Vrijdagtrainingen

Gestart door Ferrari 2010, 19 maart 2005 - 13:33:34

« vorige - volgende »

Wat is volgens jullie het beste?

afschaffen
1 (4.8%)
iedereen 3 wagens
1 (4.8%)
iedereen 2 wagens
1 (4.8%)
Vrije test van maken, waar iedereen doet wat ie wil
13 (61.9%)
afblijven met die handen
5 (23.8%)

Totaal aantal stemmen: 16

Ferrari 2010

Ross Brawn wil iedereen 2 wagens, hij vindt het niet fair dat McLaren, een topteam, een derde wagen mag inzetten wanneer deze regel voor de mindere teams bedoeld was. Sam Michael kan zich daar helemaal mee vinden, en Pat Symonds wil gewoon van de vrijdag voor de GP een vrije testdag maken, waar iedereen zen zin doet.

Maar wat denken jullie? Bezoekers van F1pits, geef jullie gedacht!!

Ik denk dat het voorstel van Pat Symonds, het beste is, dan krijgen de bezoekers vrijdag ook wat waar voor hun geld.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ja, dat van Pat Symonds lijkt me wel wat. Maar wat Ross Brawn zegt, komt bij mij eerder over als gejank dan als echte rede (rede, niet reden), want McLaren was vorig jaar nu eenmaal geen topteam. McLaren heeft een moeilijk jaar gekend, en nu Ferrari een redelijk moeilijk weekend (tweede plaats van Barrichello niet vergeten) en een slechte eerste kwalificatie kent, zijn er al direct klachten. Misschien moeten ze ook eens in eigen boezem kijken?

Doefie

Zoals het nu is is het goed, alleen zou ik het zo regelen dat ze tijdens de trainingen eender welke motor mogen gebruiken, en dan na de trainingen hun racemotor moeten plaatsen die dan 2 weekends (kwalificatie en race) moeten meegaan, willen ze die regel toch behouden.

Als je iedereen zijn goesting laat doen dan rijdt Ferrari, Renault, Williams, BAR en McLaren rond met 4 wagens en rijden de kleinste teams met amper één wagen rond. Zou ik niet doen want dan vergroot het gat alleen maar.

En Ross Brawn is gejank. Die discussie was er al in oktober, en toen heeft de FIA niet ingegrepen door het McLaren te verbieden. Dus waarom zouden ze het dan nu opeens wel doen?

Mikacouli

Weet ja, wat ik oneerlijk vind is dat Ferrari veel meer gaat testen dan de andere teams dus snap ik het lef niet van Brawn om zoiets zeggen. Dat ze eerst naar zichzelf kijken. McLaren heeft enkel maar gebruik gemaakt van de regels en dat is hun volste recht.

Toch vreemd dat de klachten komen wanneer ze zien dat ze een moeilijke race zullen hebben. :-\

ahja ...

Tim C

Goh, ik kan niet kiezen tussen iedereen 2 wagens en iedereen 2 wagens  ;D

Vulture

Motorregels + bandenregels veranderen: Terug naar kwalificatiemotor en racemotor + bandenwissels komen terug tijdens de race.
Vrije testen met elk team MAX 3 wagens (2 racecoureurs + eventueel testrijder).
De mooie tijden hebben we achter de rug, nu moeten we tevreden zijn met wat we hebben en krijgen.
Close The World, Open The Next..

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 19 maart 2005 - 15:47:24
Goh, ik kan niet kiezen tussen iedereen 2 wagens en iedereen 2 wagens  ;D
oeps foutje  :-[ :-[, een van hen moest 3 wagens zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

De post van Doefie heeft me wel overtuigd dat iedereen zijn zin laten doen geen goede oplossing is. Dan gaat mijn stem naar 'afblijven met die handen'. Schumi 2002, kan je de poll misschien instellen dat gebruikers hun stem kunnen veranderen?

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 19 maart 2005 - 17:20:47
De post van Doefie heeft me wel overtuigd dat iedereen zijn zin laten doen geen goede oplossing is. Dan gaat mijn stem naar 'afblijven met die handen'. Schumi 2002, kan je de poll misschien instellen dat gebruikers hun stem kunnen veranderen?
Ik heb eens gekeken bij de mogelijkheden om de poll aan te passen, maar ik kan enkel veranderen dat je de andere stemmen kan zien voordat je hebt gestemd. Dat gebruikers hun stem kunnen veranderen kan ik precies niet instellen, als dat normaal wel kan mag een radectielid dat van mij ook wel doen hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Alles laten zoals het nu is, en wat Brawn staat te brommen hoeven ze zich niks van aan te trekken. Hij zou beter eens in eigen boezem kijken.

Ferrari 2010

wat mij opvalt: een hele hoop zit maar te zeggen dat Brawn nu gewoon McLaren wil boycotten, maar wat dan met Sam Michael, die zegt hetzelfde hé 8)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 18:00:14
Citaat van: Jasper op 19 maart 2005 - 17:20:47
De post van Doefie heeft me wel overtuigd dat iedereen zijn zin laten doen geen goede oplossing is. Dan gaat mijn stem naar 'afblijven met die handen'. Schumi 2002, kan je de poll misschien instellen dat gebruikers hun stem kunnen veranderen?
Ik heb eens gekeken bij de mogelijkheden om de poll aan te passen, maar ik kan enkel veranderen dat je de andere stemmen kan zien voordat je hebt gestemd. Dat gebruikers hun stem kunnen veranderen kan ik precies niet instellen, als dat normaal wel kan mag een radectielid dat van mij ook wel doen hoor.
Ik denk dat je bij "Edit poll" toch kan kiezen dat gebruikers hun stem kunnen veranderen hoor... Ik kan dat niet aanpassen, kan wel je bericht aanpassen (8) ;)), maar niet de poll.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 19 maart 2005 - 19:18:28
Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 18:00:14
Citaat van: Jasper op 19 maart 2005 - 17:20:47
De post van Doefie heeft me wel overtuigd dat iedereen zijn zin laten doen geen goede oplossing is. Dan gaat mijn stem naar 'afblijven met die handen'. Schumi 2002, kan je de poll misschien instellen dat gebruikers hun stem kunnen veranderen?
Ik heb eens gekeken bij de mogelijkheden om de poll aan te passen, maar ik kan enkel veranderen dat je de andere stemmen kan zien voordat je hebt gestemd. Dat gebruikers hun stem kunnen veranderen kan ik precies niet instellen, als dat normaal wel kan mag een radectielid dat van mij ook wel doen hoor.
Ik denk dat je bij "Edit poll" toch kan kiezen dat gebruikers hun stem kunnen veranderen hoor... Ik kan dat niet aanpassen, kan wel je bericht aanpassen (8) ;)), maar niet de poll.
Bij mij zijn dit de opties:
Poll Opties:  Laat iedereen de resultaten zien van deze poll.
Laat de resultaten alleen zien nadat iemand heeft gestemd.
laat de resultaten van de poll alleen zien nadat de stemperiode is afgelopen.


Reset het aantal stemmen:  Vink dit aan als je de resultaten op 0 wilt zetten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Maak van die vrijdag gewoon een vrije trainingsdag en beperk de privé testen !! Alle teams laten testen met 3 wagens. Wordt de live toeschouwer tenminste serieus verwend ! 

FerrariMan

Doe de toog open en geef elk uur een gratis vat of 100, dat is pas een vrijdag en de toeschouwer heeft er nog wat aan ook. Het zou in elk geval betere beelden opleveren dan nu.