VRT vertelt sprookjes (F1 Fan breekt "de media" af)

Gestart door mike, 20 maart 2005 - 07:45:38

« vorige - volgende »

mike

Ben ik de enige die zich stoort aan de leugenachtige manier waarop de VRT haar (sport)journaals probeert op te kalefateren door om het even wat te verzinnen? Gisteren heette het tijdens hun verslagje over de 1e kwalificatie "MS ging opnieuw in de fout en werd slechts zoveelste", waarbij we beelden te zien kregen van een spin van MS (enfin ik kan enkel hopen dat ze tenminste nog beelden van MS gebruikt hebben), terwijl die laatste tijdens de kwalificatie helemaal niet gespind is en bovendien niet "opnieuw" in de fout kon gaan, gelet op de regen tijdens de kwalificatie in Australie?

Of moet ik dat allemaal zien als een poging om er wat kunstmatige spanning in de F1 te brengen?  ::)

Ferrari 2010

Inderdaad, ik heb het ook gehoord, en het is helemaal niet fatsoenlijk van hen om dat te doen. Zijn zij dan zo dom dat ze het verschil tussen qwali en race nog niet kennen?!?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

mike


Ferrari 2010

Citaat van: mike op 20 maart 2005 - 07:50:07
Sorry. misser. => dubbel beriicht gewist
misschien willen ze zo laten blijken dat er zogezegd een zeer snelle Ferrari ergens vanachter staat, en dat het dus een spannende race zal worden. Op die manier kunnen ze misschien kijkers trekken?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

VRT is gewoon niet bekwaam, blijf van de F1 af. Sukkels!

Tim C

Daarstraks nog zoiets:

Hoelang rijden ze nu al met die kleurencode bovenaan op de wagen? rood voor de eerste, zwart voor de tweede en geel voor de reservewagen.
2 jaar?
Een Ferrari met zwarte kleurencode is die van Michael Schumacher volgens de twee...

"Fisichella mist rempunt", anders gezegd: fisichella rijdt over stukje van een andere wagen en remt daardoor te laat

"Menig F1 fan is blij" Ik alvast niet...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 20 maart 2005 - 10:03:29
Daarstraks nog zoiets:

Hoelang rijden ze nu al met die kleurencode bovenaan op de wagen? rood voor de eerste, zwart voor de tweede en geel voor de reservewagen.
2 jaar?
Een Ferrari met zwarte kleurencode is die van Michael Schumacher volgens de twee...

"Fisichella mist rempunt", anders gezegd: fisichella rijdt over stukje van een andere wagen en remt daardoor te laat

"Menig F1 fan is blij" Ik alvast niet...

Dat van die kleurcode vind ik nochtans moeilijk te herkennen hoor. Ik probeer het ook altijd aan de helm te zien, of aan de nummer. Maar het is een feit, als commentator zouden ze het beter moeten kennen, alhoewel ze bij la2, waar niet over de commentaar te klagen valt, ook wel eens de foute persoon voorhebben hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Altijd zeiken op Canvas, terwijl er duizenden andere zenders minstens even erg zijn. Wees gewoon blij dat we 't tenminste kunnen volgen.

FerrariMan

Citaat van: DoefieF1 op 20 maart 2005 - 10:17:08
Altijd zeiken op Canvas, terwijl er duizenden andere zenders minstens even erg zijn. Wees gewoon blij dat we 't tenminste kunnen volgen.
Ze zeiken terecht. VRT heeft dat contract van Kanaal2 kunnen wegsnoepen maar daar blijft het ook bij. En je kan het natuurlijk altijd op LaUne volgen, blijven schitteren daar.

Tim C

Citaat van: DoefieF1 op 20 maart 2005 - 10:17:08
Altijd zeiken op Canvas, terwijl er duizenden andere zenders minstens even erg zijn. Wees gewoon blij dat we 't tenminste kunnen volgen.
Wat TV Tokyo zegt kan me geen reet schelen...

Is het nu werkelijk zo veel gevraagd om toch eens ten minste defitge research te doen? Ik bedoel, wij slagen er toch telkens in om hen op de meest belachelijke dingen te betrappen? Zijn we daarom DE KENNERS? Nee toch?

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 20 maart 2005 - 10:17:08
Altijd zeiken op Canvas, terwijl er duizenden andere zenders minstens even erg zijn. Wees gewoon blij dat we 't tenminste kunnen volgen.
VOLGEN?????
Ze zitten te zeggen van in de kwali nog het een of ander, weet niet meer juist wat, maar hoe kunnen de mensen die la1 niet kijken nu weten wat daar gebeurd is. Waarom zenden ze die qwali's nu eens niet uit???? Als ze ze zelf kunnen zien, en ze kunnen er beelden van in de voorbeschouwing laten zien kan dat toch geen enkel probleem zijn? Ze kopen een héél duur contract en benutten maar de helft Als dat niet puur is gedaan om Kanaal2 een hak te zetten weet ik het niet meer hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Vulture

Ook op LaUne hoor je fouten.
Vergeet niet dat wij enkel naar onze tv moeten kijken. Zij hebben nog andere dingen in het oog te houden (eventuele andere monitoren enz...) + ze moeten commentaar geven op wat ze zien (of denken te zien), een vergissing is snel gebeurt. Weet jij direct wie er in beeld is? Als je je vergist heeft niemand het gehoord. De commentaar op Sporza is toch heel wat beter dan vorig jaar.
Close The World, Open The Next..

FerrariMan

Citaat van: Vulture op 20 maart 2005 - 11:45:57
Ook op LaUne hoor je fouten.
Vergeet niet dat wij enkel naar onze tv moeten kijken. Zij hebben nog andere dingen in het oog te houden (eventuele andere monitoren enz...) + ze moeten commentaar geven op wat ze zien (of denken te zien), een vergissing is snel gebeurt. Weet jij direct wie er in beeld is? Als je je vergist heeft niemand het gehoord. De commentaar op Sporza is toch heel wat beter dan vorig jaar.
Bij mij gaat het niet om de fouten die ze maken maar wel om hun 'eigenlijk-hebben-we-hier-geen-interesse-in' houding.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2005 - 12:59:25
Citaat van: Vulture op 20 maart 2005 - 11:45:57
Ook op LaUne hoor je fouten.
Vergeet niet dat wij enkel naar onze tv moeten kijken. Zij hebben nog andere dingen in het oog te houden (eventuele andere monitoren enz...) + ze moeten commentaar geven op wat ze zien (of denken te zien), een vergissing is snel gebeurt. Weet jij direct wie er in beeld is? Als je je vergist heeft niemand het gehoord. De commentaar op Sporza is toch heel wat beter dan vorig jaar.
Bij mij gaat het niet om de fouten die ze maken maar wel om hun 'eigenlijk-hebben-we-hier-geen-interesse-in' houding.
Helemaal mee eens. De passie die er afkomt op LaUne, die heb je niet op Sporza. Bij LaUne zijn het echte F1-fanaten, bij Sporza stel ik me voor dat dat 2 bloemzakken voor een schermpje met een micro voor hbun teut. Sorry, maar zo komen ze bij mij over.

En fouten maakt iedereen, daar ben ik zeker van, maar het zou leuk zijn dat ze de stille momenten vllen met meer weetjes. Bij LaUne is het geen moment stil hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2002 op 20 maart 2005 - 13:30:04
Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2005 - 12:59:25
Citaat van: Vulture op 20 maart 2005 - 11:45:57
Ook op LaUne hoor je fouten.
Vergeet niet dat wij enkel naar onze tv moeten kijken. Zij hebben nog andere dingen in het oog te houden (eventuele andere monitoren enz...) + ze moeten commentaar geven op wat ze zien (of denken te zien), een vergissing is snel gebeurt. Weet jij direct wie er in beeld is? Als je je vergist heeft niemand het gehoord. De commentaar op Sporza is toch heel wat beter dan vorig jaar.
Bij mij gaat het niet om de fouten die ze maken maar wel om hun 'eigenlijk-hebben-we-hier-geen-interesse-in' houding.
Helemaal mee eens. De passie die er afkomt op LaUne, die heb je niet op Sporza. Bij LaUne zijn het echte F1-fanaten, bij Sporza stel ik me voor dat dat 2 bloemzakken voor een schermpje met een micro voor hbun teut. Sorry, maar zo komen ze bij mij over.

En fouten maakt iedereen, daar ben ik zeker van, maar het zou leuk zijn dat ze de stille momenten vllen met meer weetjes. Bij LaUne is het geen moment stil hoor.
Jawel hoor, bij LaUne hebben ze die stilte ook af en toe, kan toch ook niet anders.
Maar daar draait het ook niet om, VRT wil een sport verslaan waar ze geen kenners voor hebben.