Schumacher tevreden over nieuwe Ferrari

Gestart door Luca, 23 maart 2005 - 21:17:25

« vorige - volgende »

Luca

Michael Schumacher is tevreden over de nieuwe Ferrari. De Duitse autocoureur, zevenvoudig wereldkampioen in de Formule 1, reed woensdag op het circuit van Mugello zijn eerste rondjes in de bolide voor 2005.

"Het is altijd weer een geweldige ervaring aan het stuur te gaan zitten van een nieuwe wagen", zei hij na afloop van de eerste sessie. "De eerste indrukken zijn zonder meer goed. Hij gaat nu al heel hard."
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

McLaren_über_alles

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

mike

Citaat van: Kimi_über_alles op 23 maart 2005 - 21:52:12
Is gewoon een standaard antwoord...

Dat denk ik er ook van. Ik wil niets liever dan dat de F2005 een mirakel is, maar we weten dat het probleem voor een flink stuk bij de banden ligt en dat gaan ze nu nog niet opgelost hebben.

MS' statement betekent enkel "de wagen is niet minder goed dan de vorige" of "hij is wat sneller dan de vorige", maar betekent niet "we hebben hiermee onze achterstand ingehaald en spelen weer helemaal mee".

Raikkonen MASTER

Toen hem de vraag gesteld werd wat Rubens en Badoer ervan vonden zei ie dat ze hem goed vonden, maar dat hijzelf ook wel voelde dat de auto niet meer nieuw is, dat hij niet vers uit de garaga komt.

Weet niet of hij daarmee indirect een steek geeft naar Ferrari of niet, maar vond het een raar antwoord.

Juan Pablo

mhoa .. Ferrari heeft er geen moeite mee om te liegen, dus ik weet niet hoeveel hier van waar is

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Intussen is het zeker dat ze de F2005 mee zullen brengen naar Bahrein. Dit werd vanochtend benkend gemaakt.

CitaatLONDON, March 24 (Reuters) - Ferrari will give their new F2005 car its race debut in Bahrain next week, the Formula One champions said on Thursday.

"We decided this morning," a spokesman said.

The decision was taken after seven-times champion Michael Schumacher drove the car for the first time at the Mugello circuit on Wednesday.

Ferrari are struggling after Renault won the first two races of the championship. Schumacher, winner of 13 of last year's 18 races, has just two points.
http://www.reuters.co.uk

The REAL BUTTON Freak

Toch denk ik dat Ferrari een beetje onderschat wordt, als er een team is dat altijd bescheiden blijft is het Ferrari. Ze hebben volgens mij nog een paar goede kaarten achter. en de F2005 is troef.

Mikacouli

Citaat van: The REAL Freak op 24 maart 2005 - 15:30:46
Toch denk ik dat Ferrari een beetje onderschat wordt, als er een team is dat altijd bescheiden blijft is het Ferrari. Ze hebben volgens mij nog een paar goede kaarten achter. en de F2005 is troef.


We zullen zien, nu kan je nog niet veel zeggen. Je mag een zeer goede wagen hebben, als de banden niet meewillen zal je heel moeilijk races winnen.

Ferrari 2010

Ik weet niet, maar ik denk dat de kans groot is dat ze nu helemaal niet het maximum aan het geven zijn. Als ze het slim spelen laten ze nu niet het maximum geven. Als ze dan goed verassen in Bahrein, staan alle andere teams voor aap. En dan kan het lang duren voordat die hun achterstand hebben ingehaald. Want Ferrari zal ook wel weten dat nu stilvallen niet slim zou zijn...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaat van: Mikacouli op 24 maart 2005 - 15:34:09
Citaat van: The REAL Freak op 24 maart 2005 - 15:30:46
Toch denk ik dat Ferrari een beetje onderschat wordt, als er een team is dat altijd bescheiden blijft is het Ferrari. Ze hebben volgens mij nog een paar goede kaarten achter. en de F2005 is troef.


We zullen zien, nu kan je nog niet veel zeggen. Je mag een zeer goede wagen hebben, als de banden niet meewillen zal je heel moeilijk races winnen.

idd, Briatore heeft trouwens een week geleden ofzo gezegt dat hij blij is als Ferrari in Bahrein de nieuwe auto inzet....nou hij heeft zn zin gekregen.
Alonso is niet zo optimistisch over zijn kansen
ik ben benieuwd wie het er beter afbrengt......oohja, ff terug op de topic.
Geen idee wie t er beter af zou brengen     -punt is dat het een nieuwe auto is, maar er is veel mee getest..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Spannende tijden voor de Tifosi, lang geleden!

bogief1

Kvind dat ze sinds lang niet meer zo'n krasse taal spreken. Zijn ze niet echt zeker over de f2005?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

mike

Citaat van: Schumi 2002 op 24 maart 2005 - 17:53:06
Ik weet niet, maar ik denk dat de kans groot is dat ze nu helemaal niet het maximum aan het geven zijn. Als ze het slim spelen laten ze nu niet het maximum geven. Als ze dan goed verassen in Bahrein, staan alle andere teams voor aap. En dan kan het lang duren voordat die hun achterstand hebben ingehaald. Want Ferrari zal ook wel weten dat nu stilvallen niet slim zou zijn...

Complete onzin. Waarom zouden ze punten laten liggen enkel om bij de introductie van de 2005 misschien (zekerheid bestaat niet!) een extra effect te hebben? Elk punt dat binnen is telt. Elk punt waar de concurrentie mee weg is ook.

Mikacouli

Citaat van: mike op 24 maart 2005 - 19:20:35
Citaat van: Schumi 2002 op 24 maart 2005 - 17:53:06
Ik weet niet, maar ik denk dat de kans groot is dat ze nu helemaal niet het maximum aan het geven zijn. Als ze het slim spelen laten ze nu niet het maximum geven. Als ze dan goed verassen in Bahrein, staan alle andere teams voor aap. En dan kan het lang duren voordat die hun achterstand hebben ingehaald. Want Ferrari zal ook wel weten dat nu stilvallen niet slim zou zijn...

Complete onzin. Waarom zouden ze punten laten liggen enkel om bij de introductie van de 2005 misschien (zekerheid bestaat niet!) een extra effect te hebben? Elk punt dat binnen is telt. Elk punt waar de concurrentie mee weg is ook.
Ik denk dat hij het over het bewijzen heeft tijdens de tests. Niet met de F2004M tijdens de eerste 2 races.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 24 maart 2005 - 19:22:25
Citaat van: mike op 24 maart 2005 - 19:20:35
Citaat van: Schumi 2002 op 24 maart 2005 - 17:53:06
Ik weet niet, maar ik denk dat de kans groot is dat ze nu helemaal niet het maximum aan het geven zijn. Als ze het slim spelen laten ze nu niet het maximum geven. Als ze dan goed verassen in Bahrein, staan alle andere teams voor aap. En dan kan het lang duren voordat die hun achterstand hebben ingehaald. Want Ferrari zal ook wel weten dat nu stilvallen niet slim zou zijn...

Complete onzin. Waarom zouden ze punten laten liggen enkel om bij de introductie van de 2005 misschien (zekerheid bestaat niet!) een extra effect te hebben? Elk punt dat binnen is telt. Elk punt waar de concurrentie mee weg is ook.
Ik denk dat hij het over het bewijzen heeft tijdens de tests. Niet met de F2004M tijdens de eerste 2 races.
inderdaad, daar doelde ik op.  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.