Hoeveel DNF's in Maleisie

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 16 maart 2005 - 14:35:15

« vorige - volgende »

Hoeveel rijders halen in Maleisie de Finish niet?

2
1 (4%)
4
1 (4%)
5
5 (20%)
6
6 (24%)
meer dan6
12 (48%)

Totaal aantal stemmen: 17


Vulture

Meer dan 6.
Naar het schijnt komt er een tropische storm voor spektakel zorgen.
Hitte op vrijdag + zaterdag en zondag een tropische douche. Weinigen gaan de finish zien  ;)
Close The World, Open The Next..

razzle_dazzle

Naah die duiken ieder jaar wel op voor de Gp van Maleisië. Ik denk niet dat het gaat regenen. Er zullen wel wat motors *ploef* zeggen maar dat heeft eerder met die nieuwe regel te maken.

Juan Pablo

1999:11 DNF
2000:9  DNF
2001:8  DNF
2002:9  DNF
2003:7  DNF
2004:4  DNF = 48 : 6 =8

acht DNF's  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

Er zullen in ieder geval veel opgaves zijn, ik gok op 7 opgaves

Michael schumacher

1e kwalificatie:tjonge tjonge,was dat nu weeral,pf.
Weeral spannend,ttsss,kben allesins nie van plan om op te staan voor die 2de kwalificatie,de moeite niet waard om weer naar te kijken.
Spanning mijn voeten ja,probeer weer maar eens meer dan 1seconde in te halen?

Als het iedere keer door die bridegestone banden zal zijn dat ze geen snelle ronde kunnen rijden dan moogt ge een kruis maken volgens mij.Want op deze manier start ge nooit op een goede plaats en als ge dan de renaults en paar andere goeie wagens moet beginnen inhalen,pf,onbegonnen werk.
De race is natuurlijk het belangrijkste maar zo een heel seizoen vanaop een 12de plaats ofzo moeten starten,zo is het praktisch onmogelijk om (terug)kampioen te worden.
Het enige waar ik kan op hopen das dat die nieuwe ferrari er zo vlug mogelijk komt en hopen doordat deze sneller is,de rondetijden dan ook beter zijn en daardoor iedere keer toch in de top 5 kan belanden.

Als schumi straks niet bij de 1ste 6 kan starten dan vrees ik weer eens op een rampweek en saaie race.(voor mij althans).



Hm,men zegt dat door die nieuwe regelementen de rondetijden trager zijn?
Dit is van vorig jaar;2004 Pole: Michael Schumacher - 1.33.074

Pole tijd nu 2005; 1 Fernando Alonso SPA Renault 1:32.582

Of hebben de renaults weinig benzine aan boord en zitten vele andere wagens met een bomvolle tank?(denk van niet maar ge weet ma nooit).

Ramses

De eerste kwalificatie mag iedereen rijden met een vrije hoeveelheid benzine he, iedereen zal met een lege tank rijden. Pas in kwalificatie 2 moeten ze de race-benzine erbij hebben ;)

Opvallend verschil, waar Ferrari de afgelopen jaren zich zeer snel toonde in Maleisië. Waar blijft die F2005? Hoewel - nu wordt het tenminste eens leuk.

BAR staat precies ook niet vet vooraan he. En het verschil Massa-Villeneuve is 0.8 sec.

Jasper

Jamaar, de pole van MS vorig jaar was wel met race-benzine. ;) Maar rondetijden tussen verschillende seizoenen kan je niet vergelijken zonder de weersomstandigheden van beide seizoenen erbij te nemen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 19 maart 2005 - 13:28:28
Jamaar, de pole van MS vorig jaar was wel met race-benzine. ;) Maar rondetijden tussen verschillende seizoenen kan je niet vergelijken zonder de weersomstandigheden van beide seizoenen erbij te nemen.
wees er maar zeker van, vorig seizoen reed men sneller in Melbourne dan dat ze dit seizoen deden. In Maleisië echter, zijn ze zelfs een paar seconden sneller in de oefensessies.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Vorig jaar was het volgens mij 10 graden warmer. Dan heb je veel meer grip. Maar ook minder goed voor de motoren...

The Iceman

Denk dat vooral het einde van de race zijn tol gaat eisen. Heb daarom ook op >6 gestemd !

FerrariMan

Volgens mij gaat er vandaag een Ferrari de geest geven. Want wanneer één iets tegenzit... :)

Ferrari 2010

Dat zijn er al 2, Frieshacger en Button, maar Button heeft de race om eerst uit te vallen gewonden.


Oeioei, en nu davidson ook nog. BAR won the race to fall out  ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaat van: Supermariobros op 19 maart 2005 - 10:53:26
Er zullen in ieder geval veel opgaves zijn, ik gok op 7 opgaves

goed gegokt

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros