Andere raceklassen

Gestart door Doefie, 29 maart 2005 - 13:06:14

« vorige - volgende »

Vind je het goed?

Ja
15 (83.3%)
Nee
3 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Edwin90

Sport1 heeft alleen een samenvatting hoor ik net. Bummer.

janke

Citaat van: janke op 25 april 2015 - 09:51:15
Jeroen Bleekemolen start vanmiddag (13.15) met zijn Bentley van pole in de ADAC-GT Masters op het circuit van Oschersleben. Te zien op sport1 en livestream/timing.



Teleurstellende 11de plek voor Bleekemolen.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 18 april 2015 - 12:28:14
Weer een berichtje over zonen van: Giuliano Alesi heeft zijn allereerste autosportwedstrijd meteen weten te winnen in de Franse F4. Een klasse van niet echt een hoog niveau, maar wel eentje waar Vandoorne kampioen in werd. Al had het toen nog een andere naam.

En Mick Schumacher was de beste rookie  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

#288
Lijkt me niet aangezien de Duitse f4 een nieuwe klasse is. In feite is iedereen een rookie. Of heeft ie gewonnen?

Edit. Zelfs als je het als voortzetting van de master zou zien zou Schumacher met zijn negende plek lang niet de beste rookie zijn. Newry weer bijvoorbeeld 7e. Dus ik snap niet zo goed hoe je erbij komt.  Het is namelijk volkomen onwaar.

Edit2 oké ik lees nu dat ie blijkbaar de best geklasseerde coureur was die nog niet eerder een single seater race had gereden. Dat kan.

0634

Zijn eigenlijk nog ergens ex-coureurs te vinden die géén racende zoon hebben?

Sphinx

Josh Hill is er mee gestopt en Freddy Hunt volgens mij ook
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Dat van Hill was best wel random. Die besefte halverwege het seizoen dat ie nooit goed genoeg ging worden, dus ging die maar in een bandje spelen. Van Hunt weet ik eigenlijk niet of het een eigen keuze was, want ik heb ooit wel iets gelezen dat ie een comeback wilde maken, maar da's ook weer een paar jaar terug.

Jeroen, alle ex-coureurs met kinderen die nog niet oud genoeg zijn :p

SDG

#292
Kris Meeke (Citroën) was de beste in de Rally van Argentinië. Voor de Noord-Ier was het meteen zijn eerste zege in het WRC, de eerste Britse zege ook sedert de betreurde Colin McRae in 2002 de Safari Rally won. Meeke's teamgenoot Mats Ostberg maakte er een dubbelzege voor Citroën van, Elfyn Evans (M-Sport Ford) werd derde en pakte zijn eerste podium uit zijn carrière.

VW ging zwaar onderuit in Argentinië: wereldkampioen Sébastien Ogier, die na een uitval door technische problemen onder de Rally2-reglementen verder deelnam, sleepte nog een negende plaats uit de brand, Jari-Matti Latvala en Andreas Mikkelsen vielen op de laaste dag uit. De Fin door een technisch defect, de Noor na een stevige crash vlak na de start van de afsluitende Power Stage. Ook Thierry Neuville (Hyundai) ging op dezelfde plaats nog in de fout en verdween zo ook nog op het laatste moment uit de rally.

Perton

Ik zie dat Auto GP zowaar 9 inschrijvingen heeft weten te vinden. Chapeau.

Overigens blijkt Henk de Jong het weer eens verneukt te hebben. Ik kan niet zeggen dat ik erg verbaasd ben. http://www.autogp.net/newssingola2_en.asp?c=231

Jehoentelaar

CPZ had de klasse van z'n website gehaald voor het DTM-weekend. Benieuwd of dit nieuws nog gevolgen heeft.

Perton

Geen idee. Kan best zijn dat dat kwam door het lompe gedrag van De Jong en zo, dat ze daar soort van contacten mee hadden en er niks meer van hoorden. Denk dat Coloni dat wel op gaat lossen en dat de race terugkomt.

Miguel

Citaat van: Sphinx op 26 april 2015 - 11:05:03
Josh Hill is er mee gestopt en Freddy Hunt volgens mij ook
Freddy Hunt racet nog wel, maar is niet zo goed en doet vooral club races. Daarnaast doet hij ook heel veel zijn vader na.
Peace out yo.

janke

Net de GP3 race gezien. Die uit de F3 afkomstige Ocon wint de race met twee vingers in de neus. Ene Mardenborough gaat als een scheermes door het veld heen en wordt 4de. Vermakelijke race.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Goede week voor Ocon, hij heeft nu steun van Mercedes. Dat verdiend hij ook.
Lotus heeft hem eigenlijk bedankt toen Palmer met 4 miljoen op de stoep stond.
Heb wel het idee dat Mercedes Ocon nu meer richting de DTM stuurt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 09 mei 2015 - 18:33:02
Goede week voor Ocon, hij heeft nu steun van Mercedes. Dat verdiend hij ook.

Heb wel het idee dat Mercedes Ocon nu meer richting de DTM stuurt.

Daar moet die jongen maar eens goed over na denken. Ik vind hem goed bezig in de "open wheelers".
Some things are too important to be left in the past.