The Iceman

Citaat van: The REAL Freak op 20 april 2005 - 12:21:14
Ik verwacht dat Ferrari punten pakt, ze zitten op het thuiscircuit, en de tifosi zorgt er wel voor dat Alonso zijn premature dikkenek wat krimpt.
Vind niet dat Alonso ne dikke nek heeft. Maar ja, dat is mijn mening natuurlijk ! 

Jasper

Citaat van: DoefieF1 op 19 april 2005 - 22:43:41
Ferrari doet niet mee aan die 30-dagen limiet, hebben ze vooraf al gezegd.
Dat is dus mijn punt, nog zo'n opmerking? ???

Vulture

Mmmm...zaterdag geven ze droog weer, zondag zou nat (kunnen) worden.
Klinkt interessant  :)
Close The World, Open The Next..

Jasper

Ze zeggen bijna voor elke GP dat het nat zou kunnen worden, behalve als het toevallig in de woestijn te doen is...

Vulture

Toch, 12 graden is niet echt warm te noemen. Misschien de koudste GP van het seizoen? :)
Close The World, Open The Next..

FerrariMan

Mijn hoop voor de titel voor Ferrari is zo goed als weg.
Het is idd maar een vrijdagsessie maar ik heb Schumacher nog nooit zo lang kwasi dezelfde sectortijden zien rijden zonder duidelijke verbetering.
Een volledig uur om te versneller zonder resultaat.

Conclusie, op een race-afstand kunnen de banden niet mee, op een snelle ronde kan de Ferrari niet mee en de wagen lijkt nog steeds niet betrouwbaar gezien Rubens toch wel heel traag binnen kwam.

Enkel winst kan me alsnog overtuigen, anders is het over en uit voor dit seizoen. Dan mogen ze bij Ferrari zeggen wat ze willen, we weten allemaal dat ze altijd positief doen daar.

Bjorn

Ferrari overtuigt me ook nog niet. McLaren weet ik niet zo goed. Ze kunnen dan wel héél snel zijn, eerst zullen ze er moeten voor zorgen dat ze in de kwali snel zijn om dán pas een goeie race te kunnen rijden. BAR verrast en Renault is er blijkbaar zeer gerust in.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Doefie

Renault rijdt al een heel seizoen enorm weinig. BAR was de vorige races ook snel in de trainingen, maar de resultaten werden niet behaald. Kan hier net hetzelfde zijn.

Vulture

BAR verrast, nu hopen dat ze die trend verderzetten in de volgende sessies.
Villeneuve klampt aan bij zijn teamgenoot.
Red Bull neemt een valse start, hopelijk valt de achterstand nog in te halen.
Close The World, Open The Next..