Andere raceklassen

Gestart door Doefie, 29 maart 2005 - 13:06:14

« vorige - volgende »

Vind je het goed?

Ja
15 (83.3%)
Nee
3 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Maikel0230

Alan McNish hangt zijn helm aan de haak :'(

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/304592/mcnisch-zet-punt-achter-autosportcarriere/

Spijtig, ik mocht die sympathiek schot wel.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 17 december 2013 - 18:23:08
Alan McNish hangt zijn helm aan de haak :'(

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/304592/mcnisch-zet-punt-achter-autosportcarriere/

Spijtig, ik mocht die sympathiek schot wel.


Wow, die zag ik niet aankomen...alleen jammer dat hij niet echt uitlegt waarom hij stopt. Immers blijft Kristensen ook gewoon doorrijden.

Maikel0230

Tja men zegt dat hij 44 te oud vindt :o, er zijn kerels veel ouder als hem die zich nog voluit geven. Maarja, als het heilige vuur dooft.....

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Franky R. op 17 december 2013 - 18:32:17
Citaat van: Maikel0230 op 17 december 2013 - 18:23:08
Alan McNish hangt zijn helm aan de haak :'(

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/304592/mcnisch-zet-punt-achter-autosportcarriere/

Spijtig, ik mocht die sympathiek schot wel.


Wow, die zag ik niet aankomen...alleen jammer dat hij niet echt uitlegt waarom hij stopt. Immers blijft Kristensen ook gewoon doorrijden.
Doet ie wel, alles wat ie wilde bereiken heeft ie bereikt:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/111886

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 17 december 2013 - 18:36:13
Tja men zegt dat hij 44 te oud vindt :o, er zijn kerels veel ouder als hem die zich nog voluit geven. Maarja, als het heilige vuur dooft.....

Precies, zonder heilig vuur moet je gewoon niet meer door willen gaan indien het niet absoluut noodzakelijk is. En tsja .... wat die 44 betreft kan ik alleen maar zeggen: "Je bent zo oud als je jezelf voelt." Voor sommigen is 44 oud, anderen voelen zich nog steeds 'n jonge god. Dat laatste geld voor McNish blijkbaar niet, voor mij persoonlijk (45) wel. ;)

SDG

Citaat van: Kootje op 17 december 2013 - 19:40:16
Citaat van: Maikel0230 op 17 december 2013 - 18:36:13
Tja men zegt dat hij 44 te oud vindt :o, er zijn kerels veel ouder als hem die zich nog voluit geven. Maarja, als het heilige vuur dooft.....

Precies, zonder heilig vuur moet je gewoon niet meer door willen gaan indien het niet absoluut noodzakelijk is. En tsja .... wat die 44 betreft kan ik alleen maar zeggen: "Je bent zo oud als je jezelf voelt." Voor sommigen is 44 oud, anderen voelen zich nog steeds 'n jonge god. Dat laatste geld voor McNish blijkbaar niet, voor mij persoonlijk (45) wel. ;)

Tja, Jody Scheckter stopte destijds al op zijn dertigste, kun je nagaan...

Perton

Tegenslagje voor Steijn Schothorst, uitgevallen in de eerste race dit weekend, terwijl leider in het kampioenschap Martin Rump wint. Schothorst nu zesde in het kampioenschap, op 132 punten van Rump. Is te overbruggen met 75 punten voor een zege - zijn eerste van het seizoen nog maar, dus hij presteert lekker consistent.

Toyota Racing Series uiteraard.

Perton


Sphinx

De V8 Supercars zijn weer begonnen vorige week! Eerste weekend in Adelaide leverde aardig wat stof tot nadenken op
Volvo maakte zijn debuut in de klasse en dankzij Scott McLaughlin, vorig jaar de jongste racewinnaar in de klasse, stonden de Zweden in de tweede race direct op een podium, na een schitterend gevecht met de Red Bull Australia Holden van titelverdediger Jamie Whincup:  . Luister vooral ook naar Neil Crompton, die Whincup eerst de hemel in zit te prijzen en na de finish ineens weinig noten meer op zn zang heeft  ;D



In race 3 was er nogal wat gedoe met herstarts. Nieuwe regels zijn opgesteld waarin het veld tot het begin van een Acceleration Zone 60 km moet rijden. Het veld zat veel dichter op elkaar en het werd helaas erg rommelig, Bright kwam er zonder kleerscheuren vanaf, het vervelendste was nog wegkomen uit het wrak na de landing



Volgende week bij de Formule 1 rijden de Supercars een demo-wedstrijd die niet voor het kampioenschap meetelt.


There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

SDG

Blijft een leuk circuit, die stratenomloop daar in Adelaide. Brengt voor mij altijd weer nostalgische herinneringen naar boven van de tijd dat de Formule 1 daar nog rondreed...

Matthijs

Wat is het toch een prachtige klasse, die V8 Supercars

Jehoentelaar

Mooie klasse, en nu met vijf verschillende auto's. Ga er vaker naar kijken dit jaar. 8)

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 09 maart 2014 - 15:18:49
Mooie klasse, en nu met vijf verschillende auto's. Ga er vaker naar kijken dit jaar. 8)

Waar? Eerdere jaren werden races in de volledige lengte in HD op Youtube gezet, maar die kan ik niet meer vinden voor 2013 en 2014.

Sphinx

Worden idd niet meer aangeboden door V8supercars zelf. Die hebben nu het Superview abbonnement. Heb vorig jaar een aantal races via Motors tv gevolgd, een paar gemiste races heb ik gedownload (stonden wel op YT, maar ze werden vrij snel verwijderd)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Citaat van: Matthijs op 10 maart 2014 - 10:38:49
Citaat van: Jehoentelaar op 09 maart 2014 - 15:18:49
Mooie klasse, en nu met vijf verschillende auto's. Ga er vaker naar kijken dit jaar. 8)

Waar? Eerdere jaren werden races in de volledige lengte in HD op Youtube gezet, maar die kan ik niet meer vinden voor 2013 en 2014.
Streams.