Champions League-Kwartfinale e.v.

Gestart door razzle_dazzle, 05 april 2005 - 10:36:08

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Liverpool gaat verdiend door. Juventus was in de twee matchen slechts een schim van henzelf. Ondertussen zijn het verlengingen in Eindhoven, afwachten wat het daar gaat worden.

razzle_dazzle

Psv stoot door. Na een thriller wonnen ze de penaltyreeks. Ze blijven verbazen  :).

In de halve finale ontmoeten ze Ac Milan, de andere match wordt beslecht tussen Chelsea en Liverpool.

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 13 april 2005 - 23:31:47
Psv stoot door. Na een thriller wonnen ze de penaltyreeks. Ze blijven verbazen  :).

In de halve finale ontmoeten ze Ac Milan, de andere match wordt beslecht tussen Chelsea en Liverpool.

Volgens mij spelen ze AC Milaan en Chelsea de finale, hele mooie affiche trouwens.
Ik denk dat AC Milan de cup wint.

Ramses

Wat een zwakke penaltyreeks van Lyon! 2x zwak over de grond recht in de pollen van de keeper ::)

Racegirl

Ik denk ook dat het Milan-Chelsea wordt, heel mooie affiche inderdaad!

Maar het zou nog mooier zijn moest PSV de finale bereiken!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Hollanders die een match winnen met pinals is tegen de regels, ik vind dat de match herspeeld moet worden.

Nee serieus, PSV alweer met geluk door (1-1 in Lyon). ::)

Ramses

Ik noem dat niet met geluk.

PSV gaf geen duimbreed toe aan Lyon, en Lyon gaf geen duimbreed toe aan PSV.
1-1 was dus een logische uitslag.

Bovendien trokken de penalties van Lyon niet op kwalitatief hoogstaand voetbal.

Jasper

Lyon verdiende meer dan een 1-1 in eigen stadion. Net zoals Monaco het niet verdiende om 0-1 achter te komen in eigen huis, terwijl 1-0 een betere stand zou geweest zijn gezien het wedstrijverloop.

razzle_dazzle

Tja voetbal is niet altijd eerlijk, de meest aanvallende ploeg wint niet altijd. Anders zaten Barcelona en Real wel in de halve finale.

Ik hoop dat Chelsea de finale mag spelen tegen Milan en dat de Engelsen mogen winnen, dat is weeral eventjes geleden.

Ps Lampard rules, wat een speler  :)!

FerrariMan

Citaat van: Roel op 13 april 2005 - 22:43:27
Juventus eruit, en terecht, oooooooooooooh wat was dit een slechte match en oooooooooh wat ben ik woedend...
90 minuten wachten op nix! Wat een afknapper, en wat een sisser voor de 'nieuwe generatie' van juve en een belachelijk afscheid (want zo zie ikhet) voor de Iconen van La vecchia Signora

Triest, dieptriest
Niet wanhopen, die iconen zijn er nog wel een tijdje. Del Piero bijvoorbeeld. In de serie a bewijst hij dat hij nog steeds veel in zich heeft (topscorer voor Juve) en het Juve management zal hem altijd in de ploeg houden door zijn godenstatus bij het team en fans.
Ibrahimovic blijft ook nog wel, alleen moet hij beter gaan afwerken, hij kon gisteren de wedstrijd voor Juve geopend hebben.
Zambrotta, zo zouden ze er 10 moeten hebben, zie ik ook niet snel vertrekken. Net als Buffon, Cannavaro en Camoranesi.

De enigen die ik snel uit de ploeg zie gaan zijn Nedved, Montero,..

Voor de rest, Liverpool haalt het nooit van Chelsea en PSV gaat kloppen krijgen van Milan.
Milan kampioen en Italië alsnog gelukkig :)

Zijn de halves in 2 wedstrijden?

Supermariobros

Citaat van: FerrariMan op 14 april 2005 - 19:27:17
Zijn de halves in 2 wedstrijden?

Heenwedstrijden op 26 en 27 april, terug op 3 en 4 mei.
Chelsea en AC Milan spelen het eerst thuis

Racegirl

Lampard is inderdaad een streling voor het oog!  :D
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

razzle_dazzle

Ceh wou Brugge verlaten zeker? Ze kunnen het mss is op een akkoordje gooien  :P.
Gerrard van Liverpool is ook een klasbak  ;).

Racegirl

Shevchenko krijgt geen schorsing of iets dergelijks voor zijn kopstoot. Vind ik toch maar vreemd.

Ze oordelen dat de lijnrechter er recht op stond en deze dus tijdens de wedstrijd had moeten reageren...  ???

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Liverpool gaat een zware klant worden voor Chelsea, daar ben ik van overuigd. Chelsea vond ik op niet veel trekken in München, en Liverpool is tenslotte wel de ploeg die Juve eruit geknikkerd heeft. Chelsea gaat mogen oppassen maar zal wel doorstoten. PSV gaat inderdaad klop krijgen.