VRT vertelt sprookjes (F1 Fan breekt "de media" af)

Gestart door mike, 20 maart 2005 - 07:45:38

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Citaat van: DoefieF1 op 20 maart 2005 - 13:52:52
Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2005 - 13:41:57
Jawel hoor, bij LaUne hebben ze die stilte ook af en toe, kan toch ook niet anders.
Maar daar draait het ook niet om, VRT wil een sport verslaan waar ze geen kenners voor hebben.

Wel voila, ze hebben niemand die er deftig iets van kent, maar ze geven het dan toch tenminste. Ze konden evengoed zeggen: den boom in, we zenden de race pas uit om 11u30 's avonds, zoals met Canada of Braziliƫ.

Moesten ze ons laten discussiƫren over het wereldkampioenschap biatlon ofzo zou ook niemand van ons er wat deftig uitkrijgen.


Rusland 1 was 1ste, Rusland 2 was 2de en Duitsland1 was 3de op de vorige wereldbekermeeting.
Individueel zijn Disl (Duitsland bij de vrouwen) en Bjoerndalen (Noorwegen bij de mannen) de besten.
Ik weet van elke sport iets en ik zoek zelfs niet op.

Je mag niet vergeten dat dit GEEN VRIJWILLIGERSWERK is, maar die mannen hun job.
Zij leveren een half afgewerkt product. Als arbeiders op hun werkplaats hetzelfde doen, liggen ze na een week buiten. Hetzelfde met bedienden. Ze worden ervoor betaald, krijgen de mogelijkheid om GRATIS de wereld rond de reizen, ze mogen iets terugdoen vind ik.