Andere raceklassen

Gestart door Doefie, 29 maart 2005 - 13:06:14

« vorige - volgende »

Vind je het goed?

Ja
15 (83.3%)
Nee
3 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Edwin90

En ook de AutoGP kunnen we naar fluiten ben ik bang. Tom Boardman drukte in de WTCC even een muurtje twee meter naar achteren. AutoGP is nu vertraagd.

Fabian

Vanavond lekker IndyCar kijken Edwin!

Edwin90

Klopt!  :)  Maar moet even kijken hoe het tijdtechnisch allemaal bij elkaar komt  :D anders ga ik morgen voor HD kwaliteit download.  :)

Wat het WTCC betreft, de tijden die ik eerder plaatste had ik van een andere website, die kloppen niet (zie schema van Joehoentelaar). Eurosport heeft het vanavond vanaf 17.00 'gewoon' live! Komt alleen wel weer in de knup met de Moto3!  :D

Fabian

Als voorproefje pak ik toch maar ff lekker het WTCC mee.

Jehoentelaar

Dikke chaos weer daaro, zoals we het gewend zijn in Marrakech.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 07 april 2013 - 18:45:59
Dikke chaos weer daaro, zoals we het gewend zijn in Marrakech.
Inderdaad. T is ook wel een krappe bedoeling...

Jehoentelaar

Hiep hoi, de Masters staan weer voor de deur! Formule 3 én FIA GT in een weekend, samen met nog wat bijna-overleden nationale klassen. Ondanks dat Zandvoort niet echt op de route ligt tussen de noordelijke studiestad en de westelijke thuisstad, toch nog even een vrije training mee weten te pikken.

Foto (link, origineel is een beetje groot en ik krijg het uploaden niet zo voor mekaar): https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/857297_3329088363059_133832820_o.jpg

Jehoentelaar

Josh Hill heeft mijn helm definitief opgeborgen. Zijn kansen op een F1-carrière zijn op basis van zijn (desondanks niet slechte) prestaties minimaal, maar het grote publiek verwacht desondanks veel. Hij ziet zichzelf niet als toekomstig topcoureur en zoekt zijn heil op andere gebieden.

Edwin90

Citaat van: Jehoentelaar op 09 juli 2013 - 21:25:14
Josh Hill heeft mijn helm definitief opgeborgen. Zijn kansen op een F1-carrière zijn op basis van zijn (desondanks niet slechte) prestaties minimaal, maar het grote publiek verwacht desondanks veel. Hij ziet zichzelf niet als toekomstig topcoureur en zoekt zijn heil op andere gebieden.

Zo! Dat is voor zo iemand een grote stap. Respect!

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 09 juli 2013 - 21:25:14
Josh Hill heeft mijn helm definitief opgeborgen. Zijn kansen op een F1-carrière zijn op basis van zijn (desondanks niet slechte) prestaties minimaal, maar het grote publiek verwacht desondanks veel. Hij ziet zichzelf niet als toekomstig topcoureur en zoekt zijn heil op andere gebieden.
Rare move, want er is meer dan alleen maar F1, toch? Hij had ook WTCC of WEC kunnen rijden. Wat gaat dat jong nu doen, dan?

Jehoentelaar

Iets buiten de autosport, geen idee wat. Ik kan het wel begrijpen, op zich. De prestatiedruk was groot en er waren veel ogen op hem gericht. In deze F1-minded wereld ben je vervolgens een zogenoemd mindere coureur als je niet, zoals je vader en grootvader, slaagt in de Formule 1. Terwijl er heel veel betere coureurs zijn dan F1-coureurs die in andere klassen rijden. Maar ja, media en publiek verlangen succes in de Formule 1. Is die kans klein en wil je liever niet met de gekte te maken hebben, dan stop je.

Kan ook iets heel anders zijn hoor. Persoonlijk baal ik als een stekker, was groot fan en stond zondag nog met een Britse vlag te zwaaien bij de Tarzanbocht. :(

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 10 juli 2013 - 01:09:33
Iets buiten de autosport, geen idee wat. Ik kan het wel begrijpen, op zich. De prestatiedruk was groot en er waren veel ogen op hem gericht. In deze F1-minded wereld ben je vervolgens een zogenoemd mindere coureur als je niet, zoals je vader en grootvader, slaagt in de Formule 1. Terwijl er heel veel betere coureurs zijn dan F1-coureurs die in andere klassen rijden. Maar ja, media en publiek verlangen succes in de Formule 1. Is die kans klein en wil je liever niet met de gekte te maken hebben, dan stop je.

Kan ook iets heel anders zijn hoor. Persoonlijk baal ik als een stekker, was groot fan en stond zondag nog met een Britse vlag te zwaaien bij de Tarzanbocht. :(
Ach ja, het kan ook iets anders zijn idd.
Maar het verbaast mij wel erg, dat je op zo'n jonge leeftijd zo radicaal kapt met iets wat bijna elke leeftijdsgenoot zou willen doen...

SDG

Treurig nieuws uit het WK Superbike: de Italiaan Andrea Antonelli is vanmiddag dodelijk verongelukt tijdens de Supersport-race in Moskou.

http://www.worldsbk.com/en/news/45-ssp-news/17805-tragic-accident-at-moscow-raceway-.html

Fabian

Citaat van: SDG op 21 juli 2013 - 21:42:31
Treurig nieuws uit het WK Superbike: de Italiaan Andrea Antonelli is vanmiddag dodelijk verongelukt tijdens de Supersport-race in Moskou.

http://www.worldsbk.com/en/news/45-ssp-news/17805-tragic-accident-at-moscow-raceway-.html
Yep. Had het vanmiddag al gezien. Triest nieuws.

Silverblaze

Ik ben nog zoekende op het forum dus deze gaat hier.
Hoe plaats ik een youtube video ?

Rally legende Colin McRae zou vandaag 45 zijn geworden. Goed excuus om nog eens van deze onboardbeelden te genieten
via @rtlgp