Jordan EJ14 Senna tribute foto

Gestart door Magic Senna, 30 maart 2005 - 02:56:48

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 31 maart 2005 - 18:41:00
Waren er trouwens geen teams die Roland vernoemden toen?

Wanneer? Vorig jaar?

CitaatRatzenberger krijgt al meer aandacht dan de gemiddelde verongelukte F1-piloot, en, hoe grof het ook klinkt en is, dat heeft hij te 'danken' aan het feit dat hij gestorven is in hetzelfde weekend als Senna. En ik bedoel dit helemaal niet oneerbiedig voor Ratzenberger (of is het eigenlijk Ratzemberger?). Want, zoals Schumi 2002 al zei, het zijn allemaal ex-F1-coureurs, ze stonden er allemaal, dus het waren allemaal klasserijders.

Het is Ratzenberger, geen 'm'.

FerrariMan


Doefie

Citaat van: FerrariMan op 31 maart 2005 - 22:51:25
Citaat van: DoefieF1 op 31 maart 2005 - 21:08:39
Citaat van: FerrariMan op 31 maart 2005 - 18:41:00
Waren er trouwens geen teams die Roland vernoemden toen?

Wanneer? Vorig jaar?

Ja..

Ik dacht het wel, maar kan het mij niet meer herinneren wie.

Jasper

Citaat van: DoefieF1 op 31 maart 2005 - 21:08:39
CitaatRatzenberger krijgt al meer aandacht dan de gemiddelde verongelukte F1-piloot, en, hoe grof het ook klinkt en is, dat heeft hij te 'danken' aan het feit dat hij gestorven is in hetzelfde weekend als Senna. En ik bedoel dit helemaal niet oneerbiedig voor Ratzenberger (of is het eigenlijk Ratzemberger?). Want, zoals Schumi 2002 al zei, het zijn allemaal ex-F1-coureurs, ze stonden er allemaal, dus het waren allemaal klasserijders.

Het is Ratzenberger, geen 'm'.
Oké, ik had ergens (was het nu op één van de filmpjes die razzle_dazzle heeft gepost) Ratzemberger met een m zien staan in de ondertitels, en dat deed me twijfelen. ;)

razzle_dazzle

Steek het maar op mijn filmpjes ja, Jesper :D