Andere raceklassen

Gestart door Doefie, 29 maart 2005 - 13:06:14

« vorige - volgende »

Vind je het goed?

Ja
15 (83.3%)
Nee
3 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Perton

Ik weet dat Keselowski een reputatie heeft, maar dit gevecht was natuurlijk wel de schuld van Gordon en de enorm laffe Harvick.

Franky R.

Heerlijk ongecompliceerd dat NASCAR...Gewoon de beuk erin... ;D
;)

SDG

#257
Leuk nieuws voor rallyliefhebbers: de Belgische Franstalige openbare omroep RTBF zal dit jaar alle Power Stages in het WRC rechtstreeks uitzenden.

http://www.autonews-magazine.com/blog/?p=43142


janke

Zo straks begint de 24h van Daytona. In de GTD klasse start Jeroen Bleekemolen vanaf plek twee met een Viper van Riley Motorsports. Ik ga er wel een stuk van kijken. Zijn hier nog meer liefhebbers van de Daytona race??
Some things are too important to be left in the past.

Edwin90

Ik ga ook kijken! Te volgen via de imsa website!  :)

Sphinx

Helaas niet meer verkrijgbaar via satelliet  >:( >:( >:( >:( >:(

Daarom maar bij wrc.com een Plus abbo genomen voor de powerstages en enkele livestages extra. Was Becca Williams toch al zat (dat mens is goed op de radio, maar niet snel genoeg om de beelden aan elkaar te praten, geef mij maar Paul King en David Piper
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

SDG

#261
Citaat van: Sphinx op 24 januari 2015 - 18:08:37
Helaas niet meer verkrijgbaar via satelliet  >:( >:( >:( >:( >:(

Daarom maar bij wrc.com een Plus abbo genomen voor de powerstages en enkele livestages extra. Was Becca Williams toch al zat (dat mens is goed op de radio, maar niet snel genoeg om de beelden aan elkaar te praten, geef mij maar Paul King en David Piper

Alles is relatief, maar vergeleken met het binnensmondse gemompel van Carlton Kirby op Eurosport - die in een niet zo ver verleden ook nog het WRC versloeg - valt zelfs Williams nog mee. Ben ik blij dat de Dakar Rally en de Eco Race er weer op zitten, zeg...

Sphinx

CitaatAlles is relatief, maar vergeleken met het binnensmondse gemompel van Carlton Kirby op Eurosport - die in een niet zo ver verleden ook nog het WRC versloeg - valt zelfs Williams nog mee. Ben ik blij dat de Dakar Rally en de Eco Race er weer op zitten, zeg...

Liever een mompelende Kirby dan die hyperactieve Frank Verhoeven die twee zinnen rustig praat....  envervolgenszonderenigetussenpozeenheelergsnelprobeertuitteleggendathetongelofelijkiswatbernardtenbrinkenuweerheeftgedaan.

Adem in, Adem uit. pfff. Nee, daar word ik pas echt zenuwachtig van. Frank Weeink en Rick Winkelman trekken dat weer recht, maar ik kijk nog steeds zo weinig mogelijk RTL Dakar uitzendingen. Zoals je zelf al zegt, alles is relatief  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Edwin90

#263
De stream van de Daytona 24 op IMSA.com werkt niet, ben ik de enige? Zelfs de Hola extensie helpt me hier niet uit  :P

janke

Ik kijk op Motorstvnl. Met ADHD figuur Allard Kalff en dat wordt dan weer gecompenseerd door Rick Winkelman. ;D  25 min to go.
Some things are too important to be left in the past.

Edwin90

Het lijkt erop dat het zo gaan beginnen, ook op imsa.com  :)

De amerikanen hebben volgens Rick Winkelman besloten om later te beginnen met de uitzending.

janke

Porsche kalt met hun 911 RSR van 8 naar 2. Tandy gaat hard.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Team Starworks met oa Renger vd Zande ligt eruit. Na eerst de dynamo te hebben gewisseld kwam de auto binnen met een gat in het motorblok. Over en uit. In de GTD klasse rijdt Sebastiaan Bleekemolen met een Viper op plek drie, voor hem liggen twee Ferrari 458 Italia's, Scott Dixon leidt de race met een Ford Ecoboost DP met binnen 1 seconden !!!! Jordan Taylor met een Corvette DP. In de GTLM klasse is het ook spannend. Jan Magnussen/Corvette ligt nog geen 1 seconden voor op Augusto Farfus/BMW-Z4.




Some things are too important to be left in the past.

janke

Het blijft spannend in de GTLM klasse. Dirk Werner/BMW-Z4 zit Garcia/Corvette C7 op de hielen. Bij de proto's leidt nu de Corvette DP met Max Angelelli voor Joey Hand/Ford DP. In de GTD klasse ligt Bertolini met zijn Ferrari 458 voor op de #33 Viper met Ben Keating.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Met nog ruim twee uur te gaan is het in de top spannender dan ooit. De proto's van Chevy en Ford liggen ruim voor maar met een verschil van nog geen tien sec. Bij de GTLM lijkt het te gaan tussen de Corvette C7 en de BMW Z4. Farfus kijkt Magnussen in de pijp. De Bleekemolens zijn met hun #33 Viper na een grote reparaties kansloos in de GPD klasse. De #93 Viper ligt hier op kop met op een paar sec. daar achter de #22 Porsche GT. Dus het is in diverse klasses nog niet gedaan.

Beelden en standen IMSA.COM.
Some things are too important to be left in the past.