Andere raceklassen

Gestart door Doefie, 29 maart 2005 - 13:06:14

« vorige - volgende »

Vind je het goed?

Ja
15 (83.3%)
Nee
3 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Jehoentelaar

Europees Formule 3 is nu live via een legale stream: http://www.fiaf3europe.com/livestream.html

SDG

#121
Een vrij sportloos weekend voor de boeg, voor liefhebbers van gemotoriseerde sporten althans. Misschien het uitgelezen moment om de openingsrace van het nieuwe GT-kampioenschap even van naderbij te volgen? Vorig jaar was deze klasse op sterven na dood, maar CEO Stéphane Ratel is er tegen alle verwachtingen in toch nog in geslaagd om opnieuw een, weliswaar bescheiden, kampioenschap uit de grond te stampen, met niettemin een behoorlijk kwalitatief en kwantitatief deelnemersveld. Met als extra blikvanger dit jaar niemand minder dan negenvoudig wereldkampioen rally Sébastien Loeb. De eerste afspraak dit weekend is in het Franse Nogaro en binnen drie weken doet het circus Zolder aan. Het eerste weekend van juli is Zandvoort aan de beurt. Daarna volgen nog de Slovakiaring, Navarra en een nog te bepalen race.

http://www.fiagtseries.com/

Fabian

Volgende week weer IndyCars. Kan ik daar iig naar kijken...

SDG

Citaat van: Fabian op 29 maart 2013 - 14:59:28
Volgende week weer IndyCars. Kan ik daar iig naar kijken...

En de V8's. En het nieuwe MotoGP-seizoen. En het WTCC. En voor de liefhebbers zelfs ook nog de Renault World Series. Jajaja, het wordt weer hartstikke druk volgend weekend!!!

Jehoentelaar

En NASCAR in Martinsville. :)

Fabian

Pfff. Dat wordt nog kiezen volgende week.

Kootje

Geen moeilijke keuze hoor. Allereerst WSR en eventueel indien mogelijk MOTO GP.

Sphinx

Toch nog een NL'se deelname in het WRC, hetzij eenmalig. Dennis Kuipers mag invallen bij Qatar M-Sport voor Juho Hänninen, die wegens persoonlijk leed in zijn familie heeft afgezegd. Het terrein en de auto zouden Kuipers bekend voor moeten komen, want het gaat om de rally van Portugal, waarin hij een Ford Fiesta zal besturen. Vorig jaar werd Kuipers in een ware uitputtingsslag nog 6e in deze rally.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Edwin90

Nou, het past allemaal precies:

Za 6-4
13.00 WSBR

Zo 7-4
13.00 WSBR
14.15 WTCC
15.15 WTCC
18.00 Moto3
19.20 Moto2
21.00 MotoGP
22.30 Indycar

Zo'n beetje de hele zondag actie op tv!  :) Ik denk alleen dat ik de Indycar doorschuif naar Maandag. Dan download ik gewoon even een HD versie van de race, beter dan zo'n brakke stream.

SDG

Ik doe er wellicht ook nog de V8Supercars bij.  :D

Sphinx

Die kijk ik een dag later terug. Altijd wel een kanaal op YT te vinden.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Vergeet de altijd leuke AutoGP niet hè. 8) En voor de echte diehards zendt MotorsTV morgenavond nog Grand-Am uit op hetzelfde circuit als IndyCar.

Weekend erna is ook een knaller met F1, WEC, ALMS en Formule 3.

Edwin90

AutoGP is ook leuk om te kijken ja! Met die oude A1GP bolides  :)

Wat de agenda betreft, die van mij loopt zwaar over  ;D ik heb alle klasses die ik volg in de agenda van mijn telefoon gezet...11 Augustus is de enige datum waar niets op te racen valt. Daarna is 1 December de volgende  ::)

Niet dat ik er elke zondag voor thuis blijf. Maar met een HD recorder heb je ook doordeweeks nog wat te kijken  :)

Jehoentelaar

Hier is de timetable voor de WTCC en de AutoGP. Merk op dat het tijdsverschil met Marokko een uur is (GMT+0).

http://cdn.fiawtcc.com/uploads/files/eventdetail/149/2013_wtcc_timetable_02_marrakech_amended.pdf

Edwin90

Verdorie. Er is vanmiddag zoveel te racen. Maar Eurosport zendt alles pas vanavond/vannacht uit i.v.m wielrennen. Alleen AutoGp is straks te zien.

Vanavond is er echter ook MotoGp op. Dus dat wordt opnemen en morgen kijken  :(