Groetjes uit Thailand...

Gestart door Alan Blues, 10 april 2005 - 17:12:02

« vorige - volgende »

Alan Blues

Euh, nee... Ik had er eentje geschreven, maar het was een beetje te slecht geschreven en daardoor te saai.

Ik zal eens terug leven blazen in deze topic.... :D

razzle_dazzle

Daar twijfelen we niet aan  ::) :P.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Komaan Alan, schrijven ...  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Ja, ik zou zou er dringend aan moeten verder schrijven...  :-[ :-[
Maar dat zal de eerste dagen niet lukken wegens een optreden dat ik moet doen op 22 april en waarvoor ik nog teksten moet van buiten leren...


McChouffe

Citaat van: Alan Blues op 06 april 2006 - 12:25:15
Ja, ik zou zou er dringend aan moeten verder schrijven...  :-[ :-[
Maar dat zal de eerste dagen niet lukken wegens een optreden dat ik moet doen op 22 april en waarvoor ik nog teksten moet van buiten leren...

Allemaal uitvluchten  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues


McChouffe

Citaat van: Alan Blues op 06 april 2006 - 12:34:31
Ja! ;)

Binnenkort in uw boekhandel: "1001 Uitvluchten" door Alan Blues  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

PS Alan, hebben jullie een site? De band bedoel ik dan.

Alan Blues

Citaat van: FerrariMan op 07 april 2006 - 16:00:18
PS Alan, hebben jullie een site? De band bedoel ik dan.

Nee, we zijn er aan het werken. Ik zal je via PM een stukje van onze muziek laten horen (als dat lukt, tenminste...)

daan

Ey, dat zou ik ook wel is willen horen als dat kan ? :)

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 07 april 2006 - 17:33:29
Citaat van: FerrariMan op 07 april 2006 - 16:00:18
PS Alan, hebben jullie een site? De band bedoel ik dan.

Nee, we zijn er aan het werken. Ik zal je via PM een stukje van onze muziek laten horen (als dat lukt, tenminste...)
Ok, ik ben benieuwd.

Alan Blues

ik kan het dan even goed hier posten. (Het begint hier wel op de Alan-is showing-off-topic te lijken...  :-[ )

Ik moet er wel bij zeggen dat dit nummer is opgenomen in mijn living met een minidisc. Verwacht geen goede mis (als deze link tenminste werkt). Daniel zingt en speelt gitaar en ik doe de solo's. Het was een probeersel en de echte demo moetenwe nog opnemen. Helaas kennen Daniel en Ik niets van home recording en is een studio te duur...  :-\

En het is zeker niet allerbest gespeeld...

Kan ik me nog voor iets excuseren??? ;)

http://webemail.telenet.be/cgi-bin/viewmail.exe?id=01bd6dbe4653b8a278ad23d3347e28539a1&threadid=H275272897134790&download=2

Veel kans dat deze link niet werkt, zenne.... :)

Jasper

We hebben je e-mailadres en wachtwoord nodig om dat te kunnen zien. ;D ;)

Alan Blues

Ik ben de Homer Simpson van de pc!!  :-\ :-\

Ik zal morgen eens iets van mezelf proberen op te nemen, maar of dat gaat lukken is een andere zaak... D'uh...