Woordspelletje

Gestart door kevin, 13 april 2005 - 21:31:16

« vorige - volgende »

Supermariobros


Alan Blues


Doefie


Raikkonen MASTER


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Dit is het woord waar Alan op moest antwoorden.

Citaat van: Supermariobros op 01 juni 2005 - 11:18:41
scheepvaart

touwtrekken

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 juni 2005 - 13:51:35
erogeen ;)
ah, eerst een woordenreeks ongeldig verklaren om ze dan zelf te gebruiken ofwat?  >:( ;) (en ik maar woorden opzoeken in men groene boekje  :'( )

naamfeest
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper


Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 01 juni 2005 - 13:55:00
Citaat van: Jasper op 01 juni 2005 - 13:51:35
erogeen ;)
ah, eerst een woordenreeks ongeldig verklaren om ze dan zelf te gebruiken ofwat? >:( ;) (en ik maar woorden opzoeken in men groene boekje :'( )

naamfeest
Off-topic: Jij hebt een groen boekje he. Kan je voor mij eens opzoeken of het woord 'aggressiviteit' bestaat? Volgens mij is dat een fout want het is hetzelfde als aggressie volgens mij, ten zij aggressie de daden zijn en aggressiviteit hoe aggressief iemand is.
Hetzelfde is onschuldigheid, waarvan ik zeker weet dat het niet bestaat, het juiste is onschuld.

Roel

Citaat van: Jasper op 01 juni 2005 - 15:57:33
Citaat van: Schumi 2005 op 01 juni 2005 - 13:55:00
Citaat van: Jasper op 01 juni 2005 - 13:51:35
erogeen ;)
ah, eerst een woordenreeks ongeldig verklaren om ze dan zelf te gebruiken ofwat? >:( ;) (en ik maar woorden opzoeken in men groene boekje :'( )

naamfeest
Off-topic: Jij hebt een groen boekje he. Kan je voor mij eens opzoeken of het woord 'aggressiviteit' bestaat? Volgens mij is dat een fout want het is hetzelfde als aggressie volgens mij, ten zij aggressie de daden zijn en aggressiviteit hoe aggressief iemand is.
Hetzelfde is onschuldigheid, waarvan ik zeker weet dat het niet bestaat, het juiste is onschuld.

in het groene boekje zal agressie in ieder geval maar met één G staan  ;)

on-topic: paleontoloog
God save Mclaren

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 juni 2005 - 15:57:33
Citaat van: Schumi 2005 op 01 juni 2005 - 13:55:00
Citaat van: Jasper op 01 juni 2005 - 13:51:35
erogeen ;)
ah, eerst een woordenreeks ongeldig verklaren om ze dan zelf te gebruiken ofwat? >:( ;) (en ik maar woorden opzoeken in men groene boekje :'( )

naamfeest
Off-topic: Jij hebt een groen boekje he. Kan je voor mij eens opzoeken of het woord 'aggressiviteit' bestaat? Volgens mij is dat een fout want het is hetzelfde als aggressie volgens mij, ten zij aggressie de daden zijn en aggressiviteit hoe aggressief iemand is.
Hetzelfde is onschuldigheid, waarvan ik zeker weet dat het niet bestaat, het juiste is onschuld.
agres.si.vi.teit staat derin.
even ter vermelding: dit groene boekje is de versie van 1995, de laatste nieuwe, het boekje dat binnenkort gaat uitkomen/zopas uitgekomen is niet meegeteld.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.