Champions League-Kwartfinale e.v.

Gestart door razzle_dazzle, 05 april 2005 - 10:36:08

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

In Bayern ook met 3-2... maar volgens mij kan je die matchen niet vergelijken want Liverpool hoeft niet te komen, zij behaalden een 0-0 in Londen en hebben dus niks goed te maken. Bovendien kennen ze Chelsea als de beste en weten ze ook dat hun sterkste troef die snelle omschakeling van verdediging naar aanval is. Ik verwacht een gesloten match, tenzij er een vroege goal valt natuurlijk.

Raikkonen MASTER

Dat denk ik niet eigenlijk.
Liverpool mag eigenlijk niet speculeren op een zelf uitgevoerde counter omdat het te gevaarlijk is.
Zo speelt Rafa Benitez ook niet. Ze hebben genoeg spelers die aanvallend hun plan kunnen trekken. Ik hoop alleen voor Chelsea dat het tussen de linies goed dicht zit.

1 goed ding voor Chelsea is dat de spitsen van Liverpool niet super zijn. Baros is geen echte goalgetter, Letallec is enorm jong en Cissé komt net terug van een heel zware blessure.
Met Drogba en Eidur heeft Chelsea toch iets meer zekerheid voorin, vooral als je Robben en Cole op de flanken hebt staan.

Ik verwacht een 1-4 voor Chelsea.

Supermariobros

De eerste (en verrassende) finalist is Liverpool, ze versloegen gisterenavond op Anfield Road de gedoodverfde favoriet Chelsea met 1-0.
Het enige (en betwistbare) doelpunt van de partij viel al in de 4e min. en werd gescoord door Luis Garcia.

Vanavond wordt de 2é halve finale tussen AC Milan en PSV gespeeld, AC Milan won de heenwedstrijd met 2-0.

Raikkonen MASTER

De match gisteren was een met een verschroeiend tempo. Volgens mij het hoogste niveau van heel de CL tot nu toe.
Heel veel pressing van beide teams.

Ik vond Gudjonssen beste speler op het veld. Kwam verdedigen en ging nadien direct aanvallende impulsen geven en drukte mee op de verdediging.

Het spel was niet mooi. Chelsea probeerde er combinerend uit te komen, bij Liverpool lukte dit alleen de 1ste helft waar ze een paar keer mooi over de flank combineerden.
Maar de 2de helft vond ik Liverpool niet goed. Ze kwamen bijna nooit onder de druk uit van Chelsea dat voor mij toch meer verdiende. Zeker als je ziet welk parcours ze al hebben afgelegd. Liverpool wint altijd sober en ook dit is een stijl waarmee je kan winnen.
Kijk maar naar PSV. Zij spelen iets aanvallender dan Liverpool en ik vind het spel van PSV veel aangenamer om naar te kijken.

Deze avond verwacht ik vuurwerk. Als PSV 1-0 zou voorkomen dan gaat het een ongelofelijke avond worden.
Ik gok op een 2-0 en na verlengingen PSV dat wint. Maar ik vrees dat Milan gaat scoren. Maar toch blijf ik bij mijn 2-0 ;)

Hup Holland Hup ;) :P

razzle_dazzle

Kzei het toch... 8)...op Anfield Road winnen is echt geen makkie hoor. Liverpool kende wat geluk bij dat vroege doelpunt (was het over de lijn?) en hield daarna de rangen goed gesloten. Gudjonssen kreeg nog de beste mogelijkheid in de ...95ste minuut maar het mocht niet zijn.

Ondanks de weinige kansen heb ik toch genoten van de match, het tempo lag zo hoog dat het leek of ze kick & ruck voetbal aan het spelen waren  :o.

Deze avond verwacht ik een saaie wedstrijd, Milan zal mooi de boel gesloten houden en komen winnen op een diefje  :).


Jonas

Nog tien minuten...

Heb mirakel in mijn hoofd...

3-0 voor PSV na verlengingen...
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Supermariobros

Citaat van: F1Planet op 04 mei 2005 - 20:37:02
Nog tien minuten...

Heb mirakel in mijn hoofd...

3-0 voor PSV na verlengingen...

Droom maar rustig verder  :D

Jonas

Zie het nog gebeuren...

Liverpool - PSV in Istanbul in de finale...
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Juan Pablo

Citaat van: F1Planet op 04 mei 2005 - 20:42:30
Zie het nog gebeuren...

Liverpool - PSV in Istanbul in de finale...

dan moeten ze nog wel 2 keer scoren  :D

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jonas

Scheelte toch niet veel hoor:: 3-1 PSV

Jammer voor PSV, ze waren zeker de beste over de twee wedstrijden gezien, maarja...
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

FerrariMan

Voetbal is 90 minuten lopen...en op het einde wint Italië :)

Jonas

Je zegt dat voetbal 90 min is, maar de 2-0 in Milaan kwam in de 91 min en de 2-1 in PSV kwam ook in de 91 min.
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

FerrariMan

Trouwens, dat ze Huybrechts maar dringend een paar lessen objectiviteit geven.
Voetbal is sport, verliezen hoort erbij. Dat hij zo onnozel moet uithalen en de goal niet meer wil laten zien is op zijn minst gezegd kinds.

FerrariMan

Citaat van: F1Planet op 04 mei 2005 - 22:48:03
Je zegt dat voetbal 90 min is, maar de 2-0 in Milaan kwam in de 91 min en de 2-1 in PSV kwam ook in de 91 min.
Het is dan ook een beroemde uitdrukking ;) Enkel het woord Duitser heb ik vervangen.

Jonas

Had toch liever de Nederlanders in de finale gezien...
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!